Zeesterren, dekhengsten, … jouw vakjargon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben helaas af en toe een saunapatient en daar baal ik dan echt van😬 kan dan niet meer genieten en vind het naar voor de dame.
Zou wel eens willen weten hoe het komt.

Het constant uitstellen van een orgasme zou een optie v overmatig zweten kunnen zijn.
Ook een veel te warme ruimte.

Bij sommige cliënten waarvan je weet dat ze plasjes water kunnen fabriceren, leg je een normale formaat handdoek onder handbereik. Een ventilator rechtstreeks richting het bed en gaan met die banaan.

Beetje meedenken als sekswerker en is iedereen blij.
 
Hierbij nog wat vakjargon:

Spastisch hobbelpaard:
Een bedpartner die in het verkeerde ritme meebeweegt/terugstoot, ondanks de eventuele goede intenties. Zoiets is erg irritant en voelt alsof er een spastisch hobbelpaard op je zit/naast je ligt/onder je ligt. Het juiste ritme is immers ook belangrijk/fijn, dat voor beiden.

Touwrukker:
Een bedpartner die je pik zowel te hoog als te strak vastpakt en je als een malle gaat aftrekken zonder enig gevoel. Gebruik dan anders wat glijmiddel o.i.d., of, pak mijn besneden pik wat lager vast (duim/wijsvinger dan wat losser) en dan kan het best wat wilder...

Ballcrusher:
Veel te hard in je ballen graaien/kneden of te wild eraan zuigen (als het je fetisj is, dan daargelaten...). Ik vind het altijd wel geil, maar dan wel op subtiele wijze, zoals een beetje likken, zacht zuigen of lichtjes met je handen spelen.

Knakworsten:
In m.n. reverse cowgirl in een verkeerde hoek gaan zitten en dat de bedpartner dan ook nog eens veel te wild gaat bewegen. Dat voelt niet zo fijn en uiteraard houd ik mijn gereedschap liever heel dan er een 'knakworst' aan over te houden.
@Dames: ik hoor graag een andere tegenpool vanuit jullie zijde, hoewel het uiteraard niet fijn is indien een man o.a. als een dekhengst te keer gaat…😉
 
Laatst bewerkt:
Al heel wat touwrukkers onder de dames tegengekomen. Je zou toch denken dat ze door de diverse klanten ondertussen beter zouden moeten weten, maar auw auw auw. "Rustiger en anders vastpakken schat" ... tien seconden later weer het oude stramien. "Zullen we wat anders doen?".
 
Is vaak een kwestie van kennismaken, zelf ook helder uitleggen wat je (niet) lekker vindt. Ik moet juist vaak aangeven dat het ding niet van suikergoed is en dat het fijn is 'm stevig vast te pakken. Met al te subtiel gefriemel krijgen we die lap keukenrol niet opgebruikt. Ook kan een beetje prostaat-plagerij heerlijk zijn maar om nou de hele tijd hard te stoten... als ik door een man genomen zou willen worden zou ik me wel op een ander adres hebben gemeld :ROFLMAO:
 
Zei ik laatst ook nog tegen Kali... terwijl we in missio bezig waren...
'Jij doet ook helemaal niet wat van je verwacht wordt!' je moet van 'Oh! Wat ben jij gespierd'! 'Werk jij uit'? Haha!
 
Laatst bewerkt:
Al heel wat touwrukkers onder de dames tegengekomen. Je zou toch denken dat ze door de diverse klanten ondertussen beter zouden moeten weten, maar auw auw auw. "Rustiger en anders vastpakken schat" ... tien seconden later weer het oude stramien. "Zullen we wat anders doen?".
Same here... Hoewel ik altijd subtiele aanwijzingen geef als iets niet fijn voelt, maar goed, in sommige gevallen wordt dat niet altijd begrepen en wordt op de oude voet doorgegaan.
In alle gevallen en vanuit welk perspectief dan ook blijft het wederzijds aftasten...
 
Grappig hoe men kennelijk allerlei bijnamen verzint om bepaalde zaken te duiden. Dat heb ik zelf helemaal niet.
Ik benoem de zaken altijd precies zoals ze zijn. Is een dame passief, dan noem ik haar passief. Praat ze weinig, dan noem ik haar beetje stilletjes, of heeft weinig gespreksstof. Gaat ze zo zitten dat je nergens bij kunt dan noem ik dat een wat afstandelijke DVP. De enige benaming die ik dan al zou hebben is "een bitch" voor een DVP die haar afspraken niet nakomt en zich heel irritant gedraagt.
 
Duracell konijnen. De mannen, meestal jongere, die maar aan 1 tempo en manier kunnen neuken. Gewoonlijk snel en hard. Deze denken dan ineens dat ze top zijn qua seksprestaties....
 
Duracell konijnen. De mannen, meestal jongere, die maar aan 1 tempo en manier kunnen neuken. Gewoonlijk snel en hard. Deze denken dan ineens dat ze top zijn qua seksprestaties....
Tsja... je moet ergens beginnen...
Als ze dan al snel en hard kunnen neuken... en dat ook kunnen volhouden ook...
Prima basis om -als je wil bijleren- echt goeie bedpartners te worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan