Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang het maar goede uurtjes zijn dan. Dan krijg je ook geen spijt van de uitgave.
nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.

nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.
Precies!
Nu... vragen staat vrij. Maar... betalen dat kost geld!

Een goede dvp hoeft niet duur zijn. Ik betaal gewoon 150/uur.

Hoi @lekkergenieten. Begin van het jaar heb je even aan geheelonthouding gedaan. Hoe staat het er nu mee? Heb je inmiddels meer of minder sex dan in 2024?
Beetje hetzelfde maar januari niets gedaan. Ik wou dat meerdere mensen dat gelijk eens doen , want wat sommige DVP s durven te vragen is niet normaal , die denken als er 1 gek intuint dan heb ik het verdiend. Ik heb eens een DVP meegemaakt die ook zei als ik 1 klant heb dan ben ik al tevreden. Maar leuk dat je even geinterresseerd bent. En hoe staat het met jou. Wandel je meer of minder ?

Beetje hetzelfde maar januari niets gedaan. Ik wou dat meerdere mensen dat gelijk eens doen , want wat sommige DVP s durven te vragen is niet normaal , die denken als er 1 gek intuint dan heb ik het verdiend. Ik heb eens een DVP meegemaakt die ook zei als ik 1 klant heb dan ben ik al tevreden. Maar leuk dat je even geinterresseerd bent. En hoe staat het met jou. Wandel je meer of minder ?
Ik wandel wat minder. Ik heb vorig jaar een vrouw ontmoet in de sauna.
Onregelmatig heb ik sex met haar en op die momenten bezoek ik minder DVP's

Om een periode geen sex te hebben vond ik een super idee van je. Ik wilde in januari een maandje geen alcohol drinken. Effect is dat ik het hele jaar nog niet heb gedronken. Moet je zeggen dat dit mn libido behoorlijk vergroot en sex voor mij wel erg lekker en verslavend is.

Terug
Bovenaan Onderaan