Geile upsell

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is in een raambuurt niet zo moeilijk: zodra je afrekent een beetje opvallend je portemonnee opentrekken om te laten zien dat er nog meer in zit. Dan gaat ze zich er vanzelf naar gedragen.
Maar of dit de manier is waarop je het zou wilen...... Ik vind het bloedirritant als ze niet gewoon doen wat je hebt afgesproken en maar blijven zeuren om meer ?
 
Haha ik ben me er van bewust dat dit raar is maar ik ga m'n wandelschoenen definitief aan de wilgen hangen en heb dit nog nooit meegemaakt terwijl het een klassieker is! Ik wil dit daarom nog een keer meemaken omdat die ervaring me ergens wel geil lijkt. Moet het dus wel op een verleidelijke manier gebeuren. Ik heb het al eens geprobeerd met extra cash in de portomonnee maar het mocht niet baten. Dus concrete tips zijn welkom
 
Op Twitter en op Sexjobs is een FinDom dame die zich Godin Rachelle noemt. Dat gaat weinig subtiel maar haar klanten willen niet anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan