Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week 2 afzeggingen voor geplande dates binnen gekregen dus dat is even balen.

Het is wel voor begrijpelijke redenen dus ik neem het de dames niet kwalijk. Dit risico heb je altijd als je lang op voorhand boekt😅

Aangezien ik nu dus wat extra budget over heb dan maar 1 item van mijn bucketlist laten schrappen.

Binnen 2 weken dinerdate met overnachting op hotel. Wordt een dure date maar aan de andere kant krijg ik echt wel een goede prijs.
 
Deze week 2 afzeggingen voor geplande dates binnen gekregen dus dat is even balen.

Het is wel voor begrijpelijke redenen dus ik neem het de dames niet kwalijk. Dit risico heb je altijd als je lang op voorhand boekt😅

Aangezien ik nu dus wat extra budget over heb dan maar 1 item van mijn bucketlist laten schrappen.

Binnen 2 weken dinerdate met overnachting op hotel. Wordt een dure date maar aan de andere kant krijg ik echt wel een goede prijs.
Geniet er van.
 
Dat heeft overeenkomsten met een verjaardag vieren. Mensen uitnodigen, van alles in huis halen en dan komen er een aantal/ heel veel niet opdagen...
En ik snap dit dus niet. Ik ben 1x echt ziek geweest en heb toen het volledige bedrag overgemaakt. De dvp in kwestie vond dit zo'n mooi gebaar dat ik later met flinke korting nogmaals langs ging. Wat toen volgde was een heerlijke pot seks en een fijne vertrouwensband. Zij is helaas voor mij, gestopt. Ik kreeg een paar jaar later nog een appje dat ze haar studie had afgemaakt en intussen een vriend had. Prachtig hoe het leven kan lopen.
 
En ik snap dit dus niet. Ik ben 1x echt ziek geweest en heb toen het volledige bedrag overgemaakt. De dvp in kwestie vond dit zo'n mooi gebaar dat ik later met flinke korting nogmaals langs ging. Wat toen volgde was een heerlijke pot seks en een fijne vertrouwensband. Zij is helaas voor mij, gestopt. Ik kreeg een paar jaar later nog een appje dat ze haar studie had afgemaakt en intussen een vriend had. Prachtig hoe het leven kan lopen.
Hoe beter/ liever jij bent voor iemand, hoe meer je ook terugkrijgt ☺️
 
Deze week 2 afzeggingen voor geplande dates binnen gekregen dus dat is even balen.

Het is wel voor begrijpelijke redenen dus ik neem het de dames niet kwalijk. Dit risico heb je altijd als je lang op voorhand boekt😅
Als ik stop met mijn WestVlaamse dan zal ik jou aanbevelen. En zij komt namelijk altijd. Met heel veel zin. Aanstaande woensdag weer. Wel naar Kortrijk dit keer.
 
Ik zou toch ook graag hebben dat de dame mij bijstuurt.
Mijn hoofddoel is nog altijd om ervoor te zorgen dat beide partijen genieten en dat ik dus ook leer hoe ik een dame seksueel bevredig en opwind.

Dat doe ik door ten eerste te zorgen dat ik de anatomie van een vrouw grondig ken en ook door boeken te lezen over seks en intimiteit.

In praktijk is het dan vooral die kennis uitproberen door goed te luisteren/kijken naar hoe het lichaam reageert.

Maar uiteindelijk kan ik enkel maar leren als de dame eerlijk reageert en durft te zeggen of er wat minder aanvoelt of indien er iets lekker aanvoelt.

Misschien is dat iets wat je als klant ook vooraf duidelijk moet maken: stuur me aub bij en laat me weten of iets lekker/minder lekker aanvoelt…
Volledig correct Bernardus.
Behandel de vrouw met respect en je krijgt respect terug.
Lang geleden ging ik soms langs de ramen in Bxl. Een dame zei me na afloop. Je bent zo lief. Ik dacht oeps wat krijgt die hier op bezoek.
 
maar dat je de vrouw met respect moet behandelen is correct
Verschrikkelijk jammer dat dit vaak extra gezegd moet worden.
Het zou ondertussen toch vanzelfsprekend moeten zijn dat je andere mensen beleefd en met enige mate van respect behandeld, ongeacht wat hun geslacht is.

Verder ben ik het in de context hier er volledig mee eens. Behandel je dienstverlenend persoon met respect en krijg er (meestal) een veel betere ervaring voor terug.
 
Verschrikkelijk jammer dat dit vaak extra gezegd moet worden.
Het zou ondertussen toch vanzelfsprekend moeten zijn dat je andere mensen beleefd en met enige mate van respect behandeld, ongeacht wat hun geslacht is.

Verder ben ik het in de context hier er volledig mee eens. Behandel je dienstverlenend persoon met respect en krijg er (meestal) een veel betere ervaring voor terug.
Helaas denken velen als "klant is koning": ik betaal, dus ik beslis.

Ik haat dit statement met een passie, het is niet omdat je voor iets betaalt en je de grootste asshole moet uithangen als er problemen zijn of om toch maar je zin te krijgen. En dat geldt overal: op restaurant, in de winkel, tegen je dienstverlener voor telecom / elektriciteit aan de telefoon.
 
Helaas denken velen als "klant is koning": ik betaal, dus ik beslis.

Ik haat dit statement met een passie, het is niet omdat je voor iets betaalt en je de grootste asshole moet uithangen als er problemen zijn of om toch maar je zin te krijgen. En dat geldt overal: op restaurant, in de winkel, tegen je dienstverlener voor telecom / elektriciteit aan de telefoon.
Daar zeg je het. Vanaf ze betalen zijn er mensen die denken dat ze niet vriendelijk moeten zijn. Want ik heb betaald. Vriendelijkheid kost niets.

Vaak hoor je de uitvluchten waarom zou ik helpen? Dat is hun job. Of niemand heeft dat voor mij gedaan.

Uit ondervinding kan ik zeggen dat je vaak wel iets extra krijgt als je vaak vriendelijk bent/blijft.
 
Je zegt , vriendelijkheid kost niets.
Toch is het voor sommige mensen een hele opgave om vriendelijk te zijn.
Ze kunnen het gewoon niet.
Geen talent voor.
Ook geldt dat voor de DVP.
Ik zag in het SKW nog een mooi staaltje hiervan. Een dame wou binnen gaan om te gaan werken en ging staan met de sleutel voor een raam en de deur open te doen.
De reeds aanwezige dame die er achter zat verdomde het de deur voor haar open te doen .
Even later wel naar buiten om een andere DVP aan te spreken op gebruik van de telefoon.
Het zijn ook allemaal geen " zonnetjes in huis " daar.
 
Daar zeg je het. Vanaf ze betalen zijn er mensen die denken dat ze niet vriendelijk moeten zijn. Want ik heb betaald. Vriendelijkheid kost niets.

Vaak hoor je de uitvluchten waarom zou ik helpen? Dat is hun job. Of niemand heeft dat voor mij gedaan.

Uit ondervinding kan ik zeggen dat je vaak wel iets extra krijgt als je vaak vriendelijk bent/blijft.
Ik heb in de telecom gewerkt, dus ben al voor vanalles uitgescheten, maar bleef altijd vriendelijk. Al was het wel gedaan vanaf het moment dat ze zeiden dat ik m'n job niet deed. Waarom zou ik iets beloven aan de telefoon dat ik niet kan waarmaken? Dat komt alleen maar in m'n gezicht terug.
 
Volledig correct Bernardus.
Behandel de vrouw met respect en je krijgt respect terug.
Lang geleden ging ik soms langs de ramen in Bxl. Een dame zei me na afloop. Je bent zo lief. Ik dacht oeps wat krijgt die hier op bezoek.
Precies dat!
Ben mooi verzorgd... beetje galant. Toon oprechte interesse... Niks speciaals zou je zeggen. Maar dan merk je aan de reactie van vele DVP's... dat dat blijkbaar toch niet zo evident is!
 
Hoe onderscheidt je zo snel interesse en oprechte interesse. Dat duurt vast langer dan 15 minuten.
Door echt te luisteren en later op iets terug te komen wat eerder gezegd is.

Door vaker terug te komen als de klik goed is en dan ook weer iets van de vorige keer aan te halen.

Door verder te vragen, door oogcontact, etc. Ook dat is misschien allemaal te faken, maar zijn iig dingen die mij bij de ander wel opvallen.
 
Hmm, bij wel oogcontact kan dit een goede indicatie zijn in combinatie met een van de andere die je aangeeft. Maar bij afwezigheid van oogcontact hoeft dat niet direct het tegenovergestelde te betekenen.
Een terechte opmerking, ik kijk uit mezelf mensen zelden echt aan, maar bij mij zegt dat niks over of ik wel of niet luister, integendeel zelfs zou ik haast zeggen.

Toch kan het soms wel aan te raden zijn om wel bewust oogcontact te maken. Niet om beter te luisteren maar puur om de ander te tonen dat je luistert. Bij bijvoorbeeld sollicitatiegesprekken heb ik mezelf dat wel aangeleerd, en ook bij een dvp kan ik me voorstellen dat het kan helpen.
 
Ik heb in de telecom gewerkt, dus ben al voor vanalles uitgescheten, maar bleef altijd vriendelijk. Al was het wel gedaan vanaf het moment dat ze zeiden dat ik m'n job niet deed. Waarom zou ik iets beloven aan de telefoon dat ik niet kan waarmaken? Dat komt alleen maar in m'n gezicht terug.
Ook verstaanbaar. Als jij als stront behandeld word waarom zou je dan vriendendelijk moeten zijn of helpen.

Maar dat is ook zo in het dagelijkse leven. Ik was eens 13 jaar terug in de zomer met mijn zus over de lippenslaan in knokke aan het wandelen het was rond sluitingstijd. En dle gast die in de free record shop werkte moest alleen een groot rek met chips binnen krijgen. Zeker 10 man loopt voorbij. Dat rek valt om dan dacht ik nu gaat er wel iemand helpen. Geen 1 dat stopt en helpt , nee de mensen lachen met hem en lopen express over de zakken chips.

Op het moment dat ik daar passeer, gestopt die gast geholpen met dat rek recht te zetten en binnen. Dan nog de zakken chips helpen inzamelen.

Uiteindelijk hebb ik een grote zak chips gratis gehad van hem.
 
Toch kan het soms wel aan te raden zijn om wel bewust oogcontact te maken.
Dit ben ik ook heel bewust gaan doen een aantal jaren geleden. Ik keek zelden iemand aan.

Vond het te confronterend, maar tegelijkertijd merkte ik ook wel dat de ander het soms maar raar vond dat ik nooit oogcontact zocht.

De eerste maanden voelde het als een trucje, maar tegenwoordig is het tweede natuur geworden.

*staart intens minutenlang naar de ander 😅

Maar inderdaad, het niet aankijken wil niet zeggen dat je per definitie niet luistert.
 
Heb 1x een dvp gehad die ineens geïrriteerd was over het feit dat ik haar zo aankeek. Ik had haar al vaker gezien en deed zelf niet anders dan anders, dat aankijken is voor mij ook onderdeel van de girlfriend experience, wat volgens haarzelf juist haar specialiteit was.

Heb zelf nooit begrepen wat daar toen mis ging, maar dat was een moment waar oogcontact juist even tegen me leek te werken.
 
Dit ben ik ook heel bewust gaan doen een aantal jaren geleden. Ik keek zelden iemand aan.

Vond het te confronterend, maar tegelijkertijd merkte ik ook wel dat de ander het soms maar raar vond dat ik nooit oogcontact zocht.

De eerste maanden voelde het als een trucje, maar tegenwoordig is het tweede natuur geworden.

*staart intens minutenlang naar de ander 😅

Maar inderdaad, het niet aankijken wil niet zeggen dat je per definitie niet luistert.
Ik heb ook lang oogcontact proberen te vermijden. Ik had had een oog die enorm weg draaide naar buiten (scheel). Leuk weetje ik kon kiezen welk oog er weg draaide en welke recht keek.

Toen ik 16 was heb ik voor de 2x mijn ogen laten rechtzetten. Het heeft eeven geduurd voor ik zonder er over na dacht oogcontact maakte. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan