Recensie Gema aka Lilith, Brugge ea 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlammeke

Newbie
16
19/11/22
17
10
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lilith-93/
Totale kosten (in euro)
100
Na m'n tweede bezoek aan Gema (aka Lilith), is het tijd om een genuanceerde advertentie te schrijven. Gema trok me aan via haar foto's op Redlights. Ze is 1m70, en heeft een prachtig stel natuurlijke D's, en de prijzen zijn voor elk wat wils ...

M'n eerste bezoek in Brugge was hot. In een backpackhotel had ze een kamer, en na wat zoeken vond ik de deur naar boven. Ze deed open, gekleed in een negligé, en na ontvangst van de som en me uit te kleden, was het niet lang wachten om de stomende ontdekkingstocht te beginnen. Wat is ze heet, en ik voelde meteen haar warme vochtige vagina, die me uitnodigde om haar vol te schieten. Hot sex.

En dat vroeg dus om een tweede bezoek. Ze was ondertussen gaan kameren in Knokke, en ook hier was het even zoeken naar de juiste deur, en de ontvangst leek even uitnodigend. Echter, om één om andere reden was de sfeer er niet, en na een tijdje begon ze me hard af te trekken, terwijl ze op haar polshorloge tikte (time's up). Dan maar vlug pompend haar bestegen en bereden, en voor ik het wist was het gedaan.

COnclusie: hete mooie dame, maar wisselende sfeer. Ik ga er niet meer heen.

Terug
Bovenaan Onderaan