GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat er op 19 juli weer een gangbang is.
Ben toch wel nieuwsgierig, de dame op de foto ziet er lekker uit.
Iemand anders die hier mogelijk naartoe gaat? Oudere leeftijd van de bezoekers maakt me weinig uit, heb alleen weinig ervaring met bare gangbangs.
Gebruik zelf wel een condoom maar zit je dan na het neuken niet helemaal onder andermans zaad?


Overigens ontvangt ze nu ook 1-op-1 zag ik.
 
Laatst bewerkt:
Ben jij toevallig ook bi Jeroen? En hoe oud. Ik wil ook wel s gaan, maar ben ook wel benieuwd hoe die vriendin is die wel s aansluit. Elkaar diep pijpen en beide dames pakken mmmm
 
Ik ben wel bi en daarom trekt deze GB mij ook. Tot op heden niet geweest en a.s. Woensdag gaat waarschijnlijk ook niet lukken. Liefst een keer als de vriendin ook aansluit….iemand ervaringen met haar?
 
Bn een keer geweest. Dame is ontzettend geil en laat kut en mond door iedereen vol spuiten. Maar met condoom kan ook. Ik vond haar niet knap maar als je geil bent maakt dat mij niet zoveel uit. Toen ik er was was ze de enige dame. Haar partner is oraal bi nemend en gevend.
 
Voor mij neuken uitsluitend met condoom! Verder nog meer bi-aktiviteiten tussen de mannen onderling? Of tijdens de sex met haar Of alleen met haar partner?
Werkt ze om de beurt mannen af of is het een echte gangbang zodat ze door meer mannen tegelijk genomen wordt?
 
Ik had me aangemeld voor gisteren maar helaas last minute verhinderd door werk, netjes afgemeld. Hopelijk snel een tweede kans.

De aantrekkingskracht voor mij zit naast de gangbang in de oraal gevende en ontvangende man. Meteen mijn bisexuele honger weer gestild ;-)
 

Zie dat ze 27/9 feestje hebben met prachtige dame. Ben erg benieuwd, lees graag recensie van bezoekers terug
Vandaag hield Debby weer een feestje. Het was erg leuk, heerlijk geneukt, relaxte zweer, ondanks dat er tien man was, was er geen gedrang of haantjes gedrag, wel hielp men elkaar.

Debby vindt het zelf ook erg geil, ze is twee keer squirtend klaar gekomen terwijl ik haar neukte, en nog eental keer bij andere kerels, ik voelde een warme golf langs mijn ballen stromen. Derby is voor veel dingen in, heb haar met een andere kerel dubbel geneukt en zelfs dubbel vaginaal geneukt. Kortom voor herhaling vatbaar


Wel jammer dat je je niet kunt douchen op deze locatie
 
Vandaag hield Debby weer een feestje. Het was erg leuk, heerlijk geneukt, relaxte zweer, ondanks dat er tien man was, was er geen gedrang of haantjes gedrag, wel hielp men elkaar.

Debby vindt het zelf ook erg geil, ze is twee keer squirtend klaar gekomen terwijl ik haar neukte, en nog eental keer bij andere kerels, ik voelde een warme golf langs mijn ballen stromen. Derby is voor veel dingen in, heb haar met een andere kerel dubbel geneukt en zelfs dubbel vaginaal geneukt. Kortom voor herhaling vatbaar


Wel jammer dat je je niet kunt douchen op deze locatie
Hoi, hoeveel mannen waren er en wat is de gemiddelde leeftijd? Hoeveel bi? En is Debbie inderdaad zo lekker als de foto's doen vermoeden. Veel vragen dank voor reacties..
 
Hoi, hoeveel mannen waren er en wat is de gemiddelde leeftijd? Hoeveel bi? En is Debbie inderdaad zo lekker als de foto's doen vermoeden. Veel vragen dank voor reacties..
Beste manman39,

Ze nodigd 10 mannen per sessie uit, in de sessie waar ik was waren de mannen tussen 45 en 65 jaar, een paar bi. Debbie is een slanke dame van midden 40 en ze geniet er zelf ook van
 
Terug
Bovenaan Onderaan