- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Ik ben afgelopen zaterdag met de 21 jarige Georgiana (en Cora) in een trio op de kamer beland. Ik zat 's avonds naast haar bij haar vaste plek op de ronde bank. Ze is altijd super vriendelijk en een echt lachebekje. Maar omdat ze mij eerder vertelde niet aan tongzoenen te doen was het nooit tot een kamer gekomen. Nu verraste ze me ineens door te zeggen dat ze wel aan tongzoenen zou doen. Nou dan wil ik wel met je naar de kamer! Ik vroeg haar of ze eventueel een trio wilde doen. Ze wees Juliana aan, maar ik was nog vrij recent met Juliana naar de kamer geweest. Zij zei dat ze wel even in de bar rond zou kijken en kwam met Cora terug. Die stond al een tijdje op mijn kandidatenlijstje, dus hupsakee met zijn 3en naar de kamer.
Georgiana was de echte sfeermaakster op de kamer. Haar Engels is wat minder dan het buiten de kamer altijd lijkt. Ze vroeg regelmatig aan Cora om te vertalen wat ik zei. Ze deed alles wat ze beloofd had en ik mocht overal aan en in zitten. Ze was met haar jongere leeftijd dan Cora toch wat erotischer en ze pijpte ook wat beter. Haar tongzoenen was helaas net als Cora ook wat terughoudend. Ze was heel service gericht en probeerde het me echt naar de zin te maken. Helaas kon ik haar niet neuken. Ze deed echt haar best in 2 standjes, maar haar kutje was niet flexibel genoeg. Gelukkig bracht Cora redding. Voor mij dus geen herhaling, maar het blijft een erg leuke en vrolijke dame.
Georgiana was de echte sfeermaakster op de kamer. Haar Engels is wat minder dan het buiten de kamer altijd lijkt. Ze vroeg regelmatig aan Cora om te vertalen wat ik zei. Ze deed alles wat ze beloofd had en ik mocht overal aan en in zitten. Ze was met haar jongere leeftijd dan Cora toch wat erotischer en ze pijpte ook wat beter. Haar tongzoenen was helaas net als Cora ook wat terughoudend. Ze was heel service gericht en probeerde het me echt naar de zin te maken. Helaas kon ik haar niet neuken. Ze deed echt haar best in 2 standjes, maar haar kutje was niet flexibel genoeg. Gelukkig bracht Cora redding. Voor mij dus geen herhaling, maar het blijft een erg leuke en vrolijke dame.