Zeesterren, dekhengsten, … jouw vakjargon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk: 't is niet uw (gewaardeerde) input, eerder het tenenkrommende gesimp van sommige leden als een dame hier eens acte de présence geeft. Voor mij hier liever een goed gesprek dan steeds die halfbakken sjanspogingen. Maar goed, ieder zijn of haar voorkeur…
Dank voor je uitleg, dit is tenminste duidelijk! Veel duidelijker en betekenisvoller dan de bijdrage waarop ik met een '?' reageerde.
 
Graag gedaan. Als ik een DVP aantrekkelijk vind dan probeer ik haar te bezoeken. Haar op een forum als dit stroop om de mond smeren brengt je naar mijn mening niet dichter bij een ontmoeting, en gaat daarnaast voorbij aan het idee achter dit forum. Het is het geen (pay)datingsite. Persoonlijk vind ik het super interessant om de verhalen, ervaringen en meningen van onze geliefde sexwerkers hier tot me te nemen, geeft mij een bredere blik op dit wereldje. Al dat geslijm werkt voor mij daarop dan best wel verstorend. My 2ct
 
Persoonlijk: 't is niet uw (gewaardeerde) input, eerder het tenenkrommende gesimp van sommige leden als een dame hier eens acte de présence geeft. Voor mij hier liever een goed gesprek dan steeds die halfbakken sjanspogingen. Maar goed, ieder zijn of haar voorkeur…
Blij te lezen dat de input gewaardeerd wordt ☺️ de rest van het bericht begrijp ik ook. Maar is inderdaad ieder zijn ding. Leef en laat leven. Ik doe dat ook met veel topics hier (= prijs gelul dat al van de start van deze website begon 😂)
 
Geen octopus 🐙 Wel meerdere tentakels 🦑😏

Bekijk bijlage 138428
Lisa, je bent alleszins goed voorzien en op alles voorbereid zo te zien 😊
Welkom terug en je blik op deze wereld wordt zeer gewaardeerd.
Verder vind ik het wel jammer dat als je een leuke/positieve reactie schrijft je hier direct versleten wordt voor simp.
Oké, het moet allemaal niet te ver en eindeloos doorgaan gaan dat is waar, maar een leuk berichtje moet kunnen vind ik.
Dus Lisa, welcome back hier want tot nu toe was ik veroordeeld tot X om nog iets van je te kunnen lezen/zien. 😄
 
Hier ook aan het sparen
Doe ik dan zeker in PB. Maar dank voor het idee! Soms heb je dat duwtjein de rug gewoon even nodig (y)
Gent is een prachtige stad met veel geschiedenis en echt de moeite om een paar dagen te bezoeken.
Combineer dit met een bezoek aan Lisa en het wordt een citytrip om nooit te vergeten.
Er zijn ook heel veel toprestaurants en het nachtleven is ook de moeite.
Kortom, niet twijfelen.
Ik ben ook aan het plannen om voor eind dit jaar nog eens af te zakken richting Eke zodat ik het jaar in stijl kan afsluiten😉
 
Shtttt, ze denken dat dit het enige is. Dit is gewoon het olijke praatgroepje.
Ja, als je een recensie geschreven hebt op een ander forum is het toch een makkie om het ook hier te posten ...
Ik weet niet met welke reden hij hier niet post. Maar als je bvb recensies plaatst op oa nzc forum, is het nogal moeilijk om deze te copy pasten naar hier met alle tere zieltjes in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan