Recensie GangbangclubNL van Michel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag ging wel door en was weer bijzonder:
- Blonde Eva met haar mooie tepels
- Anne Sophie met haar mooie schaamlippen
- Cheryl met haar mooie billen
Het was een zeer gezellige middag waarvoor veel dank aan de dames. Kudos voor hun inzet en enthousiasme!
Vooral genoten van de speciale "show" van Blonde Eva op het einde voor de laat gearriveerde gast (Eva weet waar ik het over heb :)) en het vele squirten van Anne Sophie.
 
Laatst bewerkt:
Heren. Vanavond stuur ik een nieuwsbrief. Helaas was waarneming toch niet mogelijk waardoor de aankomende partys afgelast zijn. Ik hoop zo spoedig mogelijk na mijn vakantie met een nieuwe planning te komen. Excuses voor iedereen die zich verheugt had inclusief de dames. Maar binnenkort halen we alles weer in
Ik wens je een hele prettige vakantie, man!! Je hebt het verdient, na al dat harde werk. Vergeet niet dat Michel dit er bij doet naast zijn normale werk, en geloof me... het organiseren van zo'n feestje kost een hoop tijd en energie. Pak je rust, we zien je graag weer terug. Ik ga in de tussentijd "kleine dingen doen" ;)
 
Waar kan ik op de hoogte gehouden worden over deze feestjes? De feestjes van Ramon ken ik maar al te goed maar van Michel vind ik precies geen website terug. Er zou wel een nieuwsbrief zijn? Als ik het hier zowat lees en goed begrijp, dan zijn Michel en Ramon zowat concurrenten van elkaar?
 
Gewoon sexjobs in de gaten houden, Rotterdam, er komen over twee weken weer advertenties. Dan doe je een keer mee en kom je op de mailing list.
Concurrent vind ik nogal een groot woord.........het zijn beide gangbangs..... Michels GB is een huis GB met niet al te grote groepen en Ramon richt op grote feesten op officiele locaties......
 
Gewoon sexjobs in de gaten houden, Rotterdam, er komen over twee weken weer advertenties. Dan doe je een keer mee en kom je op de mailing list.
Concurrent vind ik nogal een groot woord.........het zijn beide gangbangs..... Michels GB is een huis GB met niet al te grote groepen en Ramon richt op grote feesten op officiele locaties......
Zeer duidelijk antwoord, dank u wel!
 
Gewoon sexjobs in de gaten houden, Rotterdam, er komen over twee weken weer advertenties. Dan doe je een keer mee en kom je op de mailing list.
Concurrent vind ik nogal een groot woord.........het zijn beide gangbangs..... Michels GB is een huis GB met niet al te grote groepen en Ramon richt op grote feesten op officiele locaties......
Bij Michel dan misschien geen grote groepen.
Maar wel meer dan 10 man per dame.
Dat ga je bij Ramon NOOIT meemaken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan