Gefrustreerd afspraken maken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag is het voor mij zo'n frustratie dag. 4 dames benaderd. Eerste dame reageerde so vlug als dikke stront. Dus daar heb ik zelf maar een eind aan gemaakt. 2e dame kwam aardig vlot over op de app, 3x een tijd voorgesteld maar had ineens toch geen plek meer vandaag. Bij de andere 2 dames zie ik wel een blauw vinkje maar geen reactie. Dus al met al is het helemaal kut.
😡daar word je aardig depri van jammer voor je .kop op volgende keer beter 🙂🙃
 
Vandaag is het voor mij zo'n frustratie dag. 4 dames benaderd. Eerste dame reageerde so vlug als dikke stront. Dus daar heb ik zelf maar een eind aan gemaakt. 2e dame kwam aardig vlot over op de app, 3x een tijd voorgesteld maar had ineens toch geen plek meer vandaag. Bij de andere 2 dames zie ik wel een blauw vinkje maar geen reactie. Dus al met al is het helemaal kut.
Vanuit een andere invalshoek gezien; helemaal geen kut.
 
Je hebt in de buurt van Medemblik de Nymphonight georganiseerd door Monique.
Er wordt benadrukt dat de vrouwen het daar niet voor het geld doen, maar voor hun plezier.
Toch valt me op dat de toegangsprijs aardig de hoogte in is gegaan in de voorbije jaren en andere feestjes op dezelfde locatie een lagere prijs kennen.
Maar voor degene die dat weinig uitmaakt, schijnt er een aardige hoeveelheid vrouwen aanwezig te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Soms kan ik ook enkele uren besteden aan het zoeken naar een leuke date in de buurt voor dezelfde dag, maar vaak levert dat niets op. De raambuurt in de buurt is waardeloos, dus die sla ik ook dan nog over.
Gelukkig heb ik nog een vaste dame die soms langs komt en daar spreek ik dan een aantal dagen van te voren mee af. Vaak app ik haar al de week ervoor om te zien op welke dag in het weekend ze tijd heeft in de komende twee weken.
 
Je hebt in de buurt van Medemblik de Nymphonight georganiseerd door Monique.
Er wordt benadrukt dat de vrouwen het daar niet voor het geld doen, maar voor hun plezier.
Toch valt me op dat de toegangsprijs aardig de hoogte in is gegaan in de voorbije jaren en andere feestjes op dezelfde locatie een lagere prijs kennen.
Maar voor degene die dat weinig uitmaakt, schijnt er een aardige hoeveelheid vrouwen aanwezig te zijn.

Je vergeet daarbij te melden dat er vaak ook een buffet aanwezig is en dat je alles kan bestellen aan de bar. Bij andere gangbangs is sterkere drank vaak nooit aanwezig. De gangbangs doen elders ook korter in tijd.

En ja de dames zijn amateur, krijgen alleen een kortingsbon voor een stellenavond. Het zijn tenslotte amateurs, dus krijg je geen geld en ook geen reiskostenvergoeding. Nadeel van amateurs is dat ze zelf uitmaken wie ze willen 'doen', dat geeft best frustraties bij mannen die er niet zo gezellig uitzien. Bij deze gb is seksgarantie niet vanzelfsprekend.
Ik ben er wel eens bij geweest en zag wel eens mannen enkel heen en weer lopen, omdat ze nergens welkom waren. Dat vind ik best zielig, maar dat heb je nou 1x bij feesten met amateurs. De dames kiezen zelf uit met wie ze wat willen doen, maar dat hield niet in dat ik het dan maar deed 😁, tenslotte ben ik daar ook vrijwillig aanwezig en dan heb ik ook zo mijn eigen voorkeuren.
 
Ik heb op 2 Nov. rond een uur of 22:00 Contact gezocht met een dame maar heb tot nu toe niks gehoord. Is het dan beter om iemand anders te benaderen? Of is het beter om geduldig af te wachten? (Heb niet perse haast, maar zou wel verschrikkelijk goed uit komen om aankomende week een afspraakje te hebben)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op 2 Okt. rond een uur of 22:00 Contact gezocht met een dame maar heb tot nu toe niks gehoord. Is het dan beter om iemand anders te benaderen? Of is het beter om geduldig af te wachten? (Heb niet perse haast, maar zou wel verschrikkelijk goed uit komen om aankomende week een afspraakje te hebben)
Je bedoelt wellicht 2 nov en niet 2 okt.
Maar dan nog, na 2 dagen geen antwoord dan is mijn ervaring dat je in 90% niets meer hoort
 
Ik heb op 2 Nov. rond een uur of 22:00 Contact gezocht met een dame maar heb tot nu toe niks gehoord. Is het dan beter om iemand anders te benaderen? Of is het beter om geduldig af te wachten? (Heb niet perse haast, maar zou wel verschrikkelijk goed uit komen om aankomende week een afspraakje te hebben)

Hangt ietwat af van het 'soort' dame .
Sommige reageren en kijken alleen op de dagen dat ze ook werken , en doen ook geen verder-vooruit afspraken.

Andere maken wel een agenda vooruit .

Nog een contact poging kan geen kwaad, maar ik zou dan timen als haar advertentie in elk geval actief staat en ook wat meer overdag .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan