GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, ik heb maar even de proef op de som genomen en ben er zoals gezegd afgelopen woensdag geweest om dit zelf te kunnen beoordelen. Ik kan jullie zeggen: het was helemaal TOP! Fred is een erg vriendelijke gastheer en Nica is een hele fijne, lieve en vriendelijke rijpere dame van achter in de 50 denk ik. Helaas waren er weer een aantal wandelaars die zonder afbericht niet kwamen opdagen.... :-( Er waren nu 2 mannen en 1 vrouw. (tweede vrouw had zich afgemeld omdat ze ongesteld was). Na een lekkere kop koffie naar boven alwaar de matrassen netjes in de grote slaapkamer lagen. Mooie grote zolder waar je een prima feestje kan bouwen. Nica heeft heerlijke grote borsten en doet alles vol overgave en met veel plezier. Ik heb haar van alle kanten goed kunnen neuken en ze pijpt waanzinnig lekker. Ze vergeet ook je ballen niet! Neemt alle tijd voor je. Na heerlijk seksen, geweldig kunnen klaarkomen in haar mond waarbij ze tot de laatste druppel alles doorslikt. Daarna even rustig aan en wat gedronken om weer op sterkte te komen voor de tweede ronde. Haar in doggy style samen met andere man, weer goed geneukt en sappige kut lekker lang gebeft. Uiteindelijk volledig uitgeblust mijn laatste kruit in haar verschoten. Kortom: een zeer fijne ervaring welke zeker voor herhaling vatbaar is! Ps, je moet wel van oudere, vollere dames houden. (de GB is dus uiteindelijk eigenlijk een trio geworden). Ik ga zeker weer heen.
Is een bare GB dus toch?
 
Is een bare GB dus

Sandwich is naar mijn mening pijpen (voor) en neuken (achter). DP is dubbele penetratie in of vagina of anaal. (maar kan volgens mij ook neuken vaginaal en gelijktijdig neuken anaal zijn).
Pijpen voor en neuken achter is een spit roast. Sandwich is waar de vrouw tussen twee mannen in ligt en ze dus dubbel gepenetreerd wordt in één gaatje of in beide gaatjes een pik.
 
Ik was van plan te gaan, maar zag dat ze te actief waren, als ik bare wil doen, wil ik het in een meer prive setting doen, en niet stamp werk, 2x per week dat de dame het doet weken lang.
Ik ben eerder geweest maar gewoon met condoom geneukt. Was heerlijk en slikken tot de laatste druppel was was..... heerlijk hoor! Ik kan alleen ''s ochtends en dan is er nooit een 2e dame zegt Frank.... dat zou ik daar ook wel eens mee willen maken..... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan