Gangbangs in het zuiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van 2017 tot 2019 vaak op donderdagen bij de Vegas Gangbangs geweest. Toen lagen de dames op matrassen in de disco beneden. Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar was wel geil. Ik ging echter liever ietsje verder doorrijden naar kasteel Waterloo op vrijdagen. Vaak zeer actieve dames van koppels die er lekker uitzagen. Maar post-corona is ook daar niet veel meer te beleven.

Dus ik juich een initiatief toe, al moet ik wel de kanttekening erbij maken dat ik iemand in Zuid-Limburg ken met een heuse dungeon in zijn huis die ook probeerde om gangbangs te organiseren in 2019. Toen meldden zich exact 20 heren aan met zichbaar mobiel nummer, kwamen er uiteindelijk 2 opdagen waarvan eentje enkel als voyeur wilde deelnemen. De rest opgebeld en allemaal excuusjes. Nou, die is er na die ene keer ook mee gestopt want hij mocht de aanwezige dame uit zijn eigen zak (niet letterlijk helaas) betalen. Dus ik hoop dat je een formule weet te bedenken waardoor men komt opdagen, want daar ligt meestal het probleem...
 
Er staat nu een advertentie op sj van een organisatie die zich pleasure events noemt en een hele reeks gb s heeft staan in diverse plaatsen in brabant.
Ik ken die organisatie niet. Weet ook niet of ze voortkomen uit een andere club. Iemand wel?
 
Er staat nu een advertentie op sj van een organisatie die zich pleasure events noemt en een hele reeks gb s heeft staan in diverse plaatsen in brabant.
Ik ken die organisatie niet. Weet ook niet of ze voortkomen uit een andere club. Iemand wel?
Is een bekende oplichter, tuin er niet in. Zie deze treat>>>

 
"CARMEN onze centrale gast ! Zij brengt ditmaal niet 3 maar 4 van haar geilste Girlfriends mee, SARAH - EVA - KIM & DAPHNE" hartstikke leuk, maar waar kan ik meer over deze dames vinden? Iemand toevallig wat linkjes? Bv. de leeftijden alleen al zou fijn zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Beste Heren,

Er is binnenkort een feestje gepland met een nieuwe dame die haar eerste gangbang wilt meemaken. De lieftallige Álora,

Mocht je de uitnodiging willen ontvangen stuur me dan een mail op [email protected]

Zie de foto's als voorproefje.
 

Bijlagen

  • IMG-20220718-WA0012.jpg
    IMG-20220718-WA0012.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 110
  • IMG-20220608-WA0060.jpg
    IMG-20220608-WA0060.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 104
Denk dat hij beter een datum en plaats kan benoemen. Dan weet je of je kan en kun je je aanmelden. Zo blijft het vaag en na aanmelding zullen velen weer afhaken omdat ze dan niet kunnen.
 
Wiske is inderdaad lekker maar niet geheel zonder risico als je weet dat ze afgelopen maandag door tientallen mannen bare is genomen in De Pinte.
Bare gangbangs zijn haar passie/handelsmerk en daar is iedere advertentie (inclusief bovenstaande) duidelijk over. Ik geef toe dat ergens het woord "exclusief" valt, maar had je werkelijk verwacht dat een dame die dat soort feestjes afloopt daar maar door een enkeling bare genomen wordt :).
 
Laatst bewerkt:
Ik had afgelopen vrijdag graag langs willen komen maar ik zit met mijn werk. De beste gelegenheid voor mij is in het weekeinde, laat in de middag of in de avond. Sinds 2020 bezoek ik niet veel GBs meer. Ik ben schoon en heb nooit iets opgelopen bij een bare GB, maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
 
Nee, ik heb geen ervaring met zulke bijeenkomsten, maar wetende dat er op dit forum zo af en toe naar gevraagd wordt, leek het me zinvol om het onder de aandacht te brengen.
Deze heb ik niet bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan