Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
45
30/04/23
29
5
Hi
Hoe zit het bij jullie en wat zijn de voornaamste redenen bij dames? Buiten de standaardzaken zoals netjes voorkomen, beleeft en normale gedraging, proper gewassen en verzorgd zie ik weinig andere redenen tot weigering.. ik weet dan dames kunnen kijken naar afkomst enz..
 
Misschien ben ik al tientallen keren geweigerd zonder het zelf door te hebben. Het voordeel van privehuizen, waar de dames kunnen zien wie er aan de deur staat en dan al kunnen besluiten om niet mee te doen aan de voorstelronde. Geen idee of dat vaak gebeurt. Maar goed, liever geweigerd worden dan een date met een dame die liever niet met je is.
 
Net zoals bij de ramen eigenlijk , als ze met hun rug naar je toe op hun telefoon gaan zitten spelen hebben ze geen belangstelling
Gaan ze als een gek op het glas tikken wel

Toen ik een keer duidelijk te veel gedronken had was ik niet echt populair op de wallen geloof ik (wat ik me wel voor kan stellen overigens )
Anderen wilden me graag hebben overigens die avond maar dat was meer om me telkens bij te laten betalen dan dat ze me zo charmant vonden ben ik bang
 
Anderen wilden me graag hebben overigens die avond maar dat was meer om me telkens bij te laten betalen dan dat ze me zo charmant vonden ben ik bang
Je onderschat je charme! Of denk je soms dat dat gehijg en die kreetjes en teksten als "oh yeah fuck me, come on, harder, harder' dat je vast wel eens te horen krijgt ook iets te maken hebben met geld willen verdienen? Ze zijn gewoon helemaal wild als ze je zien! 😀
 
Net zoals bij de ramen eigenlijk , als ze met hun rug naar je toe op hun telefoon gaan zitten spelen hebben ze geen belangstelling
Gaan ze als een gek op het glas tikken wel
ik ben hier niet echt mee eens. op het raam tikken door een vrouw is dominant gedrag. het kan een test zijn maar ik laat me doorgaans niet domineren. ik vermijd deze vrouwen. daarnaast ken ik genoeg vaste dames die op hun telefoon zitten te kutten maar binnen echt engeltjes zijn. liever passief dan dominant maar ja dvps behoren vaker tot de dominantere vrouwen.
 
dames die op het raam tikken sla ik ook altijd over, maar om nu te stellen dat de dvp vaker dominant zijn weet ik zo net nog niet. Je zult als dvp toch best stevig in je schoenen moeten staan om het werk te doen, waardoor ze misschien wat dominant kunnen overkomen totdat ze merken dat ze met een watje te maken hebben en dan worden ze poeslief.

overigens zelf maar 1x in mijn lange wandel carriere geweigerd, hoorde achteraf dat ze mij ergens van herkende.

Verder zorgen dat hygiene en kleding op orde zijn, en de dames altijd met respect benaderen, niet afdingen of onwerkelijk lage prijzen verwachten voor diensten.
 
waardoor ze misschien wat dominant kunnen overkomen
Lijken te zijn inderdaad, maar vaak niet zijn. Het is een pose soms. Een terechte en goed te begrijpen pose, maar meestal gaat dat masker wel af als ze je kennen.

totdat ze merken dat ze met een watje te maken hebben en dan worden ze poeslief.
Ohhhhh! Dat verklaart een hoop waarom ik altijd hele lieve dames tref! Watje, and proud of it! 😁
 
Is mij ook al overkomen hoor!
Bij het plannen van de tweede date weigerde de dame me... 'vanwege geen sexuele klik'... Nu, niet echt leuk voor mij... en een beetje een deuk in m'n mannelijke trots (haha!)... Maar heb het wel overleefd!
En... dat is indedaad haar goed recht! En dat respecteer ik!
(hou wel van vrouwen die weten wat ze willen!)
 
Laatst bewerkt:
Is mij ook al overkomen hoor!
Bij het plannen van de tweede date weigerde de dame me... 'vanwege geen sexuele klik'... Nu, niet echt leuk voor mij... en een beetje een deuk in m'n mannelijke trots (haha!)... Maar heb het wel overleefd!
En... dat is indedaad haar goed recht! En dat respecteer ik!
(hou wel van vrouwen die weten wat ze willen!)
Ik wil natuurlijk eigenlijk niet de schoolmeester uithangen, maar er zit een spelfout in je bericht. ;)
 
Het is op dat moment wel even een "mindfuck". Maar op zich geen probleem om haar keuze te respecteren natuurlijk.

Haar keuze respecteer ik vanzelfsprekend maar in tweede instantie geweigerd worden ervaar ik als veel pijnlijker dan vooraf geweigerd worden:

1) Het is persoonlijker: bij weigering vooraf kent de DvP je tenslotte nog niet.
2) Door de onverwachte weigering blijkt dat jij de situatie heel anders hebt beleefd en blind was voor haar beleving.
 
Tot nu toe 1 keer meegemaakt, bij een afspraak bij een privehuis(geen idee waarom).
Zoals opgemerkt in #7, ben ik misschien ook al vaker geweigerd doordat dames niet voorstelden in een privehuis. Maar dat nagelaten is het mij verder niet gebeurt, in die 15 jaar dat ik aan betaalde afspraakjes doe.
 
Zelf nooit geweigerd door een dame voor zover ik weet. Wellicht dat dames zich niet voorgesteld hebben in een privehuis, maar dat vind ik prima. Ik kies meestal bij voorkeur toch graag de vrolijkste of meest enthousiaste dame.
Ik hoef geen dame die er met tegenzin aan begint.

Ondertussen mag ik helaas niet meer komen bij een heel privehuis. Dit op bevel van de eigenaresse zelf omdat ik een negatieve (vrij specifieke en herkenbare) ervaring opgedaan tijdens een bezoek aan het huis deelde hier op het GR forum. Daar was ze voorzichtig uitgedrukt niet zo blij mee.
Met dames of gastvrouwen zelf nooit problemen gehad.
Wellicht iets voor anderen hier om rekening mee te houden, zorg dat het niet bekend wordt dat je hier post.
 
Ondertussen mag ik helaas niet meer komen bij een heel privehuis. Dit op bevel van de eigenaresse zelf omdat ik een negatieve (vrij specifieke en herkenbare) ervaring opgedaan tijdens een bezoek aan het huis deelde hier op het GR forum. Daar was ze voorzichtig uitgedrukt niet zo blij mee.
Met dames of gastvrouwen zelf nooit problemen gehad.
Wellicht iets voor anderen hier om rekening mee te houden, zorg dat het niet bekend wordt dat je hier post.

Al is het misschien niet de meest elegante oplossing, je negatieve ervaring publiekelijk delen kan ook iets in gang zetten. Door het delen van mijn negatieve ervaring met een privéhuis op het forum is dat huis mij alsnog tegemoet gekomen.
 
Haar keuze respecteer ik vanzelfsprekend maar in tweede instantie geweigerd worden ervaar ik als veel pijnlijker dan vooraf geweigerd worden:

1) Het is persoonlijker: bij weigering vooraf kent de DvP je tenslotte nog niet.
2) Door de onverwachte weigering blijkt dat jij de situatie heel anders hebt beleefd en blind was voor haar beleving.
In ieder geval herkenbaar dat je gaat analyseren welke signalen je hebt gemist of verkeerd geïnterpreteerd. Daarom was het in eerste instantie voor mij een mindfuck, later vielen een aantal dingen alsnog op zijn plaats.
 
Ben weleens geweigerd aan t raam omdat ik t niet meer dan 20€ waard vond.

Maar na 2x weer langs gelopen te hebben en een beetje lief kijken was ik ineens wel voor dat bedrag welkom. Overigens werkt dat maar bij de helft, maar toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan