Geld geleend aan prostituee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan moet je maar geen geld lenen als je het niet terug kan/wilt betalen.
Een dvp neukt voor geld, dat is haar stiel, en net zoals elke zelfstandige ondernemer die een beetje verstand heeft, probeert zij uit elke klant een zo optimaal mogelijk bedrag aan geld te halen.

Als een klant zo oliedom is om 1000 euro te geven, zonder enige vorm van officiële documenten of wat dan ook, dan zeg ik: je moet een dvp maar geen geld geven, als je dat geld niet kan missen.

Ik vraag me trouwens af, hoe iemand zo naïef kan zijn om ten eerste dat geld te 'lenen' zonder papieren, aan iemand je niet kent, en om ten tweede daar hier op het forum zo een kabaal over te komen maken en te lopen fantaseren over rechtszaken en weet ik veel wat allemaal.

Als je het forum ziet als een middel om medewandelaars te helpen, post dan gewoon een bericht 'opletten met deze dame (naam, plaats waar ze werkt) want ze verleidt je tot het lenen van geld dat je nooit terug ziet. Punt. Al die andere fantasie behoort tot jouw frustratie (pardon, de frustratie van je vriend, want je vroeg het natuurlijk voor een vriend, lol) en daar hebben wij eigenlijk geen boodschap aan. En geen zaken mee.
Mannen verliezen vaak hun verstand als ze betaalde sex hebben
Daarvoor is betaalde seks zelfs niet eens altijd nodig. Een uitnodigende decolleté, een te kort rokje, een hand op de knie, en wat alcohol, en het vermeende vooruitzicht op een zaadlozing, doet soms een man zijn portemonnee al rapper open gaan dan de vrouw haar benen.

Nadien komt dan de depressie... Miljaar... wat heb ik toch gedaan... Maar dan is de vrouw natuurlijk de schuldige voor het feit dat zo een bronstige vent zijn verstand verloor.

Laatst bewerkt:
Klopt. Hij moet het nu gaan doorvertellen aan zijn vriend. Want hij vroeg het voor een vriend. Een vriend die hier zelf geen dure account kan aanmaken :) :) :)

Ik heb intussen al verschillende pb's binnengekregen van dvp's die ik persoonlijk goed ken, en die dachten dat ik het mailadres had van die vriendelijke man die 1000 euro fooi geeft bij een date. :LOL:

"Wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren zitten."

Een oeroud spreekwoord, maar nog steeds Up to Date

en er is er nog zo eentje dat in dit geval ook nog uitermate van toepassing is:
"Bezint eer je begint"
Er bestaat ook nog zoiets als Karma (al hoort het hier eigenlijk een andere term te zijn)
In dit geval voor degene die het geleende geld gevraagd heeft: "behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden."

Daarvoor is betaalde seks zelfs niet eens altijd nodig. Een uitnodigende decolleté, een te kort rokje, een hand op de knie, en wat alcohol, en het vermeende vooruitzicht op een zaadlozing, doet soms een man zijn portemonnee al rapper open gaan dan de vrouw haar benen.

Nadien komt dan de depressie... Miljaar... wat heb ik toch gedaan... Maar dan is de vrouw natuurlijk de schuldige voor het feit dat zo een bronstige vent zijn verstand verloor.
Een lieve glimlach kan soms al genoeg zijn. Misschien ben ik er ook wel vatbaar voor, maar ik heb dan weer het geluk dat ik cent te makken heb. Zo scheidt het kaf zich als vanzelf van het koren. 😜

@Doorbellakadashcam wanneer is het geld uitgeleend en is er ooooit iets over een termijn gezegd, al is het maar mondeling?

En om welke dame gaat het überhaupt? Als ze echt zo slecht is lijkt het me wel nuttig om anderen voor haar te waarschuwen.
Aantal maanden terug met schriftelijk en mondelijk de termijn zo snel mogelijk terug betalen binnen een aantal maanden.
Tot nu toe heeft hij nog niets terug gekregen.
Hij heeft het geld natuurlijk ook nodig in deze dure maand.
Hij wil niet dat ze hier gemeld word ivm evt rechtzaak.
De rest zal ik later even antwoorden als ik tijd heb vandaag.
Er bestaat ook nog zoiets als Karma (al hoort het hier eigenlijk een andere term te zijn)
In dit geval voor degene die het geleende geld gevraagd heeft: "behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden."
Inderdaad

Nu kwam er gisteren een maat bij mij langs en vertelde dat hij iets van 1000 euro aan een prostituee heeft geleend, maar nog niet terug gekregen heeft.
Hij zit niet op girlsreview, maar wat kan hij doen?
Ik vond het een sneu verhaal en ik wil hem graag helpen.
Hij heeft haar echte naam, socials, adres en kende haar een aantal jaar.
Ik heb ook de berichten in zijn telefoon gezien en daar staat duidelijk dat het geleend is.
Als hij haar appt of belt reageerd ze niet.
Gewoon je geld kwijt omdat je je als een sukkel hebt gedragen.
Hij is niet zo bang aangelegd, daarom vraag ik het hier.
Want ik weet hoe hij is
Die grote bek altijd .als je zo dom bent om haar geld te lenen en ze is weg moet je ook niet janken,Sukkels

Graag alleen serieuze antwoorden en geen gescheld in dit topic. Heb jij nooit een kennis, vriendin, vriend, familie etc geld geleend?
Hij is niet zo bang aangelegd, daarom vraag ik het hier.
Want ik weet hoe hij is,,,,,En wat bedoel je hier mee dan?ga toch weg man neem je jezelf wel serieus? Aandacht trekkers.Ik heb meer geld uitgeleend dan ik had moeten doen dat is dan het risico.Gewoon niet zo zeiken en je verlies pakken in plaats van hier dagen lang om advies te lopen bedelen.

Oké hebben jullie zin in nog z'n sukkel verhaaltje? Trek je dat niet sla het dan gewoon over.

Een jaar of 2 geleden een keer of 4 bij een Russische meid geweest. De date's waren goed, maar het lekkerste vond ik altijd dat ze na afloop altijd naakt tegen mij aan kwam liggen op mij borst. Superrelaxed, 0 tijdsbesef. En zo lagen we dan nog lekker. Moet ik niet weg, heb je niet nog een klant werd weggewuifd. Gesprekken lastig beetje Engels en translate. Ik nam meeste wel een bloemetje ofzo mee. Eén keer ging ik s'morgens dus ik vroeg of ze croissants wilde en we raakte aan de praat over eten. Ze had verteld dat ze gek op vis/garnalen en zo was. Dus ik had echt een top visschoteltje voor na de date s'avonds voor haar bij me. Vind ik leuk om een keertje te doen. Eén keertje had ze problemen met haar Neosurf, die ze voor haar advertentie gebruikte en daar heb ik haar mee geholpen. Verschrikkelijk bedrijf trouwens. Ze gaf mij haar mailadres, privenummer, wachtwoorden, geboortedatum, echte naam. Vond ik wel bijzonder veel vertrouwen en zal daar ook nooit misbruik van maken. Vond het leuk om haar te helpen. Ook een keertje 5,- op haar werktelefoon hier gezet om het nummer actief te houden. Rond haar vertrek en onze laatste date is er een inval geweest, ze is wel genoteerd maar de dans ontsprongen wat ik er van begrijp. Dit en de oorlog maakte terugkeer naar Europa lastiger. In de winter ging ze het een keertje in Thailand proberen. Dit vond ze verschrikkelijk en ze vroeg mij of ik haar alstublieft 400 kon sturen die ze nog nodig had voor een vlucht. Ik weet het, het ligt er zo dik op. Er was hier toen ook z'n soort topic met tig van zulke verhalen. Maar ik wilde toch weten wat er zou gebeuren. Als ze weer naar Nederland kwam, zouden we het verrekenen met date's. Ik had mijzelf voorgenomen 1 goede date en dat is het goed. Ze was niet overdreven duur met haar tarief en die paar date's heb ik niets te klagen gehad. Ze vroeg nooit om extra geld.
Het is nu een jaar geleden. Als ik haar app, wat ik heeeel weinig doe krijg in gewoon reactie. Maar naar Nederland komen is lastig zegt ze.
Ik vraag het geld niet terug, tis goed zo. Gewoon mijn les. Ik werk er wel wat harder voor of ga wel een keertje minder. Ben altijd hard voor mijzelf.
Voor 90% denk ik iedereen had gelijk en natuurlijk ben ik het kwijt. Maar toch is er nog 10% die mij zegt dat ik ineens out of the blue een berichtje van haar krijg in kom naar Nederland.
Slaat nergens op, lach mij er maar om uit. Maar ik zou het wel heel leuk vinden als het ooit gebeurd.

Ik was tijdens jou genuanceerde reactie aan het schrijven Janl.. ehh tulp. Sla jij het over aub😄

Laatst bewerkt:
Oké hebben jullie zin in nog z'n sukkel verhaaltje? Trek je dat niet sla het dan gewoon over.

Een jaar of 2 geleden een keer of 4 bij een Russische meid geweest. De date's waren goed, maar het lekkerste vond ik altijd dat ze na afloop altijd naakt tegen mij aan kwam liggen op mij borst. Superrelaxed, 0 tijdsbesef. En zo lagen we dan nog lekker. Moet ik niet weg, heb je niet nog een klant werd weggewuifd. Gesprekken lastig beetje Engels en translate. Ik nam meeste wel een bloemetje ofzo mee. Eén keer ging ik s'morgens dus ik vroeg of ze croissants wilde en we raakte aan de praat over eten. Ze had verteld dat ze gek op vis/garnalen en zo was. Dus ik had echt een top visschoteltje voor na de date s'avonds voor haar bij me. Vind ik leuk om een keertje te doen. Eén keertje had ze problemen met haar Neosurf, die ze voor haar advertentie gebruikte en daar heb ik haar mee geholen. Verschrikkelijk bedrijf trouwens. Ze gaf mij haar mailadres, privenummer, wachtwoorden, geboortedatum, echte naam. Vond ik wel bijzonder veel vertrouwen en zal daar ook nooit misbruik van maken. Vond het leuk om haar te helpen. Ook een keertje 5,- op haar werktelefoon hier gezet om het nummer actief te houden. Rond haar vertrek en onze laatste date is er een inval geweest, ze is wel genoteerd maar de dans ontsprongen wat ik er van begrijp. Dit en de oorlog maakte terugkeer naar Europa lastiger. In de winter ging ze het een keertje in Thailand proberen. Dit vond ze verschrikkelijk en ze vroeg mij of ik haar alstublieft 400 kon sturen die ze nog nodig had voor een vlucht. Ik weet het, het ligt er zo dik op. Er was hier toen ook z'n soort topic met tig van zulke verhalen. Maar ik wilde toch weten wat er zou gebeuren. Als ze weer naar Nederland kwam, zouden we het verrekenen met date's. Ik had mijzelf voorgenomen 1 goede date en dat is het goed. Ze was niet overdreven duur met haar tarief en die paar date's heb ik niets te klagen gehad. Ze vroeg nooit om extra geld.
Het is nu een jaar geleden. Als ik haar app, wat ik heeeel weinig doe krijg in gewoon reactie. Maar naar Nederland komen is lastig zegt ze.
Ik vraag het geld niet terug, tis goed zo. Gewoon mijn les. Ik werk er wel wat harder voor of ga wel een keertje minder. Ben altijd hard voor mijzelf.
Voor 90% denk ik iedereen had gelijk en natuurlijk ben ik het kwijt. Maar toch is er nog 10% die mij zegt dat ik ineens out of the blue een berichtje van haar krijg in kom naar Nederland.
Slaat nergens op, lach mij er maar om uit. Maar ik zou het wel heel leuk vinden als het ooit gebeurd.

Ik was tijdens jou genuanceerde reactie aan het schrijven Janl.. ehh tulp. Sla jij het over aub😄
Kijk zo doe je dat gewoon niet zeuren .Ik non het niet laten Theguy

Het maakt niet uit aan welk persoon of wat voor beroep die persoon uitoefent. Als je geld uitleent dan moet je dat altijd met de gedachte doen dat je het nooit meer terug krijgt, dat het dus eigenlijk een gift is. Kun je dat niet op die manier zien dan moet je nooit geld uitlenen.
Ze hadden duidelijk afgesproken dat ze het wilde lenen en asap een gedeelte terug zou betalen. Zodra ze inkomsten had.
Hij had er ook meerdere duidelijk bij gezet dat hij dat geld zelf nodig heeft.
Anders zou hij er niet zo moeilijk over doen.

Het maakt niet uit aan welk persoon of wat voor beroep die persoon uitoefent. Als je geld uitleent dan moet je dat altijd met de gedachte doen dat je het nooit meer terug krijgt, dat het dus eigenlijk een gift is. Kun je dat niet op die manier zien dan moet je nooit geld uitlenen.
Zelfs al had het slachtoffer laten we hem dan maar even zo noemen een overeenkomst laten tekenen dan nog kan je alleen via een civiele procedure miss je gelijk halen.
Maar die overeenkomst is er niet dan word het nog lastiger .
Aangifte heeft geen zin, voor een advocaat is het niks en kost het je meer geld dan het oplevert.Dan gaan dreigen met ik maak bekend wie het is als de dame daar aangifte van doet ben je nog verder weg en al zou je dan alsnog procuderen maak je je zaak alleen maar slechter.Het hier dreigen van hij zoekt haar wel op hij is niet makkelijk hij vliegt desnoods naar de andere kant van de wereld al die praatjes daar maak je het niet beter mee. Stel je voor dat ze mee leest of een vriend van haar en ze pakken al dat soort berichten mee dan doet zij straks aangifte.
Verder vind ik het een beetje zielig aandachts trekkend gedrag of je om een gesprekje verlegen zit als je hier dagen lang over door gaat maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Zelfs al had het slachtoffer laten we hem dan maar even zo noemen een overeenkomst laten tekenen dan nog kan je alleen via een civiele procedure miss je gelijk halen.
Maar die overeenkomst is er niet dan word het nog lastiger .
Aangifte heeft geen zin, voor een advocaat is het niks en kost het je meer geld dan het oplevert.Dan gaan dreigen met ik maak bekend wie het is als de dame daar aangifte van doet ben je nog verder weg en al zou je dan alsnog procuderen maak je je zaak alleen maar slechter.Het hier dreigen van hij zoekt haar wel op hij is niet makkelijk hij vliegt desnoods naar de andere kant van de wereld al die praatjes daar maak je het niet beter mee. Stel je voor dat ze mee leest of een vriend van haar en ze pakken al dat soort berichten mee dan doet zij straks aangifte.
Verder vind ik het een beetje zielig aandachts trekkend gedrag of je om een gesprekje verlegen zit als je hier dagen lang over door gaat maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Zijn is haar afspraken niet nagekomen, er staat toch duidelijk dat ik het hier voor hem vraag om het op een normale manier op te lossen.
Dat hij zo is kan ik ook niets aan doen.
Als zij gewoon haar afspraken was nagekomen en betaald had was er niets aan de hand geweest. En had dit topic ook er ook niet geweest.

Zijn is haar afspraken niet nagekomen, er staat toch duidelijk dat ik het hier voor hem vraag om het op een normale manier op te lossen.
Dan hoef je dat nog niet te vermelden omdat het als dreigend over komt.En of zij die afspraak na komt of niet jou vraag is wat kan hij er aan doen. Het antwoord is een civiele procedure meer niet.En dan nog is de kans groot als je daar aan begint dat er niks uit komt.Vervolgens ga jij hier lopen roepen hoe moeilijk hij wel niet kan zijn dat zijn jou woorden dat zou ik gewoon niet doen.Nou je weet het nu onderwerp klaar toch.

Hopelijk leert hij nu een wijze les.
Kijk geld uitlenen zonder echte overeenkomst is al niet heel slim, wellicht dat je van het whatsapp verkeer nog wat kan maken. zodat je toch nog juridisch kan spreken van een overeenkomst.

Het is een civiele zaak, dus de politie gaan er niks aan doen, die zullen je vriend, het nummer van het juridisch loket geven.

Naar een advocaat stappen, is mogelijk, maar voor slechts 1000 euro niet echt een haalbare zaak, tenzij je vriend recht heeft op een toevoeging voor de juridische kosten. De vraag is echter hoe groot is de verhaalbaarheid. Van een kale kip kun je niet plukken.

Dat de dame haar afspraken niet nakomt, is natuurlijk niet netjes, maar daar kun je gewoon weinig aan doen.

Als laatste met dreigen en bedreigen schiet jij of je vriend niks op, voor je het weet heb je een aangifte aan je broek hangen met alle gevolgen van dien.

Er is één die ik al jaren geld leen, maar ze betaald het altijd netjes terug. Ze verdient veel, maar verbrast ook alles. Daarnaast heeft ze als "allochtoon" nergens recht op, wat soms trieste situaties oplevert.

Ze hadden duidelijk afgesproken dat ze het wilde lenen en asap een gedeelte terug zou betalen. Zodra ze inkomsten had.
Hij had er ook meerdere duidelijk bij gezet dat hij dat geld zelf nodig heeft.
Anders zou hij er niet zo moeilijk over doen.
Het maakt echt totaal niet uit wat de mondelinge afspraken waren. Geld uitlenen moet je ten allen tijden zien als een gift. Krijg je het terug dan is het mooi meegenomen, maar je moet er altijd vanuit gaan dat je het niet terug krijgt. En je moet ook nooit geld uitlenen dat je niet hebt.

Geld uitlenen maakt ook heel veel kapot. Vrienden en familie verlies je ermee. Als ze geld willen lenen dan is het best, maar behandel het in je hoofd als een gift en zie het altijd als een gift.

Dit is geld uitlenen 101. Het is de fundamentele basis.

Terug
Bovenaan Onderaan