GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben inmiddels al diverse keren bij A&F geweest en het is elke keer een feest.
Maakt niet uit welke dame er is ze zijn allemaal heerlijk.
Anna, Petra, Charlotte, Debby, Nikita stuk voor stuk Toppers !!!
Ook paar keer met Anna 1 op 1 afgesproken zeker ook aan aanrader als je een gb te druk vind.
Afgelopen zondag was er weer een nieuwe dame Kim, rond de 50 en zeer sappig haar wil ik ook zeker vaker meemaken.
 
Gisteren weer bij Kim geweest.
Wat een mega geile vrouw ze was goed op dreef met 5 mannen.
Glijmiddel heeft ze niet nodig die kut is gewoon permanent nat, heerlijk.
Ze vertelde dat ze er nu bijna elke maandag is om lekker genomen te worden.
Kijk uit naar mijn volgende keer bij haar.
 
Gisteren weer bij Kim geweest.
Wat een mega geile vrouw ze was goed op dreef met 5 mannen.
Glijmiddel heeft ze niet nodig die kut is gewoon permanent nat, heerlijk.
Ze vertelde dat ze er nu bijna elke maandag is om lekker genomen te worden.
Kijk uit naar mijn volgende keer bij haar.

Ik zie dat de layout van SJ verandert is. Pfffff. Lastiger zoeken nu.
Ik zie dat er komende week wel weer een mogelijkheid voor Debby is. Ik ga er heen in ieder geval.


Het staat nu onder events ipv gangbangs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoe was het vandaag? Had er graag bij geweest met Charlotte maar werk gooide er roet door helaas…..
Ik was afgelopen maandag 4mrt bij de ochtend sessie aanwezig. Mijn eerste prive georganiseerde gangbang waar ik was, ook de eerste bare bang ooit.

We waren met zn zessen en er was een gemoedelijke sfeer. Iedereen kwam aanbod en het was een lekker geile bedoeling. Goede inzet van Charlotte en ze heeft zich heerlijk laten nemen door iedereen.

Al met al een geil ochtendje gehad. Na een keer haar mondje vol gespoten te hebben en later haar in doggy nogmaals gevuld te hebben zat het er voor mij weer op. Ben een klein uurtje geweest en vond dat wel prima
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag voor de derde keer bij de GB van Petra geweest. Ze blijft voor mij een topper, lieve meid met een heerlijk lijf en weinig taboes. Het was door de problemen op sexjobs niet zo druk deze keer. Dus alle aandacht. Ze smeekte op een gegeven moment om in haar kontje te worden geneukt. Heerlijk. Op het laatst waren alle heren al weg en heeft ze me heerlijk gepijpt en aan mijn ballen gelikt totdat ik haar over haar mooie tieten spoot. Omdat ze mij wat beter begint te kennen weet ze precies wat ik lekker vind. Herhaling, 100 procent..
 
Gisteren bij de GB van charlotte geweest. Sjonge wat een geil beest is dat. Heerlijk met zijn zessen genoten van elkaar. Omdat de helft bi gevoelens leek te hebben, ook nog soms lekkere poses met paar kerels tegelijk gedaan.

Charlotte kan pijpen als de beste. En als ze geil geneukt wordt, dan is haar gekreun heerlijk om aan te horen.

Kortom: fantastische middag!
 
Inmiddels al div keren bij A&F geweest en div dames daar meegemaakt
persoonlijk vind ik Anna zelf een topper maar ook de andere dames zijn geweldig.
Is gewoon lastig kiezen.
Kan niets anders zeggen dan een prima adres voor een zeer leuke prijs !
 
Zaterdag voor de derde keer bij de GB van Petra geweest. Ze blijft voor mij een topper, lieve meid met een heerlijk lijf en weinig taboes. Het was door de problemen op sexjobs niet zo druk deze keer. Dus alle aandacht. Ze smeekte op een gegeven moment om in haar kontje te worden geneukt. Heerlijk. Op het laatst waren alle heren al weg en heeft ze me heerlijk gepijpt en aan mijn ballen gelikt totdat ik haar over haar mooie tieten spoot. Omdat ze mij wat beter begint te kennen weet ze precies wat ik lekker vind. Herhaling, 100 procent..
Heerlijk zeg 'smeekte om in haar kontje te worden geneukt'. Zie bij GB A en F helaas geen gb Petra staan op sj. Ontvangt ze ook privé of alleen gb?
 
Terug
Bovenaan Onderaan