Recensie getrouwde Belgische vrouw,Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

userName

Newbie
5
05/01/22
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/getrouwde-belgische-vrouw.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame aan de telefoon sprak (allochtoons) Nederlands. Persoon ter plaatse sprak geen Nederlands, noch Engels. Sowieso niet de dame van de foto's. Service was wat je zou verwachten aan de ramen. 2 minuten pzc, dan pmc, dan sex. Wel verschillende standjes mogelijk. Had eigenlijk moeten vertrekken toen er een andere dame opendeed, maar ja...

Ik had in een andere provincie een positieve (achteraf bekeken fake) review gelezen over een advertentie met deze foto's, maar vind deze niet meteen terug.
 
Ik ben ook langsgeweest bij de bewuste dame. Inderdaad, een heel ander lichaam dan op de foto's. Het appartement rook naar cannabis. Lawaai van andere vrouwen in de kamer ernaast. Pijpen met condoom ipv zonder. Blijkbaar had ze haast want op zo'n kwartiertje was ik terug buiten. Helemaal niets van wat in de advertentie staat. Een grote teleurstelling! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/getrouwde-belgische-vrouw.html
 
Ik ben er ook heen geweest met een broek vol goesting. Ik had een raar voorgevoel. Ze had een accent inderdaad aan de telefoon en het taalgebruik via whatsapp kwam niet overeen. Ze lokten mij naar een adres en dan de gekende truc dat het aan de overkant is. Eens binnen zag ik dat er meerdere bellen dezelfde naam hadden (J**** 1, J****2,...). Ik moest naar het derde. De geur van cannabis kwam mij tegemoet. Onderweg een koppel in een badjas tegen gekomen? Ik heb toen rechtsomkeer gemaakt. Gelukkig deze keer wel mijn "spider sense" gevolgd!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan