dickdebock
Meubelstuk
Maar we moeten dan zogezegd wel netjes blijven en je mag hier geen mensen 'naïef' noemen. Alhoewel het bij sommige mannen toch wel heel moeilijk is om niet stiekem te glimlachen.Dom dom
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar we moeten dan zogezegd wel netjes blijven en je mag hier geen mensen 'naïef' noemen. Alhoewel het bij sommige mannen toch wel heel moeilijk is om niet stiekem te glimlachen.Dom dom
En voor de rest pis jij dan gewoon in je broek?Ik leen alleen mijn lul uit voor 30 of 60 minuten en dan pak ik hem weer in.
Domme antwoorden zijn we gewend van jouEn voor de rest pis jij dan gewoon in je broek?
Toch schat ik hem intelligenter in dan jouDomme antwoorden zijn we gewend van jou![]()
En in welke vorm prostitutie werkt ze, waarom zoek je haar niet op?Nu kwam er gisteren een maat bij mij langs en vertelde dat hij iets van 1000 euro aan een prostituee heeft geleend, maar nog niet terug gekregen heeft.
Hij zit niet op girlsreview, maar wat kan hij doen?
Ik vond het een sneu verhaal en ik wil hem graag helpen.
Hij heeft haar echte naam, socials, adres en kende haar een aantal jaar.
Ik heb ook de berichten in zijn telefoon gezien en daar staat duidelijk dat het geleend is.
Als hij haar appt of belt reageerd ze niet.
Als hij vertelt dat hij zijn spel tussen twee uitleenbeurten weer inpakt, vind ik persoonlijk mijn antwoord niet zo dom. Ik schat eerder de mannen die geen humor snappen een beetje dommer in.Domme antwoorden zijn we gewend van jou![]()
TjaWaarom zou je in hemelsnaam geld gaan lenen aan een dvp.
Ook geen aangifte ofzo?Ik ken ook zo ééntje. Ik denk dat gij ten tijde van corona haar verschillende duizenden had geleend. €3000 a à 5000 denk ik. Nooit terug gezien.
Neen.Ook geen aangifte ofzo?
Troost je met de warme gedachte dat jij de kunst verstaat om hele goede dvp's uit te kiezen die tenminste hun stiel deftig beheersen.Tja..... Bij mij viel het rauw op me dak toen ze met die vraag kwam.... Ik vond het een lieverd
klein biertje / borreltje op ...en ik ging akkoord
![]()
Je kan zelf toch wel gezond logisch nadenken wat je kan doen?Ook geen aangifte ofzo?
Ja, hij kende haar en had al eerder geld aan haar geleend.Rare vriend heb je dan hoor.
Een verstandig mens weet dat dit altijd verkeerd afloopt.
Denken met je pik, en denken dat jij niet belazerd zal worden omdat je zo eerlijk bent.
Nou, sorry maar daardoor zijn er nog steeds van die bekende trucjes zoals vooraf betalen, even geld aan chauffeur geven enz.
Geld lenen valt daar ook onder want geld lenen aan dvp is geld kwijt raken.
Niks aan te doen, laat hem maar stoer op andere manier geld terug vragen, krijgt hij nog meer problemen.
Gewoon je verlies nemen en NOOIT meer in dit soort grapjes trappen.
Ja gelukkig welTroost je met de warme gedachte dat jij de kunst verstaat om hele goede dvp's uit te kiezen die tenminste hun stiel deftig beheersen.![]()
Alsof iedereen hier dagelijks mee te maken krijgt. Of ben jij jurist?Je kan zelf toch wel gezond logisch nadenken wat je kan doen?
Soms krijg ik op dit forum een déja vu, van de hartsrubrieken in 'de boekjes' in een grijs verleden. Mijn lief heeft mijn vriend gekust, wat moet ik doen? Of erger nog: mijn man had seks met andere mannen, moet ik hem nu de rug toekeren?Je kan zelf toch wel gezond logisch nadenken wat je kan doen?
Hij kent haar, dus hij wil het natuurlijk gewoon oplossen. Maar de vraag hoegewoon de naam noemen en gaan we met z n allen niet meer naar toe. In ieder geval uit welke stad komt ze?
Beter, denk niet dat hij ooit nog iemand geld uitleend inderdaadIk heb dit ook wel eens gedaan ....zat me eigenlijk helemaal niet lekker.
Telefoon stond uit en ze werkte ook niet meer op het adres waar ze stond....een dikke 2 maanden later, toen ik al lang dacht dat ik naar mijn geld kon fluiten, belde ze mij voor een afspraak om het geleende geld terug te gevengelukkig alles teruggekregen
maar ik doe dit nooit meer
![]()
Die gast gaat haar hoe dan ook vinden hem kennende. Desnoods vliegt hij naar haar thuisland.1. Naar haar toe gaan
2. Aangifte doen
3. Bedreigen
4. Accepteren dat je het kwijt bent
5. Wat jij zelf nog bedacht hebt, doe je best![]()
Hij is niet zo bang aangelegd, daarom vraag ik het hier.Lol dan ben jij dubbel geld kwijt voor niets want daar is zij met velen en jij alleen op onbekend terrein
Gezien jouw schrijfstijl en antwoorden kun je wel een broer zijn van hemToch schat ik hem intelligenter in dan jou![]()
Laten we hopen dat het niet zover komt.Nou opgelost, hij gaat extra kosten maken en tijd kwijt raken om straks nog niks te hebben.