Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Januari wordt voor mij weer een maand van onthouding net zo als afgelopen jaar in Januari wat wandelen betreft. Voor alcohol moet ik mezelf een compliment geven. Dit jaar zeer zeer weinig alcohol genuttigd en dat bevalt me goed. Met de feestdagen komt er wel een borreltje op tafel maar met mate.
veel plezier alvast

Niet echt doelen gesteld dit jaar (en ook voor komend jaar niet.).

Qua dames alleen mn vaste dame regelmatig bezocht.
Over een paar weken eens het overzicht opmaken hoeveel dit jaar deze hobby me gekost heeft. Iig wel meer dan 2K 😬
Voor mij geldt het zelfde. Ook ik stel geen doelen en het heb de 3k wel gehaald.
Heb 32x gedate / geneukt, waarvan 24x met een DVP.

Belangrijkste is dat mn bucket list een een klein beetje kleiner is geworden. Heb op muziek van Prince (Cream) en Maan (Stiekem) geneukt. Dat was echt top.

PPff zwijg stil ,in 2025 verdomme weer niks gewonnen op de lotto , we zullen nooit rijk worden 😡
Hier in de buurt is een loterij club , bestaat al 80 jaar en nog nooit een serieuze prijs. Gelukkig hebben ze het reisje en de gezelligheid nog.
Wandelen is ieder jaar voor mij standaard mooi😃
Voor mij ook . Wekelijks naar SKW , soms meer , dan amateurdames die ik regelmatig zie en ik heb intussen zelfs een FWB , een Afrikaanse is dat , kwam op mijn pad . Ik ken haar al 7 jaar maar pas een stapje verder op haar aandringen. Recent naar Thailand geweest. Dus misschien nog maar zo'n jaartje doen ?

Terug
Bovenaan Onderaan