Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de geblondeerde dame is die afgelopen weekend de nachtshift deed in de Schepenenvijverstraat 19 (Vogue 2), middelste raam? Ze was vriendelijk, slank gebouwd met een goed stel borsten, geen tattoos wel een navelpiercing. Ik vermoed oost-Europees.

Laatst bewerkt:
Pvdd 19 L of 21 L klopt het dat haar naam evelyn, evelien is ? Zou graag een review schijven maar ben weeral eens haar naam vergeten... niet de eerste keer 😐 het was een leuke ontmoeting dus ze verdient de review wel. Pikzwart lang haar, kamer gelijkvloers links langs het gordijn, bed op een verhoogje 3 trapjes op. Geen ramen of deuren, gezellig warm op de kamer 😅🥵 Heel mooi figuurtje slank met kleine borsten en klein poepje mooi in proportie 😍

Weet er iemand of Evelyn soms nog aanwezig is? Stond vroeger op het einde van het glazen straatje. 10A als ik mij niet vergis. Helemaal in het hoekje.
Oost-Europese, blond/bruin, D-cup (fake).
Heeft hier ook al een topic.

Daarnet eens door de buurt gewandeld met de hoop om een leuke dvp te vinden. Dit viel serieus tegen. In de meeste bars was er niemand aanwezig en waar er wel iemand was, was het gene vette.
Tip: Emma crazy Cabaret schepenenvijverstraat 8 M.
Is echt een pijpkoningin en ze is knap vind ik persoonlijk.
Werkt meestal overdag van 8 u tot 16 u. Maandag Werkt ze niet.
Vergis Je niet. Als ze pijpt kan ze u in de zevende hemel brengen.
Is de enige die mij al meermaals heeft klaargrpijpt en ze kickt er op om u klaar te pijpen.

Tip: Emma crazy Cabaret schepenenvijverstraat 8 M.
Is echt een pijpkoningin en ze is knap vind ik persoonlijk.
Werkt meestal overdag van 8 u tot 16 u. Maandag Werkt ze niet.
Vergis Je niet. Als ze pijpt kan ze u in de zevende hemel brengen.
Is de enige die mij al meermaals heeft klaargrpijpt en ze kickt er op om u klaar te pijpen.
Ik zal ze dan gemist hebben. Was er rond 17u. Was maar 1 venster bezet in de Crazy Cabaret. Het middelste.

Terug
Bovenaan Onderaan