Geld geleend aan prostituee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké hebben jullie zin in nog z'n sukkel verhaaltje? Trek je dat niet sla het dan gewoon over.

Een jaar of 2 geleden een keer of 4 bij een Russische meid geweest. De date's waren goed, maar het lekkerste vond ik altijd dat ze na afloop altijd naakt tegen mij aan kwam liggen op mij borst. Superrelaxed, 0 tijdsbesef. En zo lagen we dan nog lekker. Moet ik niet weg, heb je niet nog een klant werd weggewuifd. Gesprekken lastig beetje Engels en translate. Ik nam meeste wel een bloemetje ofzo mee. Eén keer ging ik s'morgens dus ik vroeg of ze croissants wilde en we raakte aan de praat over eten. Ze had verteld dat ze gek op vis/garnalen en zo was. Dus ik had echt een top visschoteltje voor na de date s'avonds voor haar bij me. Vind ik leuk om een keertje te doen. Eén keertje had ze problemen met

Niks stom. Gewoon een goede daad. Waarom twijfelen over dat verhaal. Je hebt genoeg dates gehad en mocht ze terugkomen pak je de draad weer op. En zo niet dan hoop ik dat ze het geld goed heeft kunnen besteden.
Een meid is meer dan een dvp, namelijk ook een mens. En mensen helpen is niks mis mee.
Goed gedaan!

Jantulp geeft je zinvolle adviezen
Ik geef ook advies op je vragen, wat wil je nog meer horen?
Ik denk dat hij wilt horen van "ja, die vriend heeft groot gelijk en moet achter haar aan gaan om haar in elkaar te timmeren". Dat is waar dit topic nu op neerkomt. Wat voor realistische adviezen er gegeven worden wordt totaal genegeerd. Ofwel het heeft dus totaal geen zin om hier nog wat op te zeggen behalve dat het gaat om aandacht zoeken.

Jantulp geeft je zinvolle adviezen
Ik geef ook advies op je vragen, wat wil je nog meer horen?
Ik ga het nog even nalezen later
Ik denk dat hij wilt horen van "ja, die vriend heeft groot gelijk en moet achter haar aan gaan om haar in elkaar te timmeren". Dat is waar dit topic nu op neerkomt. Wat voor realistische adviezen er gegeven worden wordt totaal genegeerd. Ofwel het heeft dus totaal geen zin om hier nog wat op te zeggen behalve dat het gaat om aandacht zoeken.
Nee, juist niet even terug lezen op de vorige pagina

Ongelooflijk hoeveel er kan gezaagd en gezeverd worden over mannen die in een geile bui geld geven aan een dvp die de kneepjes van het vak kent, en waar ze achteraf spijt van krijgen. En dan maar lullen en stevige stoere taal posten op het forum. Onvoorstelbaar, en dat moeten wij allemaal serieus nemen...

Nogmaals T E R U G lezen
Niet nodig hoor. Ik begrijp het wel. Uw pietje heeft 1000 euro te veel gekost. En dat pikt een beetje. Zelfs als je je verschuilt achter de klassieker 'ik vraag het voor een vriend'. Alleszins heb je dan toch tenminste een vrouw wat gelukkig gemaakt met je fooi. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Met de pik uit de broek, is 't verstand ver zoek.

Geld lenen aan een DVP, en dan verbaasd zijn dat ze niet terug betaalt.

Vreemd ...

Bijna zo smart als een tweede keer op Trump stemmen nadat hij al tijdens de eerste keer alleen maar voor problemen gezorgd heeft. Of een vierde keer op Rutte stemmen, nadat hij in de kamer verteld heeft dat hij gelogen had.

Dus niet zomaar aan een wildvreemde.
Zelfs aan een dame die je al langer ineens vraagt om geld lening dan oppassen.
Aangezien dit nooit haar werkwijze was en nu ineens wel is er iets aan de hand.
En als je dat incalculeert en weinig problemen hebt als je het geld niet terug krijgt dan kan je het doen.
Maar is je geld je lief en wil je dat wel terug dan beter niet op haar vraag ingaan want de kans dat je het niet terug krijgt is aanwezig.
Maar dat moet iedereen zelf uitmaken maar we zien hier maar weer dat het je problemen kan opleveren.
Dan beter je verlies nemen en dit nooit meer nog eens doen.

Terug
Bovenaan Onderaan