Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Erg spijtig dat ook deze positieve, leuke maand dan verpest wordt enkele hufters☹️
Het zou echt een leuke maand met enkel maar positieve dates moeten geweest zijn. Een maand waarin je vast clienteel aantoont dat ze je graag hebben en ze je zullen missen maar je ook steunen in je beslissing en je het beste wensen.

Het valt me wel op dat je niet meer praat over pensioen maar over een lange pauze?
Hmmmm het had inderdaad zo moeten zijn. Maar was het niet altijd. Naast dat was het 1 voor 1 een leuke date die vaak ook wel emotioneel werd 😂

Goh lieverd ben er nog niet aan uit! Hadden het er ook over he. Moest ik ooit terug herbeginnen is het low key en enkel met vast cliënteel 1x in de week. Never again fulltime 😅
Lisa is echt nog veel te jong voor echt pensioen. Volgens mij is ze eerder op pre pre pensioen met de optie tot bijklussen .😁😁

Had je niet voor enkel vaste heren gekozen die laatste weken Lisa?
Dan zouden zulke uitspraken toch niet mogen vallen of het staaft de bewering " je kent iemand nooit voor 100%" ook niet in z´n uitspraken. Gelukkig had je de dames om bij te ventileren.
Geniet vooral tot de batterijen weer vol geladen zijn.
Die keuze had ik inderdaad gemaakt! Was iemand die ik nog nooit had gezien maar we waren al lang aan het mailen voor een afspraak, ook al eens een verzette date. Dus ik dacht 'ach why not, we zijn al zo lang aan het mailen. Ga nu niet opeens mijn staart intrekken.'
Dus beetje 'mijn fout' tussen aanhalingstekens. Alhoewel, je weet het nooit op voorhand!
 
Ja! Als zo'n mooie vrouw naakt voor je staat...
En... jij staat daar 'in volle aanslag'. Da's niet faken natuurlijk!
Dat heeft niks met oprecht te maken 😅
Oprechtheid is ergens op terug durven komen, mening bij schaven, eerlijkheid, interesse en respect.


Hmmmm het had inderdaad zo moeten zijn. Maar was het niet altijd. Naast dat was het 1 voor 1 een leuke date die vaak ook wel emotioneel werd 😂

Goh lieverd ben er nog niet aan uit! Hadden het er ook over he. Moest ik ooit terug herbeginnen is het low key en enkel met vast cliënteel 1x in de week. Never again fulltime 😅

Die keuze had ik inderdaad gemaakt! Was iemand die ik nog nooit had gezien maar we waren al lang aan het mailen voor een afspraak, ook al eens een verzette date. Dus ik dacht 'ach why not, we zijn al zo lang aan het mailen. Ga nu niet opeens mijn staart intrekken.'
Dus beetje 'mijn fout' tussen aanhalingstekens. Alhoewel, je weet het nooit op voorhand!

Je hoeft ook niet te kiezen hoor ❤️ als je right now maar duidelijk voor je is.
Leven in het moment 🥰❤️😘
Ik ben het met forumlurker eens, als je vooraf weet dat je een bepaalde klant niet wil, dan neem je die klant niet, blijkbaar is het goed uitgepakt maar om na een date te zeggen "ik had helemaal geen zin in je" klinkt als een trap na

Daarnaast is er ook gewoon een levensgroot risico dat de date gewoon mislukt met een klant die je niet wil. Dat heb ik dus 1x meegemaakt, een dame die op de kamer besloot dat ze me toch niet wilde, een reden heb ik nooit gehad, zonde van het geld.
Helaas werkt dat in sommige huizen niet zo 😅 als je jezelf steeds niet voorstelt dan mag je vertrekken.
Maar gelukkig pakte het goed uit .
Had niet anders verwacht met Wolfie 🥰
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft niks met oprecht te maken 😅
Oprechtheid is ergens op terug durven komen, mening bij schaven, eerlijkheid, interesse .
In " volle aanslag " is misschien wel op en recht. Maar niet oprecht. Oprecht wordt hier figuurlijk bedoeld . Net als je zelf bloot geven bij een DVP.
Dat doe je dan weer letterlijk.
Figuurlijk bloot hoeft dat niet erbij voor mij , al schijnt dat het summum te zijn van genot wat ik hier soms lees.
Gezien mijn nuchter karakter en dat ik mijn wandelopvoeding bij de ramen heb genoten kan ik daar over niet mee praten.
Ik heb dames die ik al 7 jaar ken en goed ben maar over onze zieleroerselen spreken we nooit.


Mij lijkt het vooral erg afleidend.
Gelukkig zijn er ook talrijke DVP die vooral een lieve , correcte klant waarderen die niet voor de hogere/ diepere dimensie gaat.
 
In " volle aanslag " is misschien wel op en recht. Maar niet oprecht. Oprecht wordt hier figuurlijk bedoeld . Net als je zelf bloot geven bij een DVP.
Dat doe je dan weer letterlijk.
Figuurlijk bloot hoeft dat niet erbij voor mij , al schijnt dat het summum te zijn van genot wat ik hier soms lees.
Gezien mijn nuchter karakter en dat ik mijn wandelopvoeding bij de ramen heb genoten kan ik daar over niet mee praten.
Ik heb dames die ik al 7 jaar ken en goed ben maar over onze zieleroerselen spreken we nooit.


Mij lijkt het vooral erg afleidend.
Gelukkig zijn er ook talrijke DVP die vooral een lieve , correcte klant waarderen die niet voor de hogere/ diepere dimensie gaat.
'Zielen-roerselen'... is ook niet echt mijn ding... Toch niet bij betaalsex.
Maar... gewoon jezelf kunnen zijn. En... aanvoelen wat de ander lekker vindt. Leuk toch?
 
Ik heb het ook als ik heb liggen beffen en vervolgens de dame weer gaat zoenen zoiets van: uhh weet je het zeker?

Als de dame je gepijpt heeft heb je die mening dan ook ????

Misschien beter in n regenpak thuis op de bank blijven zitten ......

Als je beide uit de douche komt en elkaar graag mag dan is er weinig vies .
 
Ja, en nou niet meteen overdrijven met je regenpak. Sjemig.

Met rimmen steek je je tong toch ook niet tot haar amandelen er in ??

Ik zie daar persoonlijk het probleem niet in .


Heb dat meer met n persoon die ik niet ken , geeft zelfs liever geen hand .


Wie weet waar die in gezeten heb ?

Maar als je bij n dame overal vies van bent dan heb je geen match lijkt mij .
 
Dat staat in dit geval natuurlijk niet los van elkaar.

Alles staat met elkaar in verband toch zeker ?

Als een dame voor mij mooi , lief , netjes verzorgd is , en er zin in heeft heb ik er geen problemen mee om haar te " rimmen" ....


Is het voor mij een lelijke ordinaire stinkende tante , dan drink ik er nog geen kop koffie mee .


Dus voor gigolo ben ik hoogstwaarschijnlijk ongeschikt.
 
Nu... hij is wel origineel! Dat moet je hem geven...
Al 100 excuses gehoord voor korting 😂 bij de autisme dacht ik 'die wilt een invalide korting'. Maar blijkt dat hij hem gewoon niet hard kan houden.
Nja, maar tot een bepaalde hoogte onze verantwoordelijkheid 🤪
Één komma en niet één punt. Om over de boodschap maar te zijgen. Terug naar de schoolbanken.
Kunnen ze 'm misschien ook nog wat fatsoen bij brengen.. Kansloos.
Teveel bezig met alle fetisjen om nog deftig te kunnen typen 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan