GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Joost1959
Je kan er met OV komen, lijn 44 van Arriva stopt er vlakbij

Dame is dame/oma van de foto, 60+, volslank. Eea prima geregeld met grote speelkamer.
Er waren meer mannen dan de 3/4 die ze noemen. Dame geniet ervan. Groot minpunt is wel dat ze (tijdelijk) maar een enkele positie aan kan vanwege haar knieën. Ik heb ook geen opfrismogelijkheid gezien. Leuk voor een keertje.
 
Ik ben er vorige week woensdag middag nog geweest. 2 dames aanwezig. (geile Anna en een dame van een bevriend koppel). Verder met 8 man aanwezig. Ik was de enige die met condoom neukte (doe ik altijd). Rest van de aanwezigen neukten bare. Grote speelzolder met grote matrassen. Anna was idd geopereerd aan beide knieën dus lag grotendeels op haar rug om al het zaad met heel veel plezier te ontvangen, zowel in haar kut als in haar mond. Ze geniet daar echt van. Ze heeft heerlijke grote borsten en een lekkere volle kont. De 2e dame was ook zeer geil en deed alles ook bare. Was wat slanker dan Anna maar dat deed niets af aan haar kwaliteiten. Ben twee maal klaargekomen. 1x in mond van Anna en 1x in kut van 2e dame. Dit alles is natuurlijk prima voor het gevraagde bedrag van €75,00. Nadeel: er wordt wel gerookt!
 
Ik ben eind december 22 hier voor het eerst geweest (gangbang met bimannen) en het is mij zeer goed bevallen. Het is een zeer vriendelijk en gastvrij stel.
Ja beneden twee honden maar wat zou dat die gaan niet mee naar boven. De dame (Nica) is 60+ (staat ook duidelijk in de advertentie) maar ziet er nog verschrikkelijk lekker uit (mijn mening).
Toen ik er was was de dame alleen en wij waren met ca. 8-9 geile bimannen inclusief Fred haar partner
Nica liet zich door de heren zeer gewillig zowel in haar mondje als haar lekkere kutje volspuiten en genoot daar hoorbaar van.
Sommige heren (inclusief mijzelf) pijpten elkaar lekker tussendoor.
Na iedere lading die Nica in haar kutje kreeg heb ik haar heerlijk schoon mogen likken.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar dus 3 maart as. weer van de partij en hoop dan weer op veel spuitende pikken zodat ik mijn cleaning job weer kan doen.
Als ik niet zo ver weg zou wonen was ik elke keer van de partij
 
Ik zit te denken om zondag een keer te gaan. Wil alleen niet bare.. Heb nog nooit met condoom op een bare GB geneukt. Zit je niet de hele tijd in het kwakkie van je voorgangers te roeren? Iemand ervaring?
 
Hoi @primus1968
maak je geen zorgen op een bare gb haalt iedereen hem op tijd eruit dat is wel zo netjes, dus je hoeft niet bang te zijn ga gerust.
Dat is volslagen onzin, tenzij een dame anders verzoekt (of meer of minder zichtbaar op iets anders aanstuurt) komt menig heer juist "intern" klaar zoals dat in die kringen zo mooi heet. Nooit gehoord van sloppy 2th, 3th, 4th etc? Overigens is dat minder prutterig dan je zo 123 zou verwachten, heb dames wel eens 30 ladingen in een uur zien ontvangen waar nauwelijks iets van was terug te vinden. Qua spermabeleving lijkt een dame die net is ondergespoten en nog druipt van het sperma me overigens confronterender dan zo'n volgespoten kutje waar je verder weinig van merkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eind december 22 hier voor het eerst geweest (gangbang met bimannen) en het is mij zeer goed bevallen. Het is een zeer vriendelijk en gastvrij stel.
Ja beneden twee honden maar wat zou dat die gaan niet mee naar boven. De dame (Nica) is 60+ (staat ook duidelijk in de advertentie) maar ziet er nog verschrikkelijk lekker uit (mijn mening).
Toen ik er was was de dame alleen en wij waren met ca. 8-9 geile bimannen inclusief Fred haar partner
Nica liet zich door de heren zeer gewillig zowel in haar mondje als haar lekkere kutje volspuiten en genoot daar hoorbaar van.
Sommige heren (inclusief mijzelf) pijpten elkaar lekker tussendoor.
Na iedere lading die Nica in haar kutje kreeg heb ik haar heerlijk schoon mogen likken.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar dus 3 maart as. weer van de partij en hoop dan weer op veel spuitende pikken zodat ik mijn cleaning job weer kan doen.
Als ik niet zo ver weg zou wonen was ik elke keer van de partij
Dragen de dames ook lekkere lingerie ?
 
Ja dat is het risico van het vak het wandelen naar prive adresjes of de ramen , bij prive ontvangst weet je nooit 100% of je wel de juiste dame treft , ga je naar de ramen zie je natuurlijk wel wat je krijgt, maar dat leer je de komende jaren wel dus ik zou zeggen zelf op onderzoek gaan vooral als Newbie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan