Recensie Nina, Delft 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sublimatist

Newbie
4
21/01/24
3
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8258804-nina
Totale kosten (in euro)
130
Ik schrijf deze recensie, omdat er op dit forum nog niets over Nina te vinden is. Nina heb ik op 12 augustus jongstleden bezocht.

Nina heeft een lekker gebruind lichaam. Ze wist waarvoor ik kwam en dat ik een uurtje wilde genieten. Terwijl we naakt naast elkaar lagen hebben we gezellig gekletst. Ondertussen liet ze haar hand over mijn pik gaan. Alles ging lekker op zijn gemak en niet gehaast.

Op een gegeven moment kwam er meer actie en ging ik bovenop haar liggen en begon haar te kussen. Het kussen ging over in tongzoenen. Daar ging Nina gewillig in mee. Tijdens dat gekus kreeg ik zin om haar te beffen en ik liet mijn hoofd dan ook langzaam afdalen. Ze lag lekker te genieten toen ik haar aan het beffen was en ze kwam op een gegevens zachtjes schuddend klaar. Daarna gingen we weer wat kussen en tongen. Ik lag bovenop Nina en ging met mijn harde lul lekker duwen tegen haar venusheuvel. Dat moment was supergeil, waarna we klaar waren voor het echte neukwerk. Toen ik mijn hoogtepunt naderde heeft ze het pijpend voor me afgemaakt.

Ze is Nederlands en dat vind ik toch wel prettig in vergelijking met de dames uit Zuid-Amerika, Oost-Europa of Azië. Nina ga ik zeker nog een keertje bezoeken, want het was een super geile date. Haar uurtarief heeft ze inmiddels verhoogd naar € 150 en dat is prima.

Terug
Bovenaan Onderaan