Geld geleend aan prostituee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
827
30/10/23
511
1
Nu kwam er gisteren een maat bij mij langs en vertelde dat hij iets van 1000 euro aan een prostituee heeft geleend, maar nog niet terug gekregen heeft.
Hij zit niet op girlsreview, maar wat kan hij doen?
Ik vond het een sneu verhaal en ik wil hem graag helpen.
Hij heeft haar echte naam, socials, adres en kende haar een aantal jaar.
Ik heb ook de berichten in zijn telefoon gezien en daar staat duidelijk dat het geleend is.
Als hij haar appt of belt reageerd ze niet.

Ben bang dat het een dikke pech is. Politie zal hier weinig mee doen. Waarschijnlijk geleend onder het mom, goed vertrouwen, dus geen contract opgesteld oid.
Vraag of ze een keer lekker een hele nacht langskomt, laat je vriend geweldige sex met haar hebben en op het moment dat ze weggaat zeg je dat ze de 1000 euro niet terug hoeft te geven.
Soort van betaling in natura.

Ben bang dat het een dikke pech is. Politie zal hier weinig mee doen. Waarschijnlijk geleend onder het mom, goed vertrouwen, dus geen contract opgesteld oid.
Vraag of ze een keer lekker een hele nacht langskomt, laat je vriend geweldige sex met haar hebben en op het moment dat ze weggaat zeg je dat ze de 1000 euro niet terug hoeft te geven.
Soort van betaling in natura.
Ze antwoord niet, dus dat zal moeilijk gaan.

Nu kwam er gisteren een maat bij mij langs en vertelde dat hij iets van 1000 euro aan een prostituee heeft geleend, maar nog niet terug gekregen heeft.
Hij zit niet op girlsreview, maar wat kan hij doen?
Ik vond het een sneu verhaal en ik wil hem graag helpen.
Hij heeft haar echte naam, socials, adres en kende haar een aantal jaar.
Ik heb ook de berichten in zijn telefoon gezien en daar staat duidelijk dat het geleend is.
Als hij haar appt of belt reageerd ze niet.
Ik ken ook zo ééntje. Ik denk dat gij ten tijde van corona haar verschillende duizenden had geleend. €3000 a à 5000 denk ik. Nooit terug gezien.

Rare vriend heb je dan hoor.
Een verstandig mens weet dat dit altijd verkeerd afloopt.
Denken met je pik, en denken dat jij niet belazerd zal worden omdat je zo eerlijk bent.
Nou, sorry maar daardoor zijn er nog steeds van die bekende trucjes zoals vooraf betalen, even geld aan chauffeur geven enz.
Geld lenen valt daar ook onder want geld lenen aan dvp is geld kwijt raken.
Niks aan te doen, laat hem maar stoer op andere manier geld terug vragen, krijgt hij nog meer problemen.
Gewoon je verlies nemen en NOOIT meer in dit soort grapjes trappen.

Terug
Bovenaan Onderaan