Politie-inval privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs bezocht ik een dame. Het was privé ontvangst, dus in een woonhuis. Het is een van mijn favoriete dames, de laatste Oost-Europese dame die ik nog bezoek, want ik stap daar eigenlijk vanaf. Het laatste jaar ben ik steeds meer overgestapt op Nederlandse dames in privéhuizen, gewoon omdat dit veiliger en minder obscuur is. Maar deze dame vind ik zo ontzettend leuk, dat ik haar nog ben blijven bezoeken. Ik ben ook min of meer een vaste klant en krijg een seintje van haar als ze na een verblijf thuis weer in Nederland is.

Goed, ik was er dus, ik denk voor de zesde keer. Het was in de late ochtend. De seks overtrof de eerste vijf bezoekjes bij elkaar opgeteld. Bij het afscheid vertelde ik dat ik in ieder geval in december niet meer langs zou komen, omdat ik al aan mijn wandelbudget van de maand zat en mij daar het laatste jaar gedisciplineerd aan houd. Zij zei dat ze in januari weer een tijdje naar huis zou gaan en daarna wist ze het nog niet, dus het zou waarschijnlijk niet voor het volgend voorjaar worden dat we elkaar zouden zien.

De dag daarna wilde ik op kinky nog een keer naar haar foto's kijken, om na te genieten, zeg maar. Haar profiel was ineens weg, wat ik vreemd vond omdat ze de rest van de maand zou blijven, zei ze. Ik kreeg ineens een slecht gevoel en dat bleek te kloppen. In de avond las ik het nieuwsbericht op een lokale zender. De politie was het pand binnengevallen waar zij met twee collega's verbleef, luttele uren na mijn bezoek. Een anonieme melding van een van de buren over het opvallend aantal mannen het pand in en uit liep. Het pand werd gesloten en een hulpverleningsorganisatie ontfermde zich over de dames. Ik ken de organisatie niet goed, maar weet wel zeker dat dit lieve, zorgzame mensen zijn.

Ik voel me zo ontzettend rot hierover. Ik kwam niemand tegen in de gangen van het flatcomplex, maar zouden de buren mij gehoord of gezien kunnen hebben? Kan ik de druppel geweest zijn waardoor ze de melding deden? We zullen het nooit zeker weten.

Ik zou haar zo graag een berichtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ze nu op een berichtje van een klant zit te wachten. Misschien gaat ze ervan uit dat haar klanten helemaal niet weten wat er gebeurd is en dat zal ook grotendeels wel kloppen. Het was een piepklein nieuwsberichtje dat de meesten waarschijnlijk niet hebben meegekregen. Misschien zal ze mij -een van haar laatste klanten- de schuld geven hiervan, misschien denkt ze dat ik te veel lawaai heb gemaakt, wat ik me echt niet kan voorstellen. Ik haal me dat dat allemaal in mijn hoofd, geen idee of het waar is.

Misschien zien we haar en haar collega's niet meer terug in Nederland. Misschien betekent dit zelfs het einde van haar sekswerkcarrière. Maar het kan ook zo zijn dat dit de zoveelste keer is dat het haar overkomt, dat ze dit schouderophalend ondergaat en dat we haar over een tijdje gewoon ergens anders weer terugzien. Ik weet gewoon te weinig van dit soort dingen om er iets over te zeggen, het kan alle kanten op gaan.

Wat ik wel weet, is dat het over en uit is met privé-ontvangst voor mij. Te riskant, geen grotere nachtmerrie dan ineens 2 agenten naast het bed tijdens de seks. De gevolgen voor mijn privéleven zullen niet te overzien zijn. Ook als de dame in kwestie over een tijdje alsnog terugkomt om in Nederland te werken, kom ik niet meer. Dat is jammer, want ik mag haar echt heel graag. Het is de eerste en enige keer dat ik echt gesteld ben geraakt op een dame die ik bezoek.

Dit is echt wel een gamechanger voor mij. Einde privéontvangst. En ik kan het iedereen hier adviseren. De dame kwam niet ongelukkig over, wat mij ook stimuleerde om te blijven komen. Misschien was ze ook niet ongelukkig, aardige kans dat ze het vrijwillig deed. Maar dat maakt het niet minder illegaal. Je haalt jezelf enorm veel op de hals als er tijdens jouw bezoek een inval is. Ik ben er op het nippertje aan ontkomen. Er zijn prima privéhuizen. Iets duurder dan ontvangst, maar je beseft niet half hoeveel veiligheid daartegenover staat.

Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen of ik haar een bericht moet sturen. Wie kan me
Ik zou geen bericht steuren.Wie weet heeft de politie de telefoon inbeslag genomen ,
 
Ik vind deze dames zéker geen criminelen. Politie kan imo tijd beter in andere dingen steken. Zijn grotere problemen in NL dan dames die onvergund en zwart werken ;) Kon ik zwart werken dan deed ik dit ook. Zie mijn betaalde belasting hier net te vaak gespendeerd worden aan waanzin...
vind het zelf ook niks crimineels..
als de dames gedwongen worden om dat werk te doen..
dat dochters van gezinnen in Roemenië bijvoorbeeld, door bendes worden meegenomen om hier te moeten werken en niks verdienen ,word het anders..
en dat heb ik volgens mij nog NOOIT meegemaakt..
ik geef het je als 'pooier' nog maar te doen ook..stel je hebt 3 dames op een flatje zitten..en 1 van die (of alle 3),zijn/is het zo zat met je dat ze een mes tussen je ribben duwen..
of ze doen ten einde raad TOCH aangifte bij instanties ..ben je mooi klaar mee..en geloof me ..als je als mens ten einde raad bent ,dan doe je rare dingen..
en inderdaad als ik zie hoeveel belasting en accijns btw ik overal op en voor betaal..
en ik zie vervolgens mevrouw Ollongren even mededelen dat ze weer tig miljoen of miljard aan 1 of ander land geschonken heeft ,om een oorlog te financieren..een oorlog die nog wel eens heel lang kan duren..
dan vind ik daar wel iets van ja..
daar valt dat geld wat ik aan dames geef voor wat plezier wel in het niet bij..
 
Ik zou geen bericht steuren.Wie weet heeft de politie de telefoon inbeslag genomen ,
Welnee, ze mogen helemaal geen persoonlijke spullen in beslag nemen.
Ze mogen in het beginsel niet eens in de telefoon kijken.
Jullie hebben teveel Amerikaanse politie films gekeken, hier in Nederland gaat het er heel anders aan toe. 😂
 
Onlangs bezocht ik een dame. Het was privé ontvangst, dus in een woonhuis. Het is een van mijn favoriete dames, de laatste Oost-Europese dame die ik nog bezoek, want ik stap daar eigenlijk vanaf. Het laatste jaar ben ik steeds meer overgestapt op Nederlandse dames in privéhuizen, gewoon omdat dit veiliger en minder obscuur is. Maar deze dame vind ik zo ontzettend leuk, dat ik haar nog ben blijven bezoeken. Ik ben ook min of meer een vaste klant en krijg een seintje van haar als ze na een verblijf thuis weer in Nederland is.

Goed, ik was er dus, ik denk voor de zesde keer. Het was in de late ochtend. De seks overtrof de eerste vijf bezoekjes bij elkaar opgeteld. Bij het afscheid vertelde ik dat ik in ieder geval in december niet meer langs zou komen, omdat ik al aan mijn wandelbudget van de maand zat en mij daar het laatste jaar gedisciplineerd aan houd. Zij zei dat ze in januari weer een tijdje naar huis zou gaan en daarna wist ze het nog niet, dus het zou waarschijnlijk niet voor het volgend voorjaar worden dat we elkaar zouden zien.

De dag daarna wilde ik op kinky nog een keer naar haar foto's kijken, om na te genieten, zeg maar. Haar profiel was ineens weg, wat ik vreemd vond omdat ze de rest van de maand zou blijven, zei ze. Ik kreeg ineens een slecht gevoel en dat bleek te kloppen. In de avond las ik het nieuwsbericht op een lokale zender. De politie was het pand binnengevallen waar zij met twee collega's verbleef, luttele uren na mijn bezoek. Een anonieme melding van een van de buren over het opvallend aantal mannen het pand in en uit liep. Het pand werd gesloten en een hulpverleningsorganisatie ontfermde zich over de dames. Ik ken de organisatie niet goed, maar weet wel zeker dat dit lieve, zorgzame mensen zijn.

Ik voel me zo ontzettend rot hierover. Ik kwam niemand tegen in de gangen van het flatcomplex, maar zouden de buren mij gehoord of gezien kunnen hebben? Kan ik de druppel geweest zijn waardoor ze de melding deden? We zullen het nooit zeker weten.

Ik zou haar zo graag een berichtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ze nu op een berichtje van een klant zit te wachten. Misschien gaat ze ervan uit dat haar klanten helemaal niet weten wat er gebeurd is en dat zal ook grotendeels wel kloppen. Het was een piepklein nieuwsberichtje dat de meesten waarschijnlijk niet hebben meegekregen. Misschien zal ze mij -een van haar laatste klanten- de schuld geven hiervan, misschien denkt ze dat ik te veel lawaai heb gemaakt, wat ik me echt niet kan voorstellen. Ik haal me dat dat allemaal in mijn hoofd, geen idee of het waar is.

Misschien zien we haar en haar collega's niet meer terug in Nederland. Misschien betekent dit zelfs het einde van haar sekswerkcarrière. Maar het kan ook zo zijn dat dit de zoveelste keer is dat het haar overkomt, dat ze dit schouderophalend ondergaat en dat we haar over een tijdje gewoon ergens anders weer terugzien. Ik weet gewoon te weinig van dit soort dingen om er iets over te zeggen, het kan alle kanten op gaan.

Wat ik wel weet, is dat het over en uit is met privé-ontvangst voor mij. Te riskant, geen grotere nachtmerrie dan ineens 2 agenten naast het bed tijdens de seks. De gevolgen voor mijn privéleven zullen niet te overzien zijn. Ook als de dame in kwestie over een tijdje alsnog terugkomt om in Nederland te werken, kom ik niet meer. Dat is jammer, want ik mag haar echt heel graag. Het is de eerste en enige keer dat ik echt gesteld ben geraakt op een dame die ik bezoek.

Dit is echt wel een gamechanger voor mij. Einde privéontvangst. En ik kan het iedereen hier adviseren. De dame kwam niet ongelukkig over, wat mij ook stimuleerde om te blijven komen. Misschien was ze ook niet ongelukkig, aardige kans dat ze het vrijwillig deed. Maar dat maakt het niet minder illegaal. Je haalt jezelf enorm veel op de hals als er tijdens jouw bezoek een inval is. Ik ben er op het nippertje aan ontkomen. Er zijn prima privéhuizen. Iets duurder dan ontvangst, maar je beseft niet half hoeveel veiligheid daartegenover staat.

Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen of ik haar een bericht moet sturen. Wie kan me een advies geven?
Een berichtje sturen zou ik zeker niet doen. Het is niet jouw probleem en zoals eerder aangegeven zal dit adres vermoedelijk al langer in beeld zijn bij de diverse instanties. Er moet eerst voldoende bewijs zijn voordat ze ergens kunnen binnen stappen.

Persoonlijk probeer ik plekken met meerdere dames in een huis om die reden juist ook te mijden. Het voelt voor mij niet echt goed en heb ook geen zin om op een matrasje op de grond aan de slag te moeten met een dame. Er zullen vast prachtige locaties zijn, maar van wat ik in het verleden gezien heb is het meestal een armoedige bedoeling en niet altijd even schoon.
Dus in dat opzicht ook goed dat er op vergunningen en uitbuiting gecontroleerd wordt. Je wilt alleen niet op dat moment daar zijn als er een inval is.
 
Ik vind deze dames zéker geen criminelen. Politie kan imo tijd beter in andere dingen steken. Zijn grotere problemen in NL dan dames die onvergund en zwart werken ;) Kon ik zwart werken dan deed ik dit ook. Zie mijn betaalde belasting hier net te vaak gespendeerd worden aan waanzin...
En dat is nou net het probleem als jij zwart zou werken zou jij hard aangepakt worden maar de buitenlandse dvp's niet zij mogen rustig door werken alsof er niets aan de hand is en betalen geen cent belasting. En laten we onszelf niet voorliegen 8 van de 10 prive-ontvangst dames werken voor pooiers en dat weet je zelf ook. Ze zijn crimineel bezig en verdienen zwart geld omdat ze onvergund werken alleen jij gedoogd ze blijkbaar ook zolang je ze maar mag neuken vind jij het maar best.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bezocht ik een dame. Het was privé ontvangst, dus in een woonhuis. Het is een van mijn favoriete dames, de laatste Oost-Europese dame die ik nog bezoek, want ik stap daar eigenlijk vanaf. Het laatste jaar ben ik steeds meer overgestapt op Nederlandse dames in privéhuizen, gewoon omdat dit veiliger en minder obscuur is. Maar deze dame vind ik zo ontzettend leuk, dat ik haar nog ben blijven bezoeken. Ik ben ook min of meer een vaste klant en krijg een seintje van haar als ze na een verblijf thuis weer in Nederland is.

Goed, ik was er dus, ik denk voor de zesde keer. Het was in de late ochtend. De seks overtrof de eerste vijf bezoekjes bij elkaar opgeteld. Bij het afscheid vertelde ik dat ik in ieder geval in december niet meer langs zou komen, omdat ik al aan mijn wandelbudget van de maand zat en mij daar het laatste jaar gedisciplineerd aan houd. Zij zei dat ze in januari weer een tijdje naar huis zou gaan en daarna wist ze het nog niet, dus het zou waarschijnlijk niet voor het volgend voorjaar worden dat we elkaar zouden zien.

De dag daarna wilde ik op kinky nog een keer naar haar foto's kijken, om na te genieten, zeg maar. Haar profiel was ineens weg, wat ik vreemd vond omdat ze de rest van de maand zou blijven, zei ze. Ik kreeg ineens een slecht gevoel en dat bleek te kloppen. In de avond las ik het nieuwsbericht op een lokale zender. De politie was het pand binnengevallen waar zij met twee collega's verbleef, luttele uren na mijn bezoek. Een anonieme melding van een van de buren over het opvallend aantal mannen het pand in en uit liep. Het pand werd gesloten en een hulpverleningsorganisatie ontfermde zich over de dames. Ik ken de organisatie niet goed, maar weet wel zeker dat dit lieve, zorgzame mensen zijn.

Ik voel me zo ontzettend rot hierover. Ik kwam niemand tegen in de gangen van het flatcomplex, maar zouden de buren mij gehoord of gezien kunnen hebben? Kan ik de druppel geweest zijn waardoor ze de melding deden? We zullen het nooit zeker weten.

Ik zou haar zo graag een berichtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ze nu op een berichtje van een klant zit te wachten. Misschien gaat ze ervan uit dat haar klanten helemaal niet weten wat er gebeurd is en dat zal ook grotendeels wel kloppen. Het was een piepklein nieuwsberichtje dat de meesten waarschijnlijk niet hebben meegekregen. Misschien zal ze mij -een van haar laatste klanten- de schuld geven hiervan, misschien denkt ze dat ik te veel lawaai heb gemaakt, wat ik me echt niet kan voorstellen. Ik haal me dat dat allemaal in mijn hoofd, geen idee of het waar is.

Misschien zien we haar en haar collega's niet meer terug in Nederland. Misschien betekent dit zelfs het einde van haar sekswerkcarrière. Maar het kan ook zo zijn dat dit de zoveelste keer is dat het haar overkomt, dat ze dit schouderophalend ondergaat en dat we haar over een tijdje gewoon ergens anders weer terugzien. Ik weet gewoon te weinig van dit soort dingen om er iets over te zeggen, het kan alle kanten op gaan.

Wat ik wel weet, is dat het over en uit is met privé-ontvangst voor mij. Te riskant, geen grotere nachtmerrie dan ineens 2 agenten naast het bed tijdens de seks. De gevolgen voor mijn privéleven zullen niet te overzien zijn. Ook als de dame in kwestie over een tijdje alsnog terugkomt om in Nederland te werken, kom ik niet meer. Dat is jammer, want ik mag haar echt heel graag. Het is de eerste en enige keer dat ik echt gesteld ben geraakt op een dame die ik bezoek.

Dit is echt wel een gamechanger voor mij. Einde privéontvangst. En ik kan het iedereen hier adviseren. De dame kwam niet ongelukkig over, wat mij ook stimuleerde om te blijven komen. Misschien was ze ook niet ongelukkig, aardige kans dat ze het vrijwillig deed. Maar dat maakt het niet minder illegaal. Je haalt jezelf enorm veel op de hals als er tijdens jouw bezoek een inval is. Ik ben er op het nippertje aan ontkomen. Er zijn prima privéhuizen. Iets duurder dan ontvangst, maar je beseft niet half hoeveel veiligheid daartegenover staat.

Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen of ik haar een bericht moet sturen. Wie kan me een advies geven?
Had donderdag een afspraak op hetzelfde adres, woensdag om 23.30 kreeg ik van de dame bericht dat het appartement gesloten was dus de afspraak niet kon doorgaan. Pfffff, gelukkig niet zelf meegemaakt. Lijkt me geen fijne ervaring.
 
Uitzoeken hoeveel ze verdient hebben is ook niet te doen, alles transferen ze wekelijks naar hun thuisland.. kraait geen haan meer naar.
Volgens mij worden (in ieder geval) raamdames door de belastingdienst aangeslagen voor een geschat bedrag gebaseerd op een geschat aantal klanten per dag.
Omdat het precieze aantal klanten toch niet te achterhalen is.
Dat geschatte bedrag betalen de dames en de rest steken ze zwart in hun zak.
Bij de poederhandelaars en thuiskwekers wordt ook maar een gooi gedaan naar wat men denkt dat ze aan inkomsten hebben gehad.

Iemand die bij mij in de wijk woonde, handelde in auto's terwijl hij een bijstandsuitkering had.
Dat was nog in de pre-internettijd en hij vertelde dat hij een sociaal rechercheur op bezoek had gehad die hem eens aan de tand had gevoeld over zijn bijverdiensten.

Bleek dat ze alle advertenties die hij had geplaatst verzameld hadden...
 
Volgens mij worden (in ieder geval) raamdames door de belastingdienst aangeslagen voor een geschat bedrag gebaseerd op een geschat aantal klanten per dag.
Omdat het precieze aantal klanten toch niet te achterhalen is.
Dat geschatte bedrag betalen de dames en de rest steken ze zwart in hun zak.
De raamdames moeten gewoon elk kwartaal aangifte doen. Als ze dat niet doen wordt er mogelijk een schatting gemaakt.
 
Heb haar een berichtje gestuurd. Alles was OK. Geen idee of dat waar is, maar dat is verder mijn zaak niet. Ik zie wel of ik haar ooit nog bezoek. Eerste maanden in ieder geval ff niet. Sowieso in december geen gewandel meer.
Persoonlijk probeer ik plekken met meerdere dames in een huis om die reden juist ook te mijden. Het voelt voor mij niet echt goed en heb ook geen zin om op een matrasje op de grond aan de slag te moeten met een dame. Er zullen vast prachtige locaties zijn, maar van wat ik in het verleden gezien heb is het meestal een armoedige bedoeling en niet altijd even schoon.
Het was daar best een groot en sjiek huis, met een mooi bed en schoon sanitair. Vaak is thuisontvangst idd armoedig, in een soort achterbuurt. Dan is mijn libido al op voorhand gehalveerd. Deze dame weet de goede woningen meestal wel te vinden. Maar dit huis is waarschijnlijk voorgoed aan de wandelmarkt onttrokken. Gesloten door de burgervader.
 
Laatst bewerkt:
Ja en de boekhouder zorgt dat de aangifte altijd ongeveer precies is wat de schatting zou zijn :LOL:
Knappe boekhouder die dat voor elkaar weet te boksen, want de schatting zal flink overdreven zijn.
Denk maar aan die vervloekte rendementsheffing van de belastingdienst.
Misschien in het leven geroepen door rasoptimisten, maar ver van de praktijk.
 
Dank voor je mooie reactie en je hebt gelijk. Mijn keuze qua thuisontvangst is nu helder: het is over en uit en ik zal haar dus ook niet meer zien (tenzij ze ineens in een privéhuis in mijn regio opduikt, dan ben ik haar eerste klant;)).

Mijn gevoelens doen er idd niet toe, zeker niet vanuit haar perspectief. Ik ben maar een klant en als klant is het hoogst haalbare in de onderlinge relatie dat ze je sympathiek vindt, want dan voelt ze zich veilig bij je. Het is de morele plicht van iedere wandelaar om haar dat veiligheidsgevoel te geven. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon een gentleman zijn.

Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat het bericht van de inval er enigszins inhakte bij mij en ik daarom grote behoefte had om dit te delen. Het is al een tijdje een geheim dat ik nergens kwijt kan.

Ja, ik denk wel dat het hoger in de prioriteitenlijst van de politie is komen te staan. Ik googlede op 'illegale prostitutie' en betreffende plaatsnaam waar dit alles gebeurde en ik zag dat alleen al in deze plaats drie keer in de afgelopen anderhalf jaar een pand is gesloten vanwege illegale prostitutie.
Als ik jou was, zou ik haar nooit meer bezoeken nergens.
Ten eerste bestaat de kans dat ze denkt dat jij haar mede aandroeg. Of haar pooier/vriendje.
Ten tweede kan het zijn dat de organisatie/samenwerking nog in het vizier liggen en er een tweede inval komt.

Je doet ermee wat je wil, maar ik geef het toch even mee.
 
Als ik jou was, zou ik haar nooit meer bezoeken nergens.
Ten eerste bestaat de kans dat ze denkt dat jij haar mede aandroeg. Of haar pooier/vriendje.
Ten tweede kan het zijn dat de organisatie/samenwerking nog in het vizier liggen en er een tweede inval komt.

Je doet ermee wat je wil, maar ik geef het toch even mee.
Kans op tweede inval is wel een reden om haar even links te laten liggen. Maar ik denk niet dat ze mij verdenkt. Ik bezoek haar al een paar jaar en we hebben goed contact. Waarom zou ik eerst een dame gaan neuken en haar daarna verlinken, een dame die ik ook nog eens graag mag?
 
Kans op tweede inval is wel een reden om haar even links te laten liggen. Maar ik denk niet dat ze mij verdenkt. Ik bezoek haar al een paar jaar en we hebben goed contact. Waarom zou ik eerst een dame gaan neuken en haar daarna verlinken, een dame die ik ook nog eens graag mag?
Omdat je bv. onder druk gezet bent in de verhoorkamer. Of spontaan tot bekentenis over ging. Of je mond voorbij praatte enz.
 
heb wel eens gehad bij binnenkomst op een adres gelijk voorzichtig de vraag of ik politie was.
kreeg toen het verhaal over een bezoek van de politie te horen.
Ze waren wel aardig geweest. na de daad zei ik "moet weer terug naar het bureau" kon wel om gelachen worden.
 
Thuisontvangst zelf is niet illegaal maar als je daar geen vergunning voor hebt en het toch stiekem doet dan ben je wel illegaal en strafbaar bezig. Onvergund werken trekt nou eenmaal criminelen aan die daar van willen profiteren en de dvp's uitbuiten dus snap ik heel goed dat er invallen worden gedaan door de politie.
 
Laatst bewerkt:
Voor de dames die er kunnen en willen werken is dat een optie, maar of de dames uit verre oorden die hier zijn met een visum dat kunnen/willen of zelfs mogen doen is maar de vraag.
 
Hoe kun je weten of de dame illegaal is of niet? Hangt er een keurmerk op de deur? Moet ik vragen of ze netjes haar belasting afdraagt? Lastig hoor.
De vaste dames die ik bezoek, lijken er allemaal zelf voor te kiezen als ik hen ernaar vraag. Maar natuurlijk hebben zij hun verhaal klaar en weet je het nooit zeker. Ik heb eigenlijk nog nooit een slecht gevoel gehad bij een dame die ik bezocht.
in den haag hangt er een bordje bij de deur als in het pand legaal sex wordt aangeboden🫣
Wat heeft een inval voor nut als de dames niet opgepakt worden en een week later ergens anders onvergund mogen werken. Eigenlijk zegt de politie tegen de dvp's we houden jullie in de gaten maar tolereren jullie gedrag ga gerust door met onvergund werken ook al mag het niet. Er klopt toch niets meer van dit beleid criminelen hebben in Nederland vrijspel en worden zelfs gedoogd.
Gelukkig leest de politie mee met de encrypted telefoons🫣bij prostitutie, mits ouder dan 18, gaat de aandacht naar de huisbazen en de pimps...de dames, mits legaal verblijvend, worden inderdaad niet hard aangepakt.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig leest de politie mee met de encrypted telefoons🫣bij prostitutie, mits ouder dan 18, gaat de aandacht naar de huisbazen en de pimps...de dames, mits legaal verblijvend, worden inderdaad niet hard aangepakt.
Inderdaad, en zoals ik al eerder schreef, in verband met ondermijning. Men wil voorkomen dat via dubieuze constructies bijvoorbeeld geld witgewassen kan worden.
 
in den haag hangt er een bordje bij de deur als in het pand legaal sex wordt aangeboden🫣

Gelukkig leest de politie mee met de encrypted telefoons🫣bij prostitutie, mits ouder dan 18, gaat de aandacht naar de huisbazen en de pimps...de dames, mits legaal verblijvend, worden inderdaad niet hard aangepakt.
Behalve dan een bepaalde keten van hotels waarvan het een publiek geheim is dat ze het grootste bordeel van Nederland zijn daar gaat 0 aandacht naar uit. Het zijn slechts de kleine verhuurders die ze pakken. Soort nepotisme
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan