Johnny Walk
Forumfiel
Niks stoers, maar als zij hem niet betaald dan kan zij haar hele leven achterom blijven kijken. Dus wie is hier nu dom
Dat klinkt crimineel dus uiteindelijk had je geen advies nodig in wat je moest doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiks stoers, maar als zij hem niet betaald dan kan zij haar hele leven achterom blijven kijken. Dus wie is hier nu dom
Op eenzelfde manier ontstaat ook verkeersagressie. Dit is dus een duidelijk geval van geslachtsverkeersaggressieDat klinkt crimineel dus uiteindelijk had je geen advies nodig in wat je moest doen
Ik heb op die website het formulier ingevuld, en als oplossing wordt er gesuggereerd om zwavelzuur te kopen. Dat lost veel op, zeggen ze.Je kan ook voor advies gaan naar de website; www.ikhebgeldgeleendaandvpendurfnietzelftevragenvooreenoplossingwatmoetikdoen.nl
Geleend geld niet terugbetalen is oplichting/fraude.Dat klinkt crimineel dus uiteindelijk had je geen advies nodig in wat je moest doen
Zal ik eens 1000 euro van jouw bankrekening afhalen. Wat zou jij doen?Op eenzelfde manier ontstaat ook verkeersagressie. Dit is dus een duidelijk geval van geslachtsverkeersaggressie![]()
Doet het niet nu.Je kan ook voor advies gaan naar de website; www.ikhebgeldgeleendaandvpendurfnietzelftevragenvooreenoplossingwatmoetikdoen.nl
Toch vreemd verzoek, ze vraagt om een bankoverschrijving en zal het geld (???) bij een volgende afspraak terug betalen. Hoezo, jij moet die volgende afspraak toch ook weer afrekenen? Zij betaalt, jij betaalt???
Uit vertrouwen, hij is hier nu.Waarom zou je in hemelsnaam geld gaan lenen aan een dvp.
Hij heeft alles zwart op wit en bankstortingTijdens corona heb ik geld gegeven aan een dvp, tot 2x toe. Het gaat niet om extreme bedragen maar accepteerde dat ik er niets van terug zou zien. Ik zie deze dame nog steeds, en geniet van de goede date die ik van haar krijg. Over dat geld van toen, hebben we het nooit. En ik betaal iets minder dan de andere klanten, maar waarschijnlijk geldt dat voor meer van haar vaste klanten.
Accepteer dat als je geld leent zonder duidelijke afspraken (zwart op wit) je een gunst verleend, niet meer dan dat. Krijg je dan geld terug dan is dat leuk. Ik mag hopen dat degene die dat geld geleend heeft haar nog altijd ziet en extra verwent wordt.
Je draait aardig door in je fantasie hier he?Uit vertrouwen, hij is hier nu.
Hij is boos, heeft haar weer geappt voor de 20ste keer.
Hij gaat deze week naar zijn advocaat als ze niet antwoord.
BlijkbaarNiks lenen aan dvp's; laat ze maar gewoon ervoor werken. Zodra je toegeeft krijg je of je geld niet terug of ze komen terug voor meer. Het enige wat je ervoor terugkrijgt is hoofdpijn. Nooit aan beginnen.
Geen grapJe draait aardig door in je fantasie hier he?![]()
Soms krijg ik op dit forum een déja vu, van de hartsrubrieken in 'de boekjes' in een grijs verleden. Mijn lief heeft mijn vriend gekust, wat moet ik doen?
Of erger nog: mijn man had seks met andere mannen, moet ik hem nu de rug toekeren?
Dank je Mila, zo ver was ik nog niet gekomen! Ik meende dat GR zich hoofdzakelijk oriënteerde op de betalende man aan de DVP! Nu raak ik verward als het om een Manvp blijkt te gaan! Deze moet zich al helemaal niet bemoeien met de financiele perikelen van wandelaars en of er wel of geen geld aan een DVP wordt geleend!Hij wil heel graag in ieder topic heel erg duidelijk maken dat hij betaald wordt (vandaar z'n naam) geen idee wat hij doet op GIRLSreview.nl maar wellicht heeft hij hier ook een recensietopic?
Zeker zegt hij.Lenen geeft 99 vd 100 x problemen.
Dvp lenen,.....is wenen
Gaat hij doenDom dom waarom geld lenen aan dames uit die wereld die zelf zat verdienen en waar je geen betrouwbare band mee hebt etc etc. Gewoon ophalen en anders aangifte bij politie en rekening houden dat ie het kwijt is
Papiertje bij een dvp heeft weinig nut
Nee, hij wil graag meer tips en of mensen dit ook is overkomen.Ok case closed, topic kan op slot
We hebben nog steeds whatsapp contact maar al jaren geen sex meer omdat ze is getrouwd.Domme meid... en soa gekregen en wat is er van haar terecht gekomen?