Gepijpt door dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1. Dit weet ik al mijn hele carrière
2. Soa naar beneden halen kan ook met handen gebeuren
3. Die krijg je standaard als sekswerker
4. Het is gebruikelijk om om de 3 maanden te controleren, dus doen we dat maar


Kortom via pijpen heb ik nog nooit iets opgelopen. En hoe ik een bj geef zal voor jou een vraag blijven 🙂 Het is, zeg maar, een "combinatie van diverse manieren".

En nu weet je nog niets 🤣
 
@JokePrive Ik ontken niet dat de KANS op een soa laag is bij oraal zonder. Maar uitgesloten? no way. Lees de verhalen hier en elders maar. Zelfs SOA-Aids zegt dat dit gewoon kan.
Daarnaast heb ik zelf jaren terug ooit eens iets opgelopen bij oraal zonder bedenk ik me nu. Echt lang geleden dus ;)

Wel goed dat ze een keelswap doen bij DVPs trouwens!
 
Ik weet dat pzc kans op soa geeft. Voordat ik überhaupt sekwerker werd, heb ik mij eerst geïnformeerd over alle risico's en gevaren.
Maar zoals ik al zei, heb ik door pzc nog nooit een soa opgelopen.
 
Ik kan je wel met 100% zekerheid vertellen dat je onmogelijk chlamydia kan hebben door jouw ervaring. Als je thuis zonder condoom wipt met je vrouw / vriendinnetje heb je het van daar gekregen en is ze ook niet zo onschuldig als je denkt. Denk er van of doe er mee wat je wil.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je zowel Chlamydia als Gonorroe kan krijgen door pijpen zonder condoom. Ik heb beiden opgelopen en aangezien ik altijd neuk met condoom en mij laat pijpen zonder condoom kan het alleen maar dat ik het op die manier heb opgelopen.
Enkele weken na de behandeling moet je je opnieuw laten testen omdat beiden bacteriën resistent beginnen te geraken.
Na mijn 2de test waarbij ik genezen ben verklaard opnieuw een parenclub bezocht. Mij laten pijpen zonder condoom door enkele dames en een week later had ik opnieuw Gonorroe.
In mijn 4 jaar intensief clubbezoek nooit iets meegemaakt en nu 2x op zeer korte termijn. Dus de risico's zijn er wel degelijk.
Een vrouw kan jaren rondlopen met een soa achteraan in je keel zonder dat ze er last van heeft. Ze kan het het wel doorgeven door pijpen.
De 2de keer dat ik Gonorroe opliep was het door kort pijpen en helemaal niet diep.
 
Laatst bewerkt:
Omg.. ik pijp al tig jaar zonder condoom en nooit wat opgelopen. Dus 2x pijpen met condoom is 0 reden tot paniek.

Overigens.. als je nou een partner hebt en je wilt echt geen kans op soa, blijf je partner dan lief aankijken en blijf weg bij de sekswerkers. Dan weet je iig zeker dat jij nooit een soa krijgt via die weg.
dat wil zeggen als de partner natuurlijk ook geen stoute dingen doet waar hij niets vanaf weet..
 
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je zowel Chlamydia als Gonorroe kan krijgen door pijpen zonder condoom. Ik heb beiden opgelopen en aangezien ik altijd neuk met condoom en mij laat pijpen zonder condoom kan het alleen maar dat ik het op die manier heb opgelopen.
Enkele weken na de behandeling moet je je opnieuw laten testen omdat beiden bacteriën resistent beginnen te geraken.
Na mijn 2de test waarbij ik genezen ben verklaard opnieuw een parenclub bezocht. Mij laten pijpen zonder condoom door enkele dames en een week later had ik opnieuw Gonorroe.
In mijn 4 jaar intensief clubbezoek nooit iets meegemaakt en nu 2x op zeer korte termijn. Dus de risico's zijn er wel degelijk.
Een vrouw kan jaren rondlopen met een soa achteraan in je keel zonder dat ze er last van heeft. Ze kan het het wel doorgeven door pijpen.
De 2de keer dat ik Gonorroe opliep was het door kort pijpen en helemaal niet diep.
een parenclub bezoek je meestal met een partner lijkt me.. en is die dan niet toevallig de bron?
 
helaas test het gros van de wandelaaars zich ook zelden tot nooit
Dat klopt, die gaan dat pas bij klachten doen.

Helaas is dat het risico v mijn vakgebied, om dat zo klein mogelijk te houden.. vermijd ik zoveel mogelijk swingers. Trouwens, als ik toch al stellen op bezoek krijg via mijn werk, waarom zou ik dan dat gratis doen incl alle risico's? 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan