Recensie GB Ieper

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigmax

Wandelaar
38
08/02/22
24
1
Vorige week woensdag naar een GB gegaan in ieper, ontvangst was via een trav. Deze begeleid je dan naar boven waar de dame klaarzit te wachten. Leuke GB, dame was wat ouder dan op foto's. Beetje molliger, blijkbaar zijn er verschillende dames al de revue gepasseerd. Blijkbaar al een paar keer geweest in ieper, maar soms komt dame niet opdagen en sta je daar dan. Prijs was 100€ voor deelname.
 
Vorige week woensdag naar een GB gegaan in ieper, ontvangst was via een trav. Deze begeleid je dan naar boven waar de dame klaarzit te wachten. Leuke GB, dame was wat ouder dan op foto's. Beetje molliger, blijkbaar zijn er verschillende dames al de revue gepasseerd. Blijkbaar al een paar keer geweest in ieper, maar soms komt dame niet opdagen en sta je daar dan. Prijs was 100€ voor deelname.
In ieper dan nog. Dicht bij me thuis. Waar heb je de info gevonden? En was er wat volk?
 
Gewoon online, maar nu is het niet meer. Het aanbod is echt dramatisch in regio ieper
Gewoon online, maar nu is het niet meer. Het aanbod is echt dramatisch in regio ieper. ;-)
Het is idd huilen met de pet op hier in de streek Ieper/Roeselare/Kortrijk. Niks maar dan ook niks valt hier nog te beleven omtrent Gangbangs. En als is er dan nog een meisje van hier afkomstig is, dan trekt ze naar de Koleblomme in De Pinte. Ik heb die deerne nog geneukt in Izegem. Ze werd afgewerkt door ruim 60 man. Wat een festijn. Maar ik moet toegeven dat ze veel Franse en blacks ontving. Maar het was een een drukte van jewelste. Deze week is ze, zoals afspraakjes aanstipt, weer van de partij. Ik twijfel nog om te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan