Gegevens dames die rond gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.345
29/12/21
1.560
17
In een ander topic ben ik hier al over begonnen, maar die is inmiddels op slot.

Ik heb meerdere verontrustende berichten gekregen van dames dat er naar privégegevens wordt gevist.
Er is al een forumlid die hiervoor een ban heeft, maar er blijken er meer te zitten.

Er wordt niet alleen via hier (privé) het een en ander aan gegevens verstuurd maar dames worden via de app/mail benaderd.
Hier wordt veelal al gevist naar info maar wordt er ook info over andere dames gedeeld

In het topic van Lily zie ik ook dingen van haar voorbij komen waar ik persoonlijk niet blij over zou zijn als dit zomaar op straat ligt.

Ik vind dit toch wel een bijzondere zorgwekkende ontwikkeling dat dit gebeurt.
Ik vraag me vooral af: waarom?
Wat heb je eraan? kicken ze erop? willen ze wat afdwingen?

Hoe en wat denken jullie erover?
 
In het topic van Lily zie ik ook dingen van haar voorbij komen waar ik persoonlijk niet blij over zou zijn als dit zomaar op straat ligt.

Je hebt dingen in het topic van Lilyxx over haarzelf voorbij zien komen. Nou, appeltje-eitje dus! Waarom vraag je het de persoon na een quote van zijn tekst niet zelf?

Waarom vraag je anderen naar de beweegredenen van deze posters?

Sorry, ik ben niet zo van die omwegen.
 
Je hebt dingen in het topic van Lilyxx over haarzelf voorbij zien komen. Nou, appeltje-eitje dus! Waarom vraag je het de persoon na een quote van zijn tekst niet zelf?

Waarom vraag je anderen naar de beweegredenen van deze posters?

Sorry, ik ben niet zo van die omwegen.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Hoe meer info je hebt hoe beter lijkt me toch?

Dat jij niet van die ''omwegen'' bent dat mag.
 
Het is een kwestie om dingen zo te vertellen, dat het niet duidelijk is wie je werkelijk bent, waar je vandaan komt etc. Maar, ook al doe je dat wel dan is dat nog iemands eigen keuze!

Alleen dat er dan halvezolen bestaan die serieus op zoek gaan naar je privégegevens, dat slaat nergens op. Snap er ook niet de meerwaarde van.
Wat schiet je ermee op om te weten dat Serena in werkelijkheid Brenda heet ( als voorbeeld )?

HELEMAAL niets! Dus ga gewoon n**ken en kap met die onzin.
 
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Hoe meer info je hebt hoe beter lijkt me toch?

Dat jij niet van die ''omwegen'' bent dat mag.
Je hebt dus veel liever het giswerk van anderen dan de echte reden(en) van degene waarover dit topic gaat. Nou, ik zeg: Veel plezier met je topic. :)

Wie zegt dat deze route je ook naar Rome brengt?
 
ik snap het commentaar niet zo...

1. kennis is macht, er zitten hier ook gewoon naïeve beginnende wandelaars en/of dames die zich niet kunnen voorstellen dat dit gebeurt, nu zijn mensen die dit topic lezen geïnformeerd

2. dit forum in de bredere zin is toch ook gewoon bedoeld om alle onderwerpen rondom prostitutie te bespreken?
Alleen reagerend op #1 Toen GR opeens in net nieuws was een paar weken geleden, was er al een topic over gemaakt en heeft forumleiding aangegeven hoe ze werken. Ik zou zelf iedereen die info van een dame die gestopt is wil hebben, melden bij de forumleiding. Zij moeten de genoemde info juist weten om te kunnen handelen cq op te treden. Ik snap het nut daarom niet dat dit topic werd aangemaakt. Maar ja, we zijn geen eenheidsworst 😉
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus veel liever het giswerk van anderen dan de echte reden(en) van degene waarover dit topic gaat. Nou, ik zeg: Veel plezier met je topic. :)

Wie zegt dat deze route je ook naar Rome brengt?
Jouw reactie zegt mij al voldoende.
IK denk, dat ze U heel simpel voor het karretje laten spannen.
Ik weet wel zeker dat dit niet aan de orde is, heb al genoeg uitgezocht en pak ook zeker niet alles op wat ik binnen krijg.
Heb ook nog zoiets als een privé leven wat dat betreft.
Echter is dit wel een interessant onderwerp vind je zelf niet?

ik snap het commentaar niet zo...

1. kennis is macht, er zitten hier ook gewoon naïeve beginnende wandelaars en/of dames die zich niet kunnen voorstellen dat dit gebeurt, nu zijn mensen die dit topic lezen geïnformeerd
Kennis is inderdaad macht, en hoe meer je kan vergaren hoe beter.
Uiteraard kan ik ook niet alles zien, en ben ik blij mee!
Ben blij dat jij nog enigszins een positieve reactie geeft, Het valt me al direct op dat er veelal in de verdediging wordt geschoten.
 
Ik ken een dame die problemen heeft gehad met een ex klant die haar nagetrokken heeft en haar hele familie af is gegaan.

Ik heb zonder moeite een hele hoop privegegevens......letterlijk DVP die op mijn tiktok verschenen.....omdat alles gekoppeld is.
Zowel klanten als DVP moeten voorzichtig zijn
Er staat hier een lid permanent op negeren voor iedereen, die heeft Twitter/TikTok/Facebook van een dame in zijn profiel staan. Zulke leden zijn een gevaar voor de Dames.
 
Tsja... zet al je persoonlijke gegevens maar op (zo veel mogelijk) sociale media... En dan maar verwonderd zijn...
Klopt, via supersnelle computers is heel veel heel eenvoudig aan elkaar te koppelen. De AVG zou je daarvoor moeten beschermen, maar niet overal in de wereld denken ze daar hetzelfde over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan