Geld geleend aan prostituee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan moet je maar geen geld lenen als je het niet terug kan/wilt betalen.
Een dvp neukt voor geld, dat is haar stiel, en net zoals elke zelfstandige ondernemer die een beetje verstand heeft, probeert zij uit elke klant een zo optimaal mogelijk bedrag aan geld te halen.

Als een klant zo oliedom is om 1000 euro te geven, zonder enige vorm van officiële documenten of wat dan ook, dan zeg ik: je moet een dvp maar geen geld geven, als je dat geld niet kan missen.

Ik vraag me trouwens af, hoe iemand zo naïef kan zijn om ten eerste dat geld te 'lenen' zonder papieren, aan iemand je niet kent, en om ten tweede daar hier op het forum zo een kabaal over te komen maken en te lopen fantaseren over rechtszaken en weet ik veel wat allemaal.

Als je het forum ziet als een middel om medewandelaars te helpen, post dan gewoon een bericht 'opletten met deze dame (naam, plaats waar ze werkt) want ze verleidt je tot het lenen van geld dat je nooit terug ziet. Punt. Al die andere fantasie behoort tot jouw frustratie (pardon, de frustratie van je vriend, want je vroeg het natuurlijk voor een vriend, lol) en daar hebben wij eigenlijk geen boodschap aan. En geen zaken mee.
Mannen verliezen vaak hun verstand als ze betaalde sex hebben
Daarvoor is betaalde seks zelfs niet eens altijd nodig. Een uitnodigende decolleté, een te kort rokje, een hand op de knie, en wat alcohol, en het vermeende vooruitzicht op een zaadlozing, doet soms een man zijn portemonnee al rapper open gaan dan de vrouw haar benen.

Nadien komt dan de depressie... Miljaar... wat heb ik toch gedaan... Maar dan is de vrouw natuurlijk de schuldige voor het feit dat zo een bronstige vent zijn verstand verloor.

Laatst bewerkt:
Klopt. Hij moet het nu gaan doorvertellen aan zijn vriend. Want hij vroeg het voor een vriend. Een vriend die hier zelf geen dure account kan aanmaken :) :) :)

Ik heb intussen al verschillende pb's binnengekregen van dvp's die ik persoonlijk goed ken, en die dachten dat ik het mailadres had van die vriendelijke man die 1000 euro fooi geeft bij een date. :LOL:

"Wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren zitten."

Een oeroud spreekwoord, maar nog steeds Up to Date

en er is er nog zo eentje dat in dit geval ook nog uitermate van toepassing is:
"Bezint eer je begint"
Er bestaat ook nog zoiets als Karma (al hoort het hier eigenlijk een andere term te zijn)
In dit geval voor degene die het geleende geld gevraagd heeft: "behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden."

Daarvoor is betaalde seks zelfs niet eens altijd nodig. Een uitnodigende decolleté, een te kort rokje, een hand op de knie, en wat alcohol, en het vermeende vooruitzicht op een zaadlozing, doet soms een man zijn portemonnee al rapper open gaan dan de vrouw haar benen.

Nadien komt dan de depressie... Miljaar... wat heb ik toch gedaan... Maar dan is de vrouw natuurlijk de schuldige voor het feit dat zo een bronstige vent zijn verstand verloor.
Een lieve glimlach kan soms al genoeg zijn. Misschien ben ik er ook wel vatbaar voor, maar ik heb dan weer het geluk dat ik cent te makken heb. Zo scheidt het kaf zich als vanzelf van het koren. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan