Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag op Schepenenvijverstraat 21/4 een bordje hangen "Vanessa SM, Luxe sm kamer boven". Nog nooit eerder gezien. Gordijn was ook lang dicht, niet blijven wachten. Is dat de (jonge) Vanessa die daar overdag zit?
When did you see that sign ? (what time ?)
If I see good, in Schepenenvijverstraat 21, all the rooms are on the ground floor, aren't they ?
 
When did you see that sign ? (what time ?)
If I see good, in Schepenenvijverstraat 21, all the rooms are on the ground floor, aren't they ?
Yes, correct.
I saw the sign yesterday evening around 9pm. However the curtain was closed, and it remained closed for the whole time i was in the neighbourhood (let's say for about 1,5 hours). She must have been in because you could peek in from the side and there was her personal stuff lying around.
 
Hoi medewandelaars ,
Vroeger regelmatig bij Sofie geweest in de belgradostraat barmedi , nu ben ik de laatste maand regelmatig es in Gent geweest maar stond er telkens voor gesloten raam. weet iemand welke uren sofie werkt ? en zijn er recente ervaringen , doet ze nog altijd priv ontvangst ook (allez de tarieven en gebruiken ervan althans ;) )
 
Werken er dames vanavond vroeg ik mij af in gent
Ja er zullen er altijd zijn die werken natuurlijk (voor hen een opportuniteit omdat er dan minder concurrentie is). Er gaan ongetwijfeld dames werken maar allicht minder dan gewoonlijk gezien sommigen allicht naar hun land van herkomst vertrokken zijn met eindejaar.
 
Enkele jaren geleden in 2019 bezocht ik de buurt op oudejaar, ik had toch niks speciaals te doen dus wou ik mijn oudejaar op die manier vieren en de bezetting zal niet mega vol zijn uiteraard maar er zijn ook dames die redeneren als de andere dames weg zijn of willen vieren kunnen zij op die manier een goeie avond/nacht hebben en er zijn ook dames die geen fan zijn van het uitbundige vieren dus er zullen er altijd zijn die je met de glimlach hun deur willen open doen voor je!
 
Ja er zijn er die werken heb dit vorige week gevraagd aan een 5 tal dames en ze zeiden volmondig ja, for the money 😉😀of course.let wel samen vieren zal moeilijk gaan of tenzij je er één kan uitpikken die voor een paar honderd euro de nacht met jou wil doorbrengen, lijkt me ook wel eens leuk als je niet weet wat te doen, je hebt dan nog gezelschap en het is nog leuk 😉 denk voor 500 euro dat dit misschien wel kan lukken of misschien minder? Sommigen hebben ze echt wel nodig hoor en al wat ze hebben is binnen
 
Nu niet alles geloven wat bepaalde dames zeggen, het zou altijd wel kunnen maar de enige die zelfstandig lijkt te zijn is Sofie in de Belgradostraat waar ik van weet natuurlijk, een medewandelaar die haar kent vertelde mij dat omdat het haar pand zou zijn, vandaar!
En ook is dat nu zo belangrijk of een dame nu zelfstandig is of niet, we gaan toch enkel dames bezoeken en wat hun situatie is kunnen we ons toch moeilijk aantrekken of mee bemoeien, ik zou zeggen laat het rusten en geniet van je bezoekjes, dat lijkt mij nog altijd het verstandigste, nietwaar?
 
Ik zou morgen 2 jan in Gent zijn kan er mij iemand een tip geven of er een dame aanwezig is buurt glazen straatje met heel grote borsten en die lekker kan pijpen zc
 
Femdipal62, moeilijk te zeggen welke dames er aanwezig zullen zijn op vooand. Gewoon eens gaan kijken en hopen dat er iets tussen zit die u aantrekt. Momenteel heel flauw in Gent, mogen al blij zijn dat er tussen de 5 en de 10 dames aanwezig, laat staan dat er nog 1 tussen zit die pijpt zonder condoon, hoop het voor jou!good luck.
 
Idd lievadibas, daar zeg je het. Ik neem ook meer en meer de dingen met een korreltje zout, het zijn en blijven girls en je mag ze moeilijk vertrouwen, de 1 dag is het dit en dat en de dag later is het allemaal terug ok.ook al veel meegemaakt met sommige dames, mijn ervaring leert me om steeds mee te praten met de dames en ze in alles gelijk te geven 😉dan schikken ze zich het meest tijdens de daad 😀😀. Zo zijn ze gewillig 😂 😂. Is een beetje als in een relatie zitten, veel ja zeggen en toch mijn goesting doen achteraf wel zagerij maar de dag erna zijn ze dat toch terug vergeten. Girls be girls gelijk zij van ons zeggen 😉boys be boys 🤣🤣
 
Nu niet alles geloven wat bepaalde dames zeggen, het zou altijd wel kunnen maar de enige die zelfstandig lijkt te zijn is Sofie in de Belgradostraat waar ik van weet natuurlijk, een medewandelaar die haar kent vertelde mij dat omdat het haar pand zou zijn, vandaar!
En ook is dat nu zo belangrijk of een dame nu zelfstandig is of niet, we gaan toch enkel dames bezoeken en wat hun situatie is kunnen we ons toch moeilijk aantrekken of mee bemoeien, ik zou zeggen laat het rusten en geniet van je bezoekjes, dat lijkt mij nog altijd het verstandigste, nietwaar?
Dat lijkt mij idd. de kern van het verhaal, al de rest is (voor mij althans) bijzaak.
 
Zowel de Thaise TeeTee als Marilyn voorlopig nog niet teruggezien, mss nog wat geduld hebben of ze nog ooit terugkomen want er zijn er zo nog enkele die (voorlopig) spoorloos zijn tenzij recent teruggezien zoals Chloé, Miky Hannie in vogue 2 (niet te verwarren met de hennie in de PVDD) en uiteraard Vanessa.
Teetee maandag gespot in de Vanderdoncktdoorgang 12 , onoverdekt deel. Geen tijd voor een bezoekje maar wel even met haar gesproken. Ze is terug uit Thailand sinds eind december na een lange vakantie.
 
Dinsdagavond bij het wandelen een blonde, ietwat volslankere dame, chubby met zwart badpak met nogal grote hangborsten op de VVD 12 zien zitten
Dit is het hoekpand.
Toevallig iemand een idee wie dit is en of er ervaringen mee zijn??
 
ik ben van plan om vanavond eens naar gent te gaan. ik zoek een jonge slanke dame met een mooie b-cup.
Kan er iemand mij een dame aanraden?
Aangezien je Maria al bezocht hebt onlangs, zou ik misschien voor Ana gaan die op Vanderdoncktdoorgang 1L zit.

En eerlijk gezegd zou ik eigenlijk toch gewoon terug naar Maria gaan want dat is echt een pareltje 😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan