Politie-inval privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Behalve dan een bepaalde keten van hotels waarvan het een publiek geheim is dat ze het grootste bordeel van Nederland zijn daar gaat 0 aandacht naar uit. Het zijn slechts de kleine verhuurders die ze pakken. Soort nepotisme
Nee, die hotelketen waar jij het over hebt betaalt netjes belasting over die kamerverhuur.

Het gaat er om dat men malafide verhuur wil aanpakken, waarbij woningen al dan niet via stromannen gehuurd worden specifiek voor dit soort doelen. "Vaak" (als je de rapporten moet geloven) gaat het dan niet alleen om al dan niet gedwongen prostitutie, maar ook om andere zaken als bijvoorbeeld dealen en het gegeven dat de geldstromen slecht inzichtelijk zijn, waardoor kans op witwassen aanwezig is.
 
Nee, die hotelketen waar jij het over hebt betaalt netjes belasting over die kamerverhuur.

Het gaat er om dat men malafide verhuur wil aanpakken, waarbij woningen al dan niet via stromannen gehuurd worden specifiek voor dit soort doelen. "Vaak" (als je de rapporten moet geloven) gaat het dan niet alleen om al dan niet gedwongen prostitutie, maar ook om andere zaken als bijvoorbeeld dealen en het gegeven dat de geldstromen slecht inzichtelijk zijn, waardoor kans op witwassen aanwezig is.
Oh dus omdat er belasting wordt betaald over de gehuurde kamer mag er illegale prostitutie bedreven worden? Die keten is vast ook heel conscientieus bezig met eventuele misstanden bij de dames. Verder totaal geen cynisch bedrijf dat alleen maar denkt aan omzet. Nu snap ik het pas. Inderdaad geen nepotisme maar gewoon logisch
 
Oh dus omdat er belasting wordt betaald over de gehuurde kamer mag er illegale prostitutie bedreven worden? Die keten is vast ook heel conscientieus bezig met eventuele misstanden bij de dames. Verder totaal geen cynisch bedrijf dat alleen maar denkt aan omzet. Nu snap ik het pas. Inderdaad geen nepotisme maar gewoon logisch
Zo ongeveer, ja. Er is geen rapport, opgesteld door een expert, ondersteund door een lobby, waarin staat dat illegale privéontvangst in hotels een groot probleem is, en daarmee is het geen groot probleem.

Voor wat betreft de keten, er is een kamer, er is een huurder van de kamer, de gegevens van de huurder worden geregistreerd, er wordt netjes belasting ingehouden, alle geldstromen zijn te traceren, er wordt volkomen voldaan aan de compliance waar de transactie aan onderworpen is. Daarmee is er geen probleem.

Overigens zal er best iets staan in de algemene voorwaarden van de betreffende keten over illegaal gebruik van de kamer, maar de gemiddelde hotelmanager wil een easy life, en als twee consenting adults een afspraak maken, wie is hij om het tegendeel te beweren (laat staan aan te tonen?)
 
Zo ongeveer, ja. Er is geen rapport, opgesteld door een expert, ondersteund door een lobby, waarin staat dat illegale privéontvangst in hotels een groot probleem is, en daarmee is het geen groot probleem.

Voor wat betreft de keten, er is een kamer, er is een huurder van de kamer, de gegevens van de huurder worden geregistreerd, er wordt netjes belasting ingehouden, alle geldstromen zijn te traceren, er wordt volkomen voldaan aan de compliance waar de transactie aan onderworpen is. Daarmee is er geen probleem.

Overigens zal er best iets staan in de algemene voorwaarden van de betreffende keten over illegaal gebruik van de kamer, maar de gemiddelde hotelmanager wil een easy life, en als twee consenting adults een afspraak maken, wie is hij om het tegendeel te beweren (laat staan aan te tonen?)
Over welk rapport heb je het?

Ooit gehoord van cash betalen en met een ander of vals id inchecken? Bovendien zijn de geldstromen mbt de dame zelf natuurlijk niet te controleren net zoals misstanden niet gecontroleerd worden door het hotel.

Bovendien worden er regelmatig hotels (tijdelijk) gesloten. Google maar eens. Zelfs een hoteleigenaar uit Utrecht geweest die wou aantonen dat het op grote schaal plaatsvindt. Dat 1 keten altijd lijkt te ontsnappen is toch apart zeker gezien de status en de omvang.
 
Ik vind deze dames zéker geen criminelen. Politie kan imo tijd beter in andere dingen steken. Zijn grotere problemen in NL dan dames die onvergund en zwart werken ;) Kon ik zwart werken dan deed ik dit ook. Zie mijn betaalde belasting hier net te vaak gespendeerd worden aan waanzin...
Het lijkt de laatste tijd wel een razzia. Overal in het land worden opeens ingevallen gedaan...zou er iets aan het beleid veranderd zijn ofzo?
Ik zou het zelf ook niet fijn vinden mocht er plots een politie-inval plaatsvinden waneer ik even een aangenaam momentje met een fijne dame aan het genieten ben. Maar anderzijds vind ik wel dat het de hoogste tijd wordt dat men daar eens grondig hele grote kuis gaat houden. Niet zozeer voor die dames zelf maar voor alles wat er daar allemaal achter steekt. En ja, dan besef ik wel dat er mettertijd wel eens heel wat minder aanbod zou kunnen zijn. Maar voor mij geen probleem, ik bezoek dergelijke dames nooit, ik wil aan dat spelletje niet meedoen, ik wil dergelijke carousels en mensonwaardige situaties niet ondersteunen met mijn klandizie. En ja, misschien zullen dergelijke toestanden ook wel voorkomen met dames van eigen bodem, maar dat zal toch eerder een minderheid zijn. Wanneer ik de advertentiesites nauwkeurig in de gaten hou en de vele negatieve recensies hier op GRv, dan zie je toch dat er heel wat meer aan de hand is met veel van die buitenlandse dames dan dat ze gewoon naar hier komen om wat te neuken. En neen, het zijn niet die dames die hier komen, maar de mensen (als ik ze zo mag noemen) die ze naar hier halen en plaatsen die het grote gespuis zijn.
En neen, je moet geen superintellectueel zijn om bij het uitpluizen van de advertenties en de recensies het te zien dat er heel wat niet in de haak zit bij deze buitenlandse dames. Dan kan je bijna niet anders besluiten dat er daar criminele netwerken achter zitten. Kijk maar eens aandachtig toe hoe meerdere van die dames om de haverklap van locatie, naam, nationaliteit en etniciteit veranderen. Een Russische die plots Hongaarse is en een paar maanden later Bulgaarse of zelf Zuid-Amerikaanse. Ik heb het allemaal al zien passeren. Dan moeten je de ogen toch opengaan. Maar helaas zien de meeste wandelaars alleen met hun jongeheer zonder er bij na te denken naar wie ze gaan. En wanneer ik de recensies lees, lees ik permanent dat vele van die dames weinig of niet gemotiveerd zijn om de klant deftig te bedienen, en dat het er allemaal stroef aantoe gaat. Hoeveel heeft men nog nodig om te beseffen dat er daar iets niet in de haak zit, dat daar minstens enige vorm van uitbuiting of misschien zelf dwang achter schuilt. En ja, er zullen ook wel dames bijzijn die niet in zo'n netwerk zitten (denk maar aan de stroom vluchtelingen die we hier opgenomen hebben), maar naar mijn mening en aanvoelen zullen er dat nog niet teveel zijn.

Ik heb hier mijn persoonlijke mening verkondigd die gestoeld is op mijn ± 40 jarige ervaring als wandelaar. Ik heb door de jaren heen heel wat gezien en geleerd in dit wereldje.

Verder wens ik iedereen dat ze zelf nooit zo'n inval moeten meemaken, want ik kan me best indenken dat dat alles behalve een aangename ervaring zal zijn. Een hoogtepunt wel, maar dan wel van tegengestelde aard dan diegene waarvoor we op wandel gaan.
 
Ik zou graag zien dat hier in Nederland de mogelijkheid om als zelfstandige sekswerk te doen wordt verbeterd. Bijvoorbeeld door het creëren van (veel) meer vergunde ontvangst locaties en/of het wel zonder problemen verlenen van vergunningen voor thuisontvangst.
Pas als bovenstaande goed geregeld is zie ik graag de controles, arrestaties en boetes oplopen.
Tot die tijd graag de controles beperken tot dwang, mensenhandel en illegalen (mensen die hier helemaal niet mogen werken, dus ook niet achter de kassa bij de supermarkt o.i.d.).
 
Ik zou het zelf ook niet fijn vinden mocht er plots een politie-inval plaatsvinden waneer ik even een aangenaam momentje met een fijne dame aan het genieten ben. Maar anderzijds vind ik wel dat het de hoogste tijd wordt dat men daar eens grondig hele grote kuis gaat houden. Niet zozeer voor die dames zelf maar voor alles wat er daar allemaal achter steekt. En ja, dan besef ik wel dat er mettertijd wel eens heel wat minder aanbod zou kunnen zijn. Maar voor mij geen probleem, ik bezoek dergelijke dames nooit, ik wil aan dat spelletje niet meedoen, ik wil dergelijke carousels en mensonwaardige situaties niet ondersteunen met mijn klandizie. En ja, misschien zullen dergelijke toestanden ook wel voorkomen met dames van eigen bodem, maar dat zal toch eerder een minderheid zijn. Wanneer ik de advertentiesites nauwkeurig in de gaten hou en de vele negatieve recensies hier op GRv, dan zie je toch dat er heel wat meer aan de hand is met veel van die buitenlandse dames dan dat ze gewoon naar hier komen om wat te neuken. En neen, het zijn niet die dames die hier komen, maar de mensen (als ik ze zo mag noemen) die ze naar hier halen en plaatsen die het grote gespuis zijn.
En neen, je moet geen superintellectueel zijn om bij het uitpluizen van de advertenties en de recensies het te zien dat er heel wat niet in de haak zit bij deze buitenlandse dames. Dan kan je bijna niet anders besluiten dat er daar criminele netwerken achter zitten. Kijk maar eens aandachtig toe hoe meerdere van die dames om de haverklap van locatie, naam, nationaliteit en etniciteit veranderen. Een Russische die plots Hongaarse is en een paar maanden later Bulgaarse of zelf Zuid-Amerikaanse. Ik heb het allemaal al zien passeren. Dan moeten je de ogen toch opengaan. Maar helaas zien de meeste wandelaars alleen met hun jongeheer zonder er bij na te denken naar wie ze gaan. En wanneer ik de recensies lees, lees ik permanent dat vele van die dames weinig of niet gemotiveerd zijn om de klant deftig te bedienen, en dat het er allemaal stroef aantoe gaat. Hoeveel heeft men nog nodig om te beseffen dat er daar iets niet in de haak zit, dat daar minstens enige vorm van uitbuiting of misschien zelf dwang achter schuilt. En ja, er zullen ook wel dames bijzijn die niet in zo'n netwerk zitten (denk maar aan de stroom vluchtelingen die we hier opgenomen hebben), maar naar mijn mening en aanvoelen zullen er dat nog niet teveel zijn.

Ik heb hier mijn persoonlijke mening verkondigd die gestoeld is op mijn ± 40 jarige ervaring als wandelaar. Ik heb door de jaren heen heel wat gezien en geleerd in dit wereldje.

Verder wens ik iedereen dat ze zelf nooit zo'n inval moeten meemaken, want ik kan me best indenken dat dat alles behalve een aangename ervaring zal zijn. Een hoogtepunt wel, maar dan wel van tegengestelde aard dan diegene waarvoor we op wandel gaan.
Ja, je hebt een goed punt, uiteraard. Er is veel mis in dat wereldje. En de dames die het niet voor de lol doen, herken je doorgaans aan de 1 of 2 sterren die ze op dit platform krijgen.

Laten we voorop stellen dat je het nooit zeker kunt weten. Er zijn wel degelijk dames die het uit eigen keuze doen. Ik heb ooit gelezen dat het fifty-fifty is, maar pin me er niet op vast.

Ik denk dat de Oost-Europese dames uit het welbekende 'clubje van de zwarte lijst' het werk wel uit eigen keuze doen. Dit zijn dames die met elkaar een Excel-bestandje bijhouden met klanten die wel en niet OK zijn. Deze dames doen hun werk doorgaans erg enthousiast en goed. Maar ze zijn vaak selectief in wie ze willen ontvangen en zetten klanten die niet bevallen op de zwarte lijst. Het zijn dames die ook vaak naar hun thuisland reizen. Al met al hebben ze in hun doen en laten een ruimte die bij gedwongen prostitutie volgens mij onmogelijk is. De enige Oost-Europese dame die ik nog bezoek, zit (vermoedelijk) bij dat clubje.

Ik bezoek nog maar één zo'n dame dus, en ja: ik weet dat ik daarmee ook die criminele netwerken sponsor, ook al is het maar een paar keer per jaar. Want ook als ze dit uit eigen keuze doen, maken ze gebruik van illegale wegen om het te doen.

Misschien is het inderdaad beter om in 2024 vol voor de privéhuizen te gaan. Maar haar echt loslaten wordt lastig, ze is echt een topper.
 
Toch zit er een heel verschil tussen dvp's. Sowieso waar ze werken. Maar als ze vanuit hotels werken dan zit daar heel vaak ook geen organisatie achter. Ik ben een paar vrouwen tegengekomen die alles zelf regelden. Ze regelden hun eigen hotel, bepaalden zelf de verblijfsduur en meer van dat soort dingen. Regelden ook zelf hun advertenties. Alles eigenlijk. Deden ook zelf de contacten.

Best wel veel te regelen. Soms wisselden ze ook een tijdje af. 2 weken in een huis werken op de payroll en 2 weken vanuit een hotel. Best een hele organisatie.

Maar ik heb ook verhalen gehoord van hotels waar een hele gang vol zat met dvp's dat werd dan door een organisatie geregeld. Niet heel erg slim natuurlijk. Een vrouw zelfstandig in een groot hotel valt niet op. Maar een hele gang met vrouwen die als ze niets te doen hebben ook nog bij elkaar over de vloer komen gaat natuurlijk opvallen.

Maar meestal komt er geen politie ofzo aan te pas. De hotelmanager gaat bij de vrouw langs en vraagt of ze de volgende dag wil uitchecken. Dit vind natuurlijk alleen plaats bij enig rumour. Een week later kan alles weer rustig doorgaan. Het brengt toch geld op voor het hotel.
 
Onlangs bezocht ik een dame. Het was privé ontvangst, dus in een woonhuis. Het is een van mijn favoriete dames, de laatste Oost-Europese dame die ik nog bezoek, want ik stap daar eigenlijk vanaf. Het laatste jaar ben ik steeds meer overgestapt op Nederlandse dames in privéhuizen, gewoon omdat dit veiliger en minder obscuur is. Maar deze dame vind ik zo ontzettend leuk, dat ik haar nog ben blijven bezoeken. Ik ben ook min of meer een vaste klant en krijg een seintje van haar als ze na een verblijf thuis weer in Nederland is.

Goed, ik was er dus, ik denk voor de zesde keer. Het was in de late ochtend. De seks overtrof de eerste vijf bezoekjes bij elkaar opgeteld. Bij het afscheid vertelde ik dat ik in ieder geval in december niet meer langs zou komen, omdat ik al aan mijn wandelbudget van de maand zat en mij daar het laatste jaar gedisciplineerd aan houd. Zij zei dat ze in januari weer een tijdje naar huis zou gaan en daarna wist ze het nog niet, dus het zou waarschijnlijk niet voor het volgend voorjaar worden dat we elkaar zouden zien.

De dag daarna wilde ik op kinky nog een keer naar haar foto's kijken, om na te genieten, zeg maar. Haar profiel was ineens weg, wat ik vreemd vond omdat ze de rest van de maand zou blijven, zei ze. Ik kreeg ineens een slecht gevoel en dat bleek te kloppen. In de avond las ik het nieuwsbericht op een lokale zender. De politie was het pand binnengevallen waar zij met twee collega's verbleef, luttele uren na mijn bezoek. Een anonieme melding van een van de buren over het opvallend aantal mannen het pand in en uit liep. Het pand werd gesloten en een hulpverleningsorganisatie ontfermde zich over de dames. Ik ken de organisatie niet goed, maar weet wel zeker dat dit lieve, zorgzame mensen zijn.

Ik voel me zo ontzettend rot hierover. Ik kwam niemand tegen in de gangen van het flatcomplex, maar zouden de buren mij gehoord of gezien kunnen hebben? Kan ik de druppel geweest zijn waardoor ze de melding deden? We zullen het nooit zeker weten.

Ik zou haar zo graag een berichtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ze nu op een berichtje van een klant zit te wachten. Misschien gaat ze ervan uit dat haar klanten helemaal niet weten wat er gebeurd is en dat zal ook grotendeels wel kloppen. Het was een piepklein nieuwsberichtje dat de meesten waarschijnlijk niet hebben meegekregen. Misschien zal ze mij -een van haar laatste klanten- de schuld geven hiervan, misschien denkt ze dat ik te veel lawaai heb gemaakt, wat ik me echt niet kan voorstellen. Ik haal me dat dat allemaal in mijn hoofd, geen idee of het waar is.

Misschien zien we haar en haar collega's niet meer terug in Nederland. Misschien betekent dit zelfs het einde van haar sekswerkcarrière. Maar het kan ook zo zijn dat dit de zoveelste keer is dat het haar overkomt, dat ze dit schouderophalend ondergaat en dat we haar over een tijdje gewoon ergens anders weer terugzien. Ik weet gewoon te weinig van dit soort dingen om er iets over te zeggen, het kan alle kanten op gaan.

Wat ik wel weet, is dat het over en uit is met privé-ontvangst voor mij. Te riskant, geen grotere nachtmerrie dan ineens 2 agenten naast het bed tijdens de seks. De gevolgen voor mijn privéleven zullen niet te overzien zijn. Ook als de dame in kwestie over een tijdje alsnog terugkomt om in Nederland te werken, kom ik niet meer. Dat is jammer, want ik mag haar echt heel graag. Het is de eerste en enige keer dat ik echt gesteld ben geraakt op een dame die ik bezoek.

Dit is echt wel een gamechanger voor mij. Einde privéontvangst. En ik kan het iedereen hier adviseren. De dame kwam niet ongelukkig over, wat mij ook stimuleerde om te blijven komen. Misschien was ze ook niet ongelukkig, aardige kans dat ze het vrijwillig deed. Maar dat maakt het niet minder illegaal. Je haalt jezelf enorm veel op de hals als er tijdens jouw bezoek een inval is. Ik ben er op het nippertje aan ontkomen. Er zijn prima privéhuizen. Iets duurder dan ontvangst, maar je beseft niet half hoeveel veiligheid daartegenover staat.

Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen of ik haar een bericht moet sturen. Wie kan me een advies geven?
Vette kans dat ze haar die dag/ dagen ervoor ook al in de gaten hebben gehouden, dus het kan zijn dat je gaande weg er nog wel iets van gaat horen. Want de telefoons worden ook helemaal onderzocht op informatie. Dus weer eens de noodzaak van een prepaid telefoon. Opwaarderen met een kaart van de supermarkt. Niet online betalen. Alles kan dan nog worden gevonden. Voor je het weet beschuldigd zn dame je ergens van. Want zij heeft het meeste te verliezen, en het maakt haar niet uit wie er oor op de blaren moet gaan zitten...
 
Vette kans dat ze haar die dag/ dagen ervoor ook al in de gaten hebben gehouden, dus het kan zijn dat je gaande weg er nog wel iets van gaat horen. Want de telefoons worden ook helemaal onderzocht op informatie. Dus weer eens de noodzaak van een prepaid telefoon. Opwaarderen met een kaart van de supermarkt. Niet online betalen. Alles kan dan nog worden gevonden. Voor je het weet beschuldigd zn dame je ergens van. Want zij heeft het meeste te verliezen, en het maakt haar niet uit wie er oor op de blaren moet gaan zitten...
Paniek hierover is bij mij inmiddels wel gezakt. Ze werkte een paar dagen later gewoon weer elders, zag ik. Berichtje gestuurd, alles was OK, lichtte verder niets toe, hoeft ook niet. Het doet haar hoogstwaarschijnlijk weinig. Je bent als bezoeker niet strafbaar, alleen als er duidelijke signalen zijn van gedwongen prostitutie (zijn er niet) of als de dame minderjarig is. Maar deze dame zou zelf al meerderjarige kinderen kunnen hebben. Ik denk dus niet dat ik iets ga horen verder.
 
Dat gebeurt toch ook regelmatig. En als ze illegaal in Nederland zijn rest een enkeltje naar huis.
Maar als ze uit een Oost-Europees EU-land komen (bijvoorbeeld Roemenië of Letland, zoals de dame van dit topic) mogen ze hier gewoon verblijven. En al worden ze teruggestuurd, dan kunnen ze hier gewoon ongehinderd naartoe terugreizen.
 
Ik denk dat de instanties ook wel weten dat als prive-ontvangst wegvalt de heren in Nederland niet veel meer te neuken hebben. En een heleboel dvp's die in Nederland werken hebben een eu paspoort komen vaak uit zuid amerika en zijn getrouwd met iemand uit de eu.

Vaak betalen die meiden iemand uit de eu geld om met hen te trouwen en zo krijgen ze een verblijfsvergunning en mogen ze hier officieel verblijven. Ik denk dat de meiden die uit zuid amerika komen alles gratis geregeld krijgen van de pooiers een verblijfsvergunning onderdak en vervoer in ruil dat ze hier voor minimaal een jaar of 2 moeten werken om alles terug te betalen en die pooiers rijk te maken.
 
Paniek hierover is bij mij inmiddels wel gezakt. Ze werkte een paar dagen later gewoon weer elders, zag ik. Berichtje gestuurd, alles was OK, lichtte verder niets toe, hoeft ook niet. Het doet haar hoogstwaarschijnlijk weinig. Je bent als bezoeker niet strafbaar, alleen als er duidelijke signalen zijn van gedwongen prostitutie (zijn er niet) of als de dame minderjarig is. Maar deze dame zou zelf al meerderjarige kinderen kunnen hebben. Ik denk dus niet dat ik iets ga horen verder.
Wij mannen ontwikkelingen één voorkeur aan een vrouw als we er wat mee hebben gedaan. vrouwen zien zichzelf als een product. Er zit geen gevoel achter. Alleen het geld intreseert ze. Verder laat het ze koud. Voor jou 100 andere mannen die ook betalen..
 
Wij mannen ontwikkelingen één voorkeur aan een vrouw als we er wat mee hebben gedaan. vrouwen zien zichzelf als een product. Er zit geen gevoel achter. Alleen het geld intreseert ze. Verder laat het ze koud. Voor jou 100 andere mannen die ook betalen..
Ja, dat is ook logisch. Ik wandel niet meer dan 1x in de 1-1,5 maand. Dan moet het ook echt goed zijn, omdat ik pas een dikke maand later weer kan. Dus ontwikkel ik een voorkeur voor vrouwen bij wie het zeker weten goed is.
Zij zien veel mannen komen en gaan, ik doe er niet heel veel toe. Toch is er wel een soort voorkeur bij de vrouwen, voor mannen die zich gewoon fatsoenlijk gedragen. Dit is vooral voor het gevoel van veiligheid.. Daarom zijn sommigen ook selectief in wie ze ontvangen.
Deze dame in kwestie stuurt me een berichtje als ze in mijn buurt ontvangt. Dat is in de eerste plaats natuurlijk gewoon klantenbinding. Zoals de webwinkel waar je eenmalig iets bestelt je nieuwsbrieven blijft sturen. Maar toch, ze stuurt die wel naar klanten die ze OK vindt. Kortom: de dame staat er zakelijker in dan de man, maar het is ook niet 100% zakelijkheid.
 
Ja, dat is ook logisch. Ik wandel niet meer dan 1x in de 1-1,5 maand. Dan moet het ook echt goed zijn, omdat ik pas een dikke maand later weer kan. Dus ontwikkel ik een voorkeur voor vrouwen bij wie het zeker weten goed is.
Zij zien veel mannen komen en gaan, ik doe er niet heel veel toe. Toch is er wel een soort voorkeur bij de vrouwen, voor mannen die zich gewoon fatsoenlijk gedragen. Dit is vooral voor het gevoel van veiligheid.. Daarom zijn sommigen ook selectief in wie ze ontvangen.
Deze dame in kwestie stuurt me een berichtje als ze in mijn buurt ontvangt. Dat is in de eerste plaats natuurlijk gewoon klantenbinding. Zoals de webwinkel waar je eenmalig iets bestelt je nieuwsbrieven blijft sturen. Maar toch, ze stuurt die wel naar klanten die ze OK vindt. Kortom: de dame staat er zakelijker in dan de man, maar het is ook niet 100% zakelijkheid.
Ik denk dat ze vooral een volle agenda wilt hebben met mannen die ze kan vertrouwen. En als dat dan mannen zijn die puur voor de gezelligheid langere dates boeken, dan is het helemaal veel geld voor weinig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan