Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang het maar goede uurtjes zijn dan. Dan krijg je ook geen spijt van de uitgave.
nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.

nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.
Precies!
Nu... vragen staat vrij. Maar... betalen dat kost geld!

Een goede dvp hoeft niet duur zijn. Ik betaal gewoon 150/uur.

Hoi @lekkergenieten. Begin van het jaar heb je even aan geheelonthouding gedaan. Hoe staat het er nu mee? Heb je inmiddels meer of minder sex dan in 2024?
Beetje hetzelfde maar januari niets gedaan. Ik wou dat meerdere mensen dat gelijk eens doen , want wat sommige DVP s durven te vragen is niet normaal , die denken als er 1 gek intuint dan heb ik het verdiend. Ik heb eens een DVP meegemaakt die ook zei als ik 1 klant heb dan ben ik al tevreden. Maar leuk dat je even geinterresseerd bent. En hoe staat het met jou. Wandel je meer of minder ?

Beetje hetzelfde maar januari niets gedaan. Ik wou dat meerdere mensen dat gelijk eens doen , want wat sommige DVP s durven te vragen is niet normaal , die denken als er 1 gek intuint dan heb ik het verdiend. Ik heb eens een DVP meegemaakt die ook zei als ik 1 klant heb dan ben ik al tevreden. Maar leuk dat je even geinterresseerd bent. En hoe staat het met jou. Wandel je meer of minder ?
Ik wandel wat minder. Ik heb vorig jaar een vrouw ontmoet in de sauna.
Onregelmatig heb ik sex met haar en op die momenten bezoek ik minder DVP's

Om een periode geen sex te hebben vond ik een super idee van je. Ik wilde in januari een maandje geen alcohol drinken. Effect is dat ik het hele jaar nog niet heb gedronken. Moet je zeggen dat dit mn libido behoorlijk vergroot en sex voor mij wel erg lekker en verslavend is.

Ik wandel wat minder. Ik heb vorig jaar een vrouw ontmoet in de sauna.
Onregelmatig heb ik sex met haar en op die momenten bezoek ik minder DVP's

Om een periode geen sex te hebben vond ik een super idee van je. Ik wilde in januari een maandje geen alcohol drinken. Effect is dat ik het hele jaar nog niet heb gedronken. Moet je zeggen dat dit mn libido behoorlijk vergroot en sex voor mij wel erg lekker en verslavend is.
Heb je goed gedaan Marc, trouwens erg leuk jouw bericht. Ik heb trouwens vandaag ergens een knoop door gehakt. Ik stop met mijn vaste DVP. Moet maar op zoek naar een nieuwe DVP die goed is een beetje aardig.

Laatst bewerkt:
Heb je goed gedaan Marc, trouwens erg leuk jouw bericht. Ik heb trouwens vandaag ergens een knoop door gehakt. Ik stop met mijn vaste DVP. Moet maar op zoek naar een nieuwe DVP die goed is een beetje aardig.
Is je vaste DVP niet meer goed en aardig voor jou? Of is het vuur tussen jullie gedoofd? Altijd goed om af en toe te veranderen van vaste DVP. Verandering van spijs doet eten. 🤪😍

Nooit teveel om een dvp gaan geven
Blijft lastig. Iedereen kan verliefd worden. We blijven allemaal mensen met gevoelens, ook de DVP'ers. Belangrijkste is dat je realistisch blijft en niet in je eigen droom verstrikt raakt.

Ik ben 1x verliefd geweest op een DVP'er en zij op mij. Gezien de situatie bespraken we dat dit een onmogelijke liefde was. (Haar cultuur, mijn relatie, etc..) We hebben toen besloten elkaar helemaal niet meer te zien. Wel afgesloten met een afscheidswip. Daarna nog 1x contact gehad om te checken of ze niet zwanger was geworden van ons afscheid. ;)

Ik ben 1x verliefd geweest op een DVP'er en zij op mij. Gezien de situatie bespraken we dat dit een onmogelijke liefde was. (Haar cultuur, mijn relatie, etc..) We hebben toen besloten elkaar helemaal niet meer te zien. Wel afgesloten met een afscheidswip. Daarna nog 1x contact gehad om te checken of ze niet zwanger was geworden van ons afscheid. ;)
Ik weet precies wat je bedoelt
Nooit werd ik verliefd op zulke dames
Op een na…
En vandaag heb ik een besluit genomen om Hier mee te stoppen.
Ik werdt er ongelukkig van.

Ik weet precies wat je bedoelt
Nooit werd ik verliefd op zulke dames
Op een na…
En vandaag heb ik een besluit genomen om Hier mee te stoppen.
Ik werdt er ongelukkig van.
Ik begrijp jullie ook ,ik heb dit zelf een jaar of 6-7 meegemaakt om verliefd te worden op een dame je bent je zelf niet meer en je moet als een tiener de gehele dag aan haar denken en je gaat te vaak naar haar toe wat ook veel geld kost ,en je bent alleen maar daar mee bezig ,ik heb het gelukkig 🍀 naast me neer kunnen leggen (ben nu weer normaal ) en bezoek nu dames die leuk zijn en probeer daar niet verliefd op te worden

Ik kon daar altijd heel makkelijk afstand van nemen. Echter bij haar begon iets van vriendschap op te bloeien.Elke dag contact. Etc
Je gaat grenzen verleggen,en wordt blind voor bepaalde zaken.
Ins and outs laat ik hier achterwege.
Nu denk ik dat ze dit ook bewust in stand hield.
Ik ga nog een maal naar haar om persoonlijk afscheid te nemen.
Ik weet dat ik na enkele weken deze pijn achter me kan laten.
Je moet hetzelf meemaken om dit te begrijpen.

@Sjonnie Walker

Persoonlijk vind ik het jammer om daarom iemand te laten vallen, als ze verder goed voor je was.
Ik heb zelf ook dagelijks contact met een dame, ook ontstaan door vriendschap. En ook zij is heel leuk. En ze weet ook dat ik dat vind, want dat heb ik al wel 80.000x gezegd.

Ik heb ook (bij een andere dame) verliefdheid gevoeld, maar dat heb ik op een gegeven moment kunnen voorkomen door gewoon een tijdje naar een andere te gaan, en de bezoeken aan de betreffende dame te beperken.

Dat pas ik nu toe op de dame waar ik nu altijd contact mee heb. ik wil voorkomen dat ik mezelf gek maak met dingen die er niet zijn of komen. Ze is niet de enige die ik bezoek. Voor haar niet altijd leuk, toch een beetje jaloezie, waar ik geweest ben etc.... Daar zal ze het mee moeten doen, hoe lullig dat ook is voor haar.

Ik kan je alleen adviseren gewoon het goede contact te behouden zoals het is, je kan gewoon nog af en toe terug haar bezoeken. En mocht ze wel om 1 of andere reden het contact verbreken, of verminderen dan is dat een goed recht, van beide kanten

@ bmw-guy;

We hebben een heel goede band.Maar diep van binnen weet ik dat het allemaal toch nep is. Alles draait om geld bij de dvp.s
En nu zijn er enkele voorvallen geweest die mij laten besluiten om tegen mijn gevoel afscheid te moeten nemen.
Ik kan ook niet meer houden van iemand die dagelijks een x- hoeveelheid mannen afwerkt.
Dit idee al zorgt dat ik snel over haar heen ga zijn ondanks de 3 jaar
In mijn leven heb ik altijd de dames( niet dvp) afgewezen waar ik een relatie mee had. Mijn pijn bij haar overtreft alle anderen bij elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan