Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had biljet van 200€, afspraak was 160. Ze kon 40 niet terug betalen, wat ik raar vond. Meisje werkte vanaf 9.30, ik was rond 18u bij haar.
Ik betaal altijd op voorhand, was niks tussen ons gebeurd.

Inderdaad raar, voor het verschilbedrag. Een extra optie of wat extra tijd twv 40 euro was ook een optie geweest ,als het werkelijk om het gebrek aan 40 euro cash zou gaan.

Ik zie al genoemd dat een biljet van 200 wel onhandig is - en eventueel groter risico op fake.
Het lijkt dan meer waarschijnlijk dat ze of dat biljet , of misschien jou/op dat moment toch niet wilde en 'kan niet wisselen' als smoes gebruikt heeft.
 
Er is 1 dame die ik graag wil bezoeken maar helaas blijft ze mij weigeren. Waarom? Geen flauw idee. Ik ben altijd super vriendelijk, schoon en attent.

Daarnaast word ik geweigerd door een dame die ik regelmatig bezocht omdat ik haar overbuurvrouw een keer heb bezocht. Vind ik vreemd.
 
Ik werd ook paar keer geweigerd door paar dames bij de ramen en later mocht ik weer binnen. Een van de dames lonkte me zelfs.
Binnen gegaan en het was prima.
Dus vroeg ik waarom mocht ik vorige keer niet binnen.
De dame zei . Ik was toen nerveus.
Ook bij de andere dame waar ik wel eerder was geweest gaf als reden dat ze me te knuffelig vond maar nu wel wil doen.

Ik zag wel dat er heel veel vooral donkere jongens geweigerd werden gisteravond in het SKW.
Het viel me gewoon op.
 
Ik werd ook paar keer geweigerd door paar dames bij de ramen en later mocht ik weer binnen. Een van de dames lonkte me zelfs.
Binnen gegaan en het was prima.
Dus vroeg ik waarom mocht ik vorige keer niet binnen.
De dame zei . Ik was toen nerveus.
Ook bij de andere dame waar ik wel eerder was geweest gaf als reden dat ze me te knuffelig vond maar nu wel wil doen.

Ik zag wel dat er heel veel vooral donkere jongens geweigerd werden gisteravond in het SKW.
Het viel me gewoon op.
Vooral omdat ze, nog voor de dame de deur opent, 4 vingers laten zien.
 
Ik doe alleen privé ontvangst en ben nog nooit geweigerd. De meeste dvp's vinden het prettig als ik bij ze terugkom, wat ik ook wel doe bij een goede klik. Ik geef bij een fijne date meer dan is overeengekomen en dat wordt gewaardeerd. De keren daarop is het dan altijd goed. Fijne sex, geen klok kijken en ook een goed gesprek.
 
Ik werd ook paar keer geweigerd door paar dames bij de ramen en later mocht ik weer binnen. Een van de dames lonkte me zelfs.
Binnen gegaan en het was prima.
Dus vroeg ik waarom mocht ik vorige keer niet binnen.
De dame zei . Ik was toen nerveus.
Ook bij de andere dame waar ik wel eerder was geweest gaf als reden dat ze me te knuffelig vond maar nu wel wil doen.

Ik zag wel dat er heel veel vooral donkere jongens geweigerd werden gisteravond in het SKW.
Het viel me gewoon op.

Ja sommige dames houden niet van knuffelige klanten. Dat ervaren ze als te intiem of als te veel romantisch. Die dames zitten dan niet te wachten op romantische gevoelens tijdens het werk
 
Ja sommige dames houden niet van knuffelige klanten. Dat ervaren ze als te intiem of als te veel romantisch. Die dames zitten dan niet te wachten op romantische gevoelens tijdens het werk
Yep, da's de reden achter de enige weigering die ik ooit heb meegemaakt. Raammeisje op de Ruysdaalkade, ik weet niet of ze er nog werkt en haar naam ben ik ook al vergeten. Maar die was het niet gewend dat een klant haar streelde, in haar hals zoende, aan haar oren likte etc., en ze kreeg er kippenvel van op haar benen, liet ze mij voelen. Ze zou ook niet zoenen, tot ik in het heetst van de - tweede - date me toch plagend aan een zoentje waagde, die er twee, drie etc. werden, waarbij ze mij ook terugzoende.

Later toen ik weer een afspraak wilde maken appte ze dat ik beter een ander meisje kon zoeken omdat ze al die dingen niet meer wilde doen.
 
Ik heb een dame die het allemaal toelaat. Al verschillende keren de haren op haar benen laten rechtstaan. Ik ben iemand die op zijn handen steunt als hij het normal doet maar laatste duwde ze mijn handen weg zodat ik op haar lag en zij haar armen rond mij sloeg en zo hebben we verder gedaan . Ze zegt dat ze me graag heeft omdat ik niet van fuck suck en positions ben . Dit is natuurlijk allemaal gegroeid.
Maar ze heeft mij wel tot 2 maal toe geweigerd voor ik binnen geraakte .
 
Ik werd ook paar keer geweigerd door paar dames bij de ramen en later mocht ik weer binnen. Een van de dames lonkte me zelfs.
Binnen gegaan en het was prima.
Dus vroeg ik waarom mocht ik vorige keer niet binnen.
De dame zei . Ik was toen nerveus.
Ook bij de andere dame waar ik wel eerder was geweest gaf als reden dat ze me te knuffelig vond maar nu wel wil doen.
Was zij of jij nerveus? Raamdames zijn vluggertjes gewend en knuffelen past vaak niet in hun schema en zeker als je maar voor 15 minuten kiest bij langere dates is de kans op knuffelen groter. Verder moeten sommige dvp's je goed kennen om met je te knuffelen en sommigen moeten je zelfs eerst leuk vinden, knuffelen creëert emoties en vaak willen dvp's geen emoties met hun klanten dat maakt hun werk namelijk extra zwaar. Wij zijn klanten en geen partners en dat vergeten sommige wandelaars.
 
Laatst bewerkt:
Zo liep ik een tijdje geleden een keer in een raambuurt, zag een van de ongeveer 95 aanwezige vrouwen... Ik ging vragen hoeveel kost het?
Vroeg ze: where are you from?
Ik: from here.
Zij: i don't take Dutch.
Ze draaide zich om en liep met een arrogante wiebelkont naar haar kamer.
Ik had zoiets van !?... Word ik gewoon geweigerd en gediscrimineerd omdat ik Nederlander ben.
Misschien heeft ze slechte ervaringen met Nederlanders, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
Ik ben voor de duidelijkheid dus nog nooit geweigerd bij een prostituee.
Had ook zoiets van... ik hoop dat je het eerste de beste vliegtuig naar je thuisland pakt en nooit meer terug komt.
Maar zoals ik ben had ik er geen zin in om me er over op te winden en toen maar naar een andere dame gegaan en toch nog een leuke avond gehad.
Fuck You
 
Zo liep ik een tijdje geleden een keer in een raambuurt, zag een van de ongeveer 95 aanwezige vrouwen... Ik ging vragen hoeveel kost het?
Vroeg ze: where are you from?
Ik: from here.
Zij: i don't take Dutch.
Ze draaide zich om en liep met een arrogante wiebelkont naar haar kamer.
Ik had zoiets van !?... Word ik gewoon geweigerd en gediscrimineerd omdat ik Nederlander ben.
Misschien heeft ze slechte ervaringen met Nederlanders, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.
Ik ben voor de duidelijkheid dus nog nooit geweigerd bij een prostituee.
Had ook zoiets van... ik hoop dat je het eerste de beste vliegtuig naar je thuisland pakt en nooit meer terug komt.
Maar zoals ik ben had ik er geen zin in om me er over op te winden en toen maar naar een andere dame gegaan en toch nog een leuke avond gehad.
Fuck You
Ze liegt dat ze barst als zij alle nederlandse mannen zou weigeren dan loopt ze veel klanten mis er moet dus een andere reden zijn. Misschien had ze haar dag niet of had ze die dag genoeg klanten en was jij overbodig.
 
Laatst bewerkt:
Zo liep ik een tijdje geleden een keer in een raambuurt, zag een van de ongeveer 95 aanwezige vrouwen... Ik ging vragen hoeveel kost het?
Vroeg ze: where are you from?
Ik: from here.
Zij: i don't take Dutch.
Ze draaide zich om en liep met een arrogante wiebelkont naar haar kamer.
Ik had zoiets van !?... Word ik gewoon geweigerd en gediscrimineerd omdat ik Nederlander ben.
Misschien heeft ze slechte ervaringen met Nederlanders, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.

Of ze had liever toeristen/expats die ze kan oplichten dan een local die weet wat normaal is.
 
Was zij of jij nerveus? Raamdames zijn vluggertjes gewend en knuffelen past vaak niet in hun schema en zeker als je maar voor 15 minuten kiest bij langere dates is de kans op knuffelen groter. Verder moeten sommige dvp's je goed kennen om met je te knuffelen en sommigen moeten je zelfs eerst leuk vinden, knuffelen creëert emoties en vaak willen dvp's geen emoties met hun klanten dat maakt hun werk namelijk extra zwaar. Wij zijn klanten en geen partners en dat vergeten sommige wandelaars.
Ik had de laatste tijd ook dat we veel knuffelden en elkaar streelden. Het ging er echt intiem aan toe, maar dan vraag ik me soms af waarom sommige dvp intiem willen zijn, terwijl anderen dat niet doen omdat het persoonlijk is
 
Ik ben aan de deur een keertje geweigerd.
Ze vond dat ik naar drank stonk en dronken was.
( Ik kwam ook uit het cafe )
Ik was weer welkom als ik nuchter ben zei ze.
Misschien om zichzelf te beschermen of ze heeft iets meegemaakt in het verleden 🤷🏽‍♂️
 
Ik ben aan de deur een keertje geweigerd.
Ze vond dat ik naar drank stonk en dronken was.
( Ik kwam ook uit het cafe )
Ik was weer welkom als ik nuchter ben zei ze.
Misschien om zichzelf te beschermen of ze heeft iets meegemaakt in het verleden 🤷🏽‍♂️
Ja als drink of drugs gebruikt ben je inderdaad niet welkom das om de meisjes te beschermen
 
Als ik naar Duisburg ga zeg ik steeds dat ik van Nederland ben en dan krijg ik betere service. Maar laatst vroeg ze waar juist en toen stond ik daar met mijn mond vol tanden niet over nagedacht. In skwa zeg ik steeds dat van Antwerpen ben dan moeten ze toch beseffen dat ze meer geld uit mijn zakken kunnen slagen met volgende bezoekjes . Maar in Antwerpen werkt er een schippersstraat 13/3 en weigert mannen onder de 40 en met een tintje en oostblokkers
https://www.girlsreview.nl/threads/anna-maria-roe-antwerpen-schippersstraat-13-3.247/
Ik hoop dat ze het niet hebben opgeruimd veel leesgenot.
 
Ik had de laatste tijd ook dat we veel knuffelden en elkaar streelden. Het ging er echt intiem aan toe, maar dan vraag ik me soms af waarom sommige dvp intiem willen zijn, terwijl anderen dat niet doen omdat het persoonlijk is
Dat is lastig te bepalen waarom. Ze krijgen soms van die types binnen die ze gevoelsmatig niet kunnen vertrouwen en dat zorgt denk ik dat ze afstandelijk worden en liever niet willen knuffelen. Niet elke wandelaar komt met een goede energie naar een dvp toe en dat voelen de dvp's sterk. Verder spelen uiterlijk leeftijd en persoonlijke hygiëne ook een grote rol.
 
Laatst bewerkt:
Dat is lastig te bepalen waarom. Ze krijgen soms van die types binnen die ze gevoelsmatig niet kunnen vertrouwen en dat zorgt denk ik dat ze afstandelijk worden en liever niet willen knuffelen. Niet elke wandelaar komt met een goede energie naar een dvp toe en dat voelen de dvp's sterk.
Als ze zelf goed voelen bij u moet ge toch niet bij nadenken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan