Gefrustreerd afspraken maken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en ik betaal zeker niet de hoofdprijs.
bv nieuwe wasmachine
😂😂😂

En dan ook nog zeggen 'niet de hoofdprijs' te betalen.

Hoppa, een nieuwe wasmachine! 'Zonder wederdienst.' 🙄

En moet je daar blij mee zijn, of trots, dat je zo je geld weggooit aan een vreemde voor jij een van de zovelen bent, die ze alleen neukt voor geld?
 
Ik ken dat! Ik krijg het heen en weer v dat stomme ge-app. Dat hebben we dus gemeen 😉 Zo jammer dat men dat ooit uitgevonden heeft 😖
Maar appen op zich vind ik niet erg. Alleen ben ik erg duidelijk en direct in m'n appjes: ik stel wat vragen, die niét beantwoord worden in haar advertentie en/of ik doe een concreet voorstel wbt dag en tijd, en krijg maar op 1/3 van m'n appje antwoord. Moet er dus een antwoord terug, waarop weer maar de helft beantwoord wordt. Dus volgt er een 3e appje. Met tussenpozen gaat er zo een uur voorbij voor een paar basale stukjes informatie. Of ze begrijpen de vraag omdat ze zeggen Engels te beheersen maar dat in werkelijkheid niet doen. 🤦‍♂️
 
Vind het tegenwoordig zo frusterend dat dames niet reageren, geen antwoord op (korte) vragen reageren die niet in hun advertentie staan of me blokkeren om welke reden dan ook, dat ik min of meer een lange pauze heb genomen van het wandelen. Los nog van vragen die ik krijg over hoe ik heet, waar ik woon, of ik een foto wil sturen/videocall moet doen.

Als ik zin heb kijk ik niet op dat Kinky, maar heb ik al weken afgestruind en een top 3/4 gemaakt. Als ze allemaal niet reageren, laat reageren of ze kunnen niet heb ik geen zin om uit frustratie om verder te kijken.

Een tijdje langs ramen gewandeld en daar zijn ze nog gekker als het om prijzen voor extra's gaat, en een nette houding en gedrag is daar soms ook ver te zoeken.

Dus tegenwoordig als ik zin heb app ik één dame, krijg ik geen reactie dan houdt het op. Tot nu houdt het steeds op😅
 
Maar appen op zich vind ik niet erg. Alleen ben ik erg duidelijk en direct in m'n appjes: ik stel wat vragen, die niét beantwoord worden in haar advertentie en/of ik doe een concreet voorstel wbt dag en tijd, en krijg maar op 1/3 van m'n appje antwoord. Moet er dus een antwoord terug, waarop weer maar de helft beantwoord wordt. Dus volgt er een 3e appje. Met tussenpozen gaat er zo een uur voorbij voor een paar basale stukjes informatie. Of ze begrijpen de vraag omdat ze zeggen Engels te beheersen maar dat in werkelijkheid niet doen. 🤦‍♂️
Veel dames vinden het afspraken maken lastig, zijn er vaak ook niet zo goed in. Het moet vaak ook even snel tussen het neuken door, en dan vergeten ze nog wel eens te antwoorden denk ik.
En als ze druk zijn zitten ze ook gewoon niet te wachten op nieuwe berichtjes.. vol is vol.
Het zou netjes zijn om dan toch een berichtje terug te sturen.. maar zo zijn veel dames nou eenmaal niet.

En vergeet niet dat "wij" de dames vaak ook niet zo netjes behandelen.. de goede moeten altijd onder de kwade lijden.
 
😂😂😂

En dan ook nog zeggen 'niet de hoofdprijs' te betalen.

Hoppa, een nieuwe wasmachine! 'Zonder wederdienst.' 🙄

En moet je daar blij mee zijn, of trots, dat je zo je geld weggooit aan een vreemde voor jij een van de zovelen bent, die ze alleen neukt voor geld?
Pay-it-forward. Er bestaat een film van.

Ik zeg niet dat ieder dit hoeft te doen, wil zeker geen golddigger lijken. Maar naast de mooie verhalen van enkele (luxe) dvp's, zijn er ook heel wat die een extraatje kunnen gebruiken.

Als de man dit wil doen, als het hem een goed gevoel geeft iets tastbaars voor iemand te kunnen doen, dan zal dat zijn bewuste keuze zijn. Zaken geven, is sowieso mooi.
Je kan doneren aan veel goede doelen. Maar als het een dvp betreft, komt er kritiek op...
Sommigen leggen het onder de kerstboom vol voor familie en vrienden, anderen geven doorheen het jaar zaken cadeau.
Al zou ik Idd een dvp uitkiezen met een goed hart of iemand waarmee je een band hebt en je weet dat ze het apprecieert. Denk niet dat iemand zomaar de iets duurdere zaken rondstrooit.

Ieder beslist zelf wat ie doet. Meenemen in je graf is alvast geen goede optie 😉.

Wil geen polemiek opstarten hoor, deug-genietje. Maar als we de situatie van de man niet 100% kennen, of van de betrokken dame, dan moeten we soms de zaak van meerdere kanten kunnen bekijken.

Iets praktisch vind ik best ok. Beter dan een dure sjakoche of een duur horloge. Maar ook dat is een vrije keuze tss 2 mensen.

Stop met zagen, Eef 🤣🙈🤣🙈🤣
 
Veel dames vinden het afspraken maken lastig, zijn er vaak ook niet zo goed in. Het moet vaak ook even snel tussen het neuken door, en dan vergeten ze nog wel eens te antwoorden denk ik.
En als ze druk zijn zitten ze ook gewoon niet te wachten op nieuwe berichtjes.. vol is vol.
Het zou netjes zijn om dan toch een berichtje terug te sturen.. maar zo zijn veel dames nou eenmaal niet.

En vergeet niet dat "wij" de dames vaak ook niet zo netjes behandelen.. de goede moeten altijd onder de kwade lijden.
Ze krijgen soms ook vreselijk veel reacties hoor. Een dame heeft me dat wel eens laten zien hoeveel appjes ze kreeg.
 
Ben uit frustratie wel eens bij het wandelen langs de ramen bij een pareltje binnen gelopen. Was ik vertrokken om een van mijn favorieten te bezoeken om te merken dat ze een topavond had, ze stonden in de rij! En naarmate de tijd verstrijkt wil je wel actie.
Dan koos ik vaak op uitstraling/enthousiasme en dat viel eigenlijk nooit tegen. Wel slank, dat wel maar verder maakte het niet uit.
 
@CUMCUM Ik blijf het een vaag verhaal vinden. Als ik jou begrijp heeft een dvp een prijstlijst (centen is bij de meeste de voornaamste reden van het werk) maar jij betaald nooit de hoofdprijs. Jij doet lekker afdingen, dat werkt bij dvps wel motiverend denk ik. Of je zegt als ik nu korting krijg, krijg jij in de toekomst een 2ehands droger.
 
Dat kan..ik zou het nog eens allemaal goed nalezen...en die wasdroger was een Joke en trouwens staat er ergens dat die tweedehands zou zijn...je leest dingen die er niet staan,en wat er wel staat..begrijp je niet..maar even goede vrienden hoor, (y)
 
Klop.. en de helft zit alleen maar wat te dollen, vragen stellen, de andere helft komt niet opdagen.. En zo komt het dus dat ze weinig tijd willen besteden aan appen.

Precies dit dus. Het houdt een keertje op. Als 90% v app personen nooit komt opdagen ben ik er echt wel klaar mee. Ik app wel graag met mijn schatties die ik ken, de rest begint mij steeds meer te vervelen. Stel je vraag, stop ermee als er niets afgesproken kan worden, bij wel kunnen afspreken.. doe dat dan ook.

Anders: laat mij met rust.
 
Precies dit dus. Het houdt een keertje op. Als 90% v app personen nooit komt opdagen ben ik er echt wel klaar mee. Ik app wel graag met mijn schatties die ik ken, de rest begint mij steeds meer te vervelen. Stel je vraag, stop ermee als er niets afgesproken kan worden, bij wel kunnen afspreken.. doe dat dan ook.

Anders: laat mij met rust.
Ik laat je verder met rust 😉😂
 
Precies dit dus. Het houdt een keertje op. Als 90% v app personen nooit komt opdagen ben ik er echt wel klaar mee. Ik app wel graag met mijn schatties die ik ken, de rest begint mij steeds meer te vervelen. Stel je vraag, stop ermee als er niets afgesproken kan worden, bij wel kunnen afspreken.. doe dat dan ook.

Anders: laat mij met rust.
Begrepen 🤣🤣🤣
 
Precies dit dus. Het houdt een keertje op. Als 90% v app personen nooit komt opdagen ben ik er echt wel klaar mee. Ik app wel graag met mijn schatties die ik ken, de rest begint mij steeds meer te vervelen. Stel je vraag, stop ermee als er niets afgesproken kan worden, bij wel kunnen afspreken.. doe dat dan ook.

Anders: laat mij met rust.
Zo zie je maar, dat Appen geeft frustraties van beide kanten..
Maar ja, zonder WhatsApp was het allemaal wel een stuk lastiger geweest.. vroeger moest je gewoon bellen met een advertentie uit de krant.
 
Donderdag had ik een vrije dag en had op 2 paarden ingezet, Ala en Analis.. App gestuurd en van beide het adres doorgekregen..
Ik erheen en bericht gestuurd naar Analis dat ik er was..
20min wachten, wel lezen geen reactie.. Ik denk, app Ala dan wel, die las helemaal het bericht niet.
Na een kleine 3/4 uur een bericht van Alis.. "bby 5min plz" Dat zag er veelbelovend uit.
Na een min of 15.. "come bby" met het huisnummer..
Ik naar de portiek deur aanbellen, maar geen reactie, haar app was online.. Ik haar bellen, niet opnemen wel online. ze las m'n berichten ook niet. Ik terug maar de auto.. vervolgens blijft ze een half uur offline 😡
Ala nog een keer proberen.. was 10min geleden nog online zie ik, maar ook hier niet lezen..
Lekker 1,5 uur bezig.. en m'n pik is niet uit m'n broek geweest. Naar huis, gelijk geen zin meer.
 
Donderdag had ik een vrije dag en had op 2 paarden ingezet, Ala en Analis.. App gestuurd en van beide het adres doorgekregen..
Ik erheen en bericht gestuurd naar Analis dat ik er was..
20min wachten, wel lezen geen reactie.. Ik denk, app Ala dan wel, die las helemaal het bericht niet.
Na een kleine 3/4 uur een bericht van Alis.. "bby 5min plz" Dat zag er veelbelovend uit.
Na een min of 15.. "come bby" met het huisnummer..
Ik naar de portiek deur aanbellen, maar geen reactie, haar app was online.. Ik haar bellen, niet opnemen wel online. ze las m'n berichten ook niet. Ik terug maar de auto.. vervolgens blijft ze een half uur offline 😡
Ala nog een keer proberen.. was 10min geleden nog online zie ik, maar ook hier niet lezen..
Lekker 1,5 uur bezig.. en m'n pik is niet uit m'n broek geweest. Naar huis, gelijk geen zin meer.
Wauw..

Zelfs met een backup zo n gedoe
 
Vroeger moest je gewoon bellen met een advertentie uit de krant.

Tegenwoordig moet je gewoon bellen met een advertentie op internet. Zie weinig verschil 🤔, enkel dat je nu wel meer weet.
Bellers hebben bij mij altijd voorrang, want de kans dat die komen is meer dan via een app. Want ook heren waar je netjes antwoord aan geeft, geven vaak 0 reactie terug, of veel te laat of blijven je uren lastig vallen en komen vervolgens nooit.

Je hebt er dus niet zoveel aan, behalve een boel irritatie en tijdverlies.
 
Tegenwoordig moet je gewoon bellen met een advertentie op internet. Zie weinig verschil 🤔, enkel dat je nu wel meer weet.
Bellers hebben bij mij altijd voorrang, want de kans dat die komen is meer dan via een app. Want ook heren waar je netjes antwoord aan geeft, geven vaak 0 reactie terug, of veel te laat of blijven je uren lastig vallen en komen vervolgens nooit.

Je hebt er dus niet zoveel aan, behalve een boel irritatie en tijdverlies.
Vind het ook lastig om via de app een afspraak te maken en begrijp van beide kanten de frustratie, wellicht is bellen dus idd beter..

Denk je dat dit geldt voor vele DVPs, dat ze liever worden gebeld of is het meer jouw persoonlijke voorkeur?
 
Tegenwoordig moet je gewoon bellen met een advertentie op internet. Zie weinig verschil 🤔, enkel dat je nu wel meer weet.
Bellers hebben bij mij altijd voorrang, want de kans dat die komen is meer dan via een app. Want ook heren waar je netjes antwoord aan geeft, geven vaak 0 reactie terug, of veel te laat of blijven je uren lastig vallen en komen vervolgens nooit.

Je hebt er dus niet zoveel aan, behalve een boel irritatie en tijdverlies.
Bellen is idd altijd persoonlijker.
Hou er ook het meest van. Maar velen doen dit niet.
 
Denk je dat dit geldt voor vele DVPs, dat ze liever worden gebeld of is het meer jouw persoonlijke voorkeur?

Het is mijn voorkeur, van anderen weet ik dat niet. Maar je kan t toch proberen?? Latinas weet ik niet, want die spreken vaak geen Nederlands en/of Engels. Dan is app weer wel goed, ivm Google vertaal.
 
Latinas heb ik meer de voorkeur om een bericht te sturen omdat ik ondervond wanneer ik belde er niet opgenomen werd en een paar minuten later dan een bericht terug kreeg , en de afspraak op die manier verder afgehandeld werd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan