Gepijpt door dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In 25 jaar wandelen liet ik mij zo goed als altijd zonder condoom pijpen.

Had nooit een soa opgelopen

Tot het ineens 2 keer achter elkaar gebeurde in 2 maanden tijd

1x gonorroe en 1 keer chlamydia

Allebei met deepthroat.

Dus het kan zeer zeker wel. Eigen ervaring
Bij deepthroat gaan ze ook wel heel diep in de keel waar je dan ook wondjes kan hebben maar bij een gewone bj lijkt het me nogal moeilijk tenzij ze daar ook wondjes heeft maar dat gaan ze dan zelf ook weten en ik denk dat ze dan ook wel zelf het verstand hebben om dit dan niet te doen.
 
Dan maak je afspraak in het TI (tropisch instituut) in Antwerpen. 2x per jaar kan je daar gratis screening laten doen. Anoniem.


Is dat echt zo? Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Dus gratis en anoniem kan bij Tropisch Instituut? Ervaringen mee?

Ik laat me af en toe testen, gewoon om zeker te zijn, doe dit bij de OneDayClinic in NL maar kost wel wat.
 
Is dat echt zo? Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Dus gratis en anoniem kan bij Tropisch Instituut? Ervaringen mee?

Ik laat me af en toe testen, gewoon om zeker te zijn, doe dit bij de OneDayClinic in NL maar kost wel wat.

Ik heb er door de jaren al paar keer een controle test laten uitvoeren na een date waar ik twijfels over had.
 
Weet je.. als clienten risico's willen nemen om bepaalde of alle handelingen zonder condoom te doen, waarom moeten soa testen dan gratis voor hen zijn?
Neem dan op alle fronten je eigen risico + verantwoordelijkheid en betaal er gewoon voor 🤷‍♀️

De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien? 😳
 
Weet je.. als clienten risico's willen nemen om bepaalde of alle handelingen zonder condoom te doen, waarom moeten soa testen dan gratis voor hen zijn?
Neem dan op alle fronten je eigen risico + verantwoordelijkheid en betaal er gewoon voor 🤷‍♀️

De samenleving hoeft toch niet voor onverantwoordelijk gedrag op te draaien? 😳
Dan geldt dit voor beide partijen.

Kan je evengoed zeggen dat mensen die kiezen voor een gevaarlijke job dan ook zelf moeten opdraaien voor de medische kosten en niet kunnen terugvallen op hun ziekteverzekering.
 
Dan geldt dit voor beide partijen.

Kan je evengoed zeggen dat mensen die kiezen voor een gevaarlijke job dan ook zelf moeten opdraaien voor de medische kosten en niet kunnen terugvallen op hun ziekteverzekering.
Licht er aan wat je een gevaarlijke job noemt. Prostitutie zie ik niet als een gevaarlijke job, er zijn risico's, maar die kan je beperken. Maar als de vrouw er voor kiest om zonder condoom aan te bieden vind ik inderdaad ook dat zij zelf het risico aanzienlijk vergroot en ook zelf mag betalen. Een gescheurde condoom is iets anders. Probleem hierbij is, hoe gaan we dat controleren.
Een gevaarlijke job in een andere sector is iets anders. Iemand moet het doen en als die persoon zich aan de veiligheidsvoorschriften houd dan vind ik het logisch dat de gemeenschap hier mee voor opdraait. Houd hij zich niet aan de veiligheidsvoorschriften is dat een ander verhaal en zo ziet de wetgeving het ook.

Dit toepassen op prostitutie: Veiligheidsvoorschriften zijn met condoom. Wie het zonder condoom doet negeert de veiligheidsvoorschriften en kan zelf betalen.
Dit is mijn persoonlijke mening en hopelijk krijg ik hiervoor geen hoop bagger over mij heen.

En een val thuis is totaal geen vergelijking met de risico's van wel of geen condoomgebruik bij een DVP.
 
Gaan we nou serieus deze kant op met een discussie? 😳

Je kan toch niet een soa onderzoekje gaan vergelijken met hele erge ziektes of (zware) ongelukken op het werk?

Prostituees zijn niet eens verplicht om zich te laten onderzoeken, het wordt alleen aangeraden om dit te doen.
Maar omdat hun klanten voor zo'n onderzoekje moeten betalen, moeten wij dit ook? 🤔
 
Reacties kunnen geen kwaad, maar het gaat over soa testen van sekswerk klanten.
Dat is preventief, dus waarom kan men dat niet zelf betalen?
Is geld altijd belangrijker dan je gezondheid? Als ik er voor zou moeten betalen, dan deed ik dat.

Eventuele medicatie kan dan via je zorgverzekering.
 
De keuze om iets 'gratis' aan te bieden of te vergoeden is niet gebaseerd op een individueel gezondheidsrisico, maar op een afweging vanuit de volksgezondheid waarbij een kosteneffectiviteitsanalyse een rol speelt. Een sekswerker ziet veel mensen en vormt een groter risico voor de publieke gezondheid dan een klant. Daarom wil je een sekswerker wel 'gratis' testen. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, maar het testbeleid kun je daar niet op baseren. Iedereen heeft ook het recht om zelf keuzes te maken.

Persoonlijk vind ik het bijzonder dat er nog steeds klanten zijn die zich nooit laten testen. Minstens één keer per jaar moet toch mogelijk zijn? De kosten van een test zijn vaak lager dan de kosten van het bezoeken van een sekswerker. Een sekswerker wordt vaak besmet door een klant.
 
Reacties kunnen geen kwaad, maar het gaat over soa testen van sekswerk klanten.
Dat is preventief, dus waarom kan men dat niet zelf betalen?
Is geld altijd belangrijker dan je gezondheid? Als ik er voor zou moeten betalen, dan deed ik dat.

Eventuele medicatie kan dan via je zorgverzekering.
Drempel is dan wel lager.
Net zoals ik gelezen heb over een gratis testbus in Den Haag ?
Doe je makkelijker dan ergens afspraak maken met betaling.
 
Daar heb je een punt. Het is algemeen bekend dat Nederlanders het liefst nergens voor willen betalen 😁 of iig zo min mogelijk.
Snap dat met sommige dingen zeker, maar voor je eigen gezondheid en eventuele partner.. risico vd hobby zeg maar.
 
Daar heb je een punt. Het is algemeen bekend dat Nederlanders het liefst nergens voor willen betalen 😁 of iig zo min mogelijk.
Snap dat met sommige dingen zeker, maar voor je eigen gezondheid en eventuele partner.. risico vd hobby zeg maar.
Klopt...Nederlanders worden vaker en harder genaaid door de overheid dan door DVP's 😁😁😁

In België is het bijna net zo erg 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan