Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOmdat het blijkbaar niet duidelijk was of ze hebben het niet goed gelezen.Wat wil je nu zeggen dan, je valt echt in herhaling
Jantulp geeft je zinvolle adviezenOmdat het blijkbaar niet duidelijk was of ze hebben het niet goed gelezen.
Oké hebben jullie zin in nog z'n sukkel verhaaltje? Trek je dat niet sla het dan gewoon over.
Een jaar of 2 geleden een keer of 4 bij een Russische meid geweest. De date's waren goed, maar het lekkerste vond ik altijd dat ze na afloop altijd naakt tegen mij aan kwam liggen op mij borst. Superrelaxed, 0 tijdsbesef. En zo lagen we dan nog lekker. Moet ik niet weg, heb je niet nog een klant werd weggewuifd. Gesprekken lastig beetje Engels en translate. Ik nam meeste wel een bloemetje ofzo mee. Eén keer ging ik s'morgens dus ik vroeg of ze croissants wilde en we raakte aan de praat over eten. Ze had verteld dat ze gek op vis/garnalen en zo was. Dus ik had echt een top visschoteltje voor na de date s'avonds voor haar bij me. Vind ik leuk om een keertje te doen. Eén keertje had ze problemen met
Ik denk dat hij wilt horen van "ja, die vriend heeft groot gelijk en moet achter haar aan gaan om haar in elkaar te timmeren". Dat is waar dit topic nu op neerkomt. Wat voor realistische adviezen er gegeven worden wordt totaal genegeerd. Ofwel het heeft dus totaal geen zin om hier nog wat op te zeggen behalve dat het gaat om aandacht zoeken.Jantulp geeft je zinvolle adviezen
Ik geef ook advies op je vragen, wat wil je nog meer horen?
Ik ga het nog even nalezen laterJantulp geeft je zinvolle adviezen
Ik geef ook advies op je vragen, wat wil je nog meer horen?
Nee, juist niet even terug lezen op de vorige paginaIk denk dat hij wilt horen van "ja, die vriend heeft groot gelijk en moet achter haar aan gaan om haar in elkaar te timmeren". Dat is waar dit topic nu op neerkomt. Wat voor realistische adviezen er gegeven worden wordt totaal genegeerd. Ofwel het heeft dus totaal geen zin om hier nog wat op te zeggen behalve dat het gaat om aandacht zoeken.
Nogmaals T E R U G lezenOngelooflijk hoeveel er kan gezaagd en gezeverd worden over mannen die in een geile bui geld geven aan een dvp die de kneepjes van het vak kent, en waar ze achteraf spijt van krijgen. En dan maar lullen en stevige stoere taal posten op het forum. Onvoorstelbaar, en dat moeten wij allemaal serieus nemen...
Niet nodig hoor. Ik begrijp het wel. Uw pietje heeft 1000 euro te veel gekost. En dat pikt een beetje. Zelfs als je je verschuilt achter de klassieker 'ik vraag het voor een vriend'. Alleszins heb je dan toch tenminste een vrouw wat gelukkig gemaakt met je fooi.Nogmaals T E R U G lezen
Zou wel eens willen weten hoeveel verliefde klanten dit doen.!!Geld lenen aan een DVP, en dan verbaasd zijn dat ze niet terug betaalt.
Lees zelf maar terug. Voor het gemak alles maar negeren wat er getypt is en dan exact hetzelfde vragen, om vervolgens exact dezelfde reacties te krijgen, om vervolgens weer alles te negerenNee, juist niet even terug lezen op de vorige pagina
Zelfs aan een dame die je al langer ineens vraagt om geld lening dan oppassen.Dus niet zomaar aan een wildvreemde.
Lees zelf maar terug. Voor het gemak alles maar negeren wat er getypt is en dan exact hetzelfde vragen, om vervolgens exact dezelfde reacties te krijgen, om vervolgens weer alles te negeren![]()
Zie hierbovenIk ga het nog even nalezen later
Net zo als antwoorden..Soms zijn oplossingen simpel.
Het denk- en ervarings-proces dat aan een simpele oplossing voorafgaat hoeft niet perse simpel te zijn.Net zo als antwoorden..
Idd,Zou wel eens willen weten hoeveel verliefde klanten dit doen.!!
Gratis geld bestaat alleen in de linkse politiek. Is makkelijk uitdelen.Het antwoord-denkproces was dit echter wel.
Wellicht gaan die dvp nog geloven in gratis geld voor iedereen.
Een DVP is technisch gezien een eenmansbedrijf als ze legaal werkt. Bedrijven krijgen veel gratis geld van de rechtse politiekGratis geld bestaat alleen in de linkse politiek. Is makkelijk uitdelen.
Niet lenen, maar het geld gewoon geven
Het beste kan hij er flink van balen en dankbaar zijn voor de levensles.Nu kwam er gisteren een maat bij mij langs en vertelde dat hij iets van 1000 euro aan een prostituee heeft geleend, maar nog niet terug gekregen heeft.
Hij zit niet op girlsreview, maar wat kan hij doen?
Ik vond het een sneu verhaal en ik wil hem graag helpen.
Hij heeft haar echte naam, socials, adres en kende haar een aantal jaar.
Ik heb ook de berichten in zijn telefoon gezien en daar staat duidelijk dat het geleend is.
Als hij haar appt of belt reageerd ze niet.