GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi,

Ik ga binnenkort naar Tiel voor een gangbang.

Er komen ook bi-mannen. Die pijpen elkaar in dezelfde ruimte?

Ik heb een sperma-fetisch. Mag je het zaad ook uit het kutje zuigen? Of de dame lekker inwrijven met zaad?

Waar ik mij het meest zorgen om maak, is dat ik wel een condoom gebruik. Ik vind bare veel geiler, maar ik wil geen soa. Normaal ontloop ik altijd dames die het bare doen.
Bij de gb bij A en F waar ik kom zie je het bi hoogst zelden.
Persoonlijk het leegzuigen van het kutje van de dame jammer, behalve natuurlijk als de partner dat doet omdat het zijn kick is. Voorrecht van de partner! Maar op andere gb's heb je wel deelnemers die persé iedere keer als iemand klaargekomen is ertussen gaan zitten en dan is het toch wel irritant als de volgende daarop moet wachten en vervolgens ook nog eens een 'schoon en droog' poesje krijgt voorgeschoteld. Ik zou zeggen: doe het dan nu en dan eens als niemand anders wil neuken.

Bovendien snap ik het niet: zelf met condoom willen doen (prima, geen probleem voor niemand) maar wel sperma opslobberen? Wil je je condoom dan alleen om je te beschermen tegen een eventuele besmetting door de dame? Verwacht je dat die onbevlekt ontvangen kan worden dan? SOA's kun je ook in je keel krijgen hoor, en dan zit het voordayt je het weet ook in de lagere regionen.. of bij een eventuele partner...

Terug
Bovenaan Onderaan