Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sterkte de laatste dag Lisa. Maak er een knallend afscheid van en begroet morgen je nieuwe wereld met open armen.


Gatver de gatver. Echt hoe moeilijk kan het zijn om je voorhuid even terug te trekken en het daar ook schoon te houden? 🤢


Ohh, zonde joh, maar trots op je kerel. Lekker bezig met in het diepe springen en maar zien wat het wordt. Groot hart, grote moed. Held. 🙂
Dankjewel @ForumLurker! Will do.
Even over de voorhuid. Veel mannen hebben het als ze jong waren niet genoeg gestimuleerd waardoor het niet over de eikel kan.
Hun masturberen is eerder de voorhuid in rondjes masseren rond de eikel.

Niet het letterlijke aftrekken zoals het woord zegt.
Hun partner zal misschien niet beter weten. Maar DVP's tillen hier wel aan.
Uit ervaring weet ik gewoon wat er daar onder zit. Voor ik oraal begin geef ik met olie een handmatige massage. Dit tot ik de eikel volledig ontbloot zie en weet dat hij proper is.

Het gebeurt wel vaker dat klanten pas bij DVP's doorhebben dat er iets 'mis' is. Want zij leggen dit dan uit van mens tot mens. Iets waar ze vaak te verlegen voor waren om over te praten met een dokter of dergelijke
 
Misschien vond ze het ook even te spannend? Ik duim mee voor de volgende afspraak 🫶🏻
Ja dat gebeurd wel vaker bij dames die dit niet als beroep uitoefenen.
Meestal zijn ze zenuwachtiger dan ik tijdens de date en je krijgt ook veel last minute afzeggingen .

Gewoon geduld hebben en rustig en respectvol communiceren en duidelijk aangeven dat er geen verplichtingen zijn en dat ieder op elk moment de date kan stoppen en dan komt het wel in orde.

En ook niet direct bij 1 afzegging opgeven. Daar niet moeilijk over doen en begrip voor tonen.

Het vraagt wat meer werk dan bij een professionele dvp maar het kan heel lonend zijn ook.
 
Ja dat gebeurd wel vaker bij dames die dit niet als beroep uitoefenen.
Meestal zijn ze zenuwachtiger dan ik tijdens de date en je krijgt ook veel last minute afzeggingen .

Gewoon geduld hebben en rustig en respectvol communiceren en duidelijk aangeven dat er geen verplichtingen zijn en dat ieder op elk moment de date kan stoppen en dan komt het wel in orde.

En ook niet direct bij 1 afzegging opgeven. Daar niet moeilijk over doen en begrip voor tonen.

Het vraagt wat meer werk dan bij een professionele dvp maar het kan heel lonend zijn ook.
Hmmm begrijp het volledig. Nadat ik mijn eerste maal was gestopt had ik ook zo een paar afspraakjes. Het was altijd wel heel fijn, maar die zenuwen… brr.
 
Dankjewel @ForumLurker! Will do.
Even over de voorhuid. Veel mannen hebben het als ze jong waren niet genoeg gestimuleerd waardoor het niet over de eikel kan.
Hun masturberen is eerder de voorhuid in rondjes masseren rond de eikel.

Niet het letterlijke aftrekken zoals het woord zegt.
Hun partner zal misschien niet beter weten. Maar DVP's tillen hier wel aan.
Uit ervaring weet ik gewoon wat er daar onder zit. Voor ik oraal begin geef ik met olie een handmatige massage. Dit tot ik de eikel volledig ontbloot zie en weet dat hij proper is.

Het gebeurt wel vaker dat klanten pas bij DVP's doorhebben dat er iets 'mis' is. Want zij leggen dit dan uit van mens tot mens. Iets waar ze vaak te verlegen voor waren om over te praten met een dokter of dergelijke
Ja... eigenlijk gek he!
Als ik een volle erectie krijg... trekt de voorhuid altijd vanzelf omlaag... en is de eikel volledig ontbloot. Maar als (jonge) man... vind je dat dan 'normaal' natuurlijk!
Je ziet als hetero ook geen andere harde pikken!
 
Misschien is dat een reden waarom sommige mannen een afspraak met een DvP afzeggen.
Zullen ook wel veel getrouwde mannen zijn die fantaseren over een dvp bezoek maar dan wegens schuldgevoelens toch niet gaan denk ik dan.

Of ze zijn zodanig opgewonden van het idee dat ze een afspraak gemaakt hebben met een dvp dat ze nog eens vlug masturberen en dan stroomt het bloed terug naar hun kop en denken ze terug helder na en durven ze niet meer gaan
 
dat ze nog eens vlug masturberen en dan stroomt het bloed terug naar hun kop en denken ze terug helder na en durven ze niet meer gaan
Ik denk dat zoiets heel vaak gebeurt, om verschillende redenen.
Heel even rukken voordat het tijd is om te gaan, klaarkomen en geen behoefte meer hebben. Wellicht ook gelijk niet meer durven afbellen want te kort van tevoren en een best wel slechte reden om op te geven...
 
Ik denk dat zoiets heel vaak gebeurt, om verschillende redenen.
Heel even rukken voordat het tijd is om te gaan, klaarkomen en geen behoefte meer hebben. Wellicht ook gelijk niet meer durven afbellen want te kort van tevoren en een best wel slechte reden om op te geven...

Netzoals 🍟 eten opweg naar een 5 sterren restaurant.......


Afbellen , en niet meer welkom zijn .



🤣🤣🤣
 
Ik denk dat zoiets heel vaak gebeurt, om verschillende redenen.
Heel even rukken voordat het tijd is om te gaan, klaarkomen en geen behoefte meer hebben. Wellicht ook gelijk niet meer durven afbellen want te kort van tevoren en een best wel slechte reden om op te geven...
Ja... dat valt dus onder het "Wat niet te doen" advies!
 
Hoera, vandaag de tweede keutel van deze maand. 🥳
Whatsapp contact was prima, videocheck ook. Toch een voorgevoel dat er iets niet goed zat. Een uur gereisd voor deze klant, wat ik precies om de volgende reden nooit doe, maar een rustige avond dus wilde het een kans geven.
bel netjes aan bij het appartementencomplex. Lampje van video gaat branden, maar er werd niet open gedaan, dus ik deed m'n capuchon op en stapte opzij zodat ik zeker wist dat ik niet gefilmd kon worden. Toen ging de deur open. Ik liep naar de juiste etage en de lange gang door naar het opgegeven huisnummer waar een hoogbejaard echtpaar geschrokken in de deuropening staat te wachten met telefoon in hun hand.
Ik heb me verontschuldigd en ben direct vertrokken. Weer heb ik dus een verkeerd huisnummer/adres doorgekregen van de klant. Ik vind dit zó verschrikkelijk asociaal en respectloos. Die arme mensen zijn enorm geschrokken. Ik schrok ook, want weet meteen dat er een kans is dat die klant me vanaf een ander punt in de gaten houdt. Heel naar.
Nooit nooit nooit meer wijk ik af van mijn eigen protocollen. Het blijkt maar weer dat je beter kunt luisteren naar je intuïtie.
 
Wat een sneu figuur en wat een klote situatie voor jezelf. Ook wel jammer voor de goedwillende klanten die hierdoor geen kans meer krijgen, maar ik geef je groot gelijk hoor! Het begint met dat je jezelf er prettig bij voelt.
Precies, helaas zijn er altijd een aantal die het verpesten voor de rest.
 
Hoera, vandaag de tweede keutel van deze maand. 🥳
Whatsapp contact was prima, videocheck ook. Toch een voorgevoel dat er iets niet goed zat. Een uur gereisd voor deze klant, wat ik precies om de volgende reden nooit doe, maar een rustige avond dus wilde het een kans geven.
bel netjes aan bij het appartementencomplex. Lampje van video gaat branden, maar er werd niet open gedaan, dus ik deed m'n capuchon op en stapte opzij zodat ik zeker wist dat ik niet gefilmd kon worden. Toen ging de deur open. Ik liep naar de juiste etage en de lange gang door naar het opgegeven huisnummer waar een hoogbejaard echtpaar geschrokken in de deuropening staat te wachten met telefoon in hun hand.
Ik heb me verontschuldigd en ben direct vertrokken. Weer heb ik dus een verkeerd huisnummer/adres doorgekregen van de klant. Ik vind dit zó verschrikkelijk asociaal en respectloos. Die arme mensen zijn enorm geschrokken. Ik schrok ook, want weet meteen dat er een kans is dat die klant me vanaf een ander punt in de gaten houdt. Heel naar.
Nooit nooit nooit meer wijk ik af van mijn eigen protocollen. Het blijkt maar weer dat je beter kunt luisteren naar je intuïtie.
Oh Mila dit is zo kut :( wat heb je nu anders gedaan dan anders? Geen voorschot of?

Enige wat je kan doen zijn al zijn gegevens opslaan op de zwarte lijsten. That's it.
Probeer niet te hard te zijn op jezelf omdat je even teug geloofde in de goedheid van de mens.

Hopelijk had je nog een fijne avond ❤️
 
Even over de voorhuid. Veel mannen hebben het als ze jong waren niet genoeg gestimuleerd waardoor het niet over de eikel kan.
Haha, bij mij ook.
Het was een DVP die tegen mij zei dat mijn voorhuid een beetje nauw was.
Heel voorzichtig trok ze hem over de eikel.
Wat!!!
Ik wist niet dat dit kon. Voor het internet tijdperk uiteraard. En dacht dat andere mannen, met ontblote eikel, besneden waren.
Lekker mee oefenen zei de DVP en sindsdien is de sex nog fijner. Gaat nu soepel.
 
Laatst bewerkt:
Haha, bij ook.
Het was een DVP die tegen mij zei dat mijn voorhuid een beetje nauw was.
Heel voorzichtig trok ze hem over de eikel.
Wat!!!
Ik wist niet dat dit kon. Voor het internet tijdperk uiteraard. En dacht dat andere mannen, met ontblote eikel, besneden waren.
Lekker mee oefenen zei de DVP en sindsdien is de sex nog fijner. Gaat nu soepel.
Ja als niemand het jou zegt dan kon je het niet weten he! Is ook aan de ouders om hierover te praten. Als tweede de school. Maar als tiener ga je niet snel durven aan de alarmbel trekken als het niet goed is (denk ik)
 
Haha, bij mij ook.
Het was een DVP die tegen mij zei dat mijn voorhuid een beetje nauw was.
Heel voorzichtig trok ze hem over de eikel.
Wat!!!
Ik wist niet dat dit kon. Voor het internet tijdperk uiteraard. En dacht dat andere mannen, met ontblote eikel, besneden waren.
Lekker mee oefenen zei de DVP en sindsdien is de sex nog fijner. Gaat nu soepel.
Had je tot die tijd nog niet gemasturbeerd? Dan merk je toch dat dat stuk vel mee kan bewegen.
 
Oh Mila dit is zo kut :( wat heb je nu anders gedaan dan anders? Geen voorschot of?

Enige wat je kan doen zijn al zijn gegevens opslaan op de zwarte lijsten. That's it.
Probeer niet te hard te zijn op jezelf omdat je even teug geloofde in de goedheid van de mens.

Hopelijk had je nog een fijne avond ❤️
Dankjewel liefje 😘
Ik vraag geen voorschotten, maar ik spreek (bij een nieuwe klant) altijd binnen een straal van +/- 20 min van Delft af voor minimaal 2 uur. Ook vertrouw ik altijd op mijn intuïtie. Als iets niet helemaal goed voelt doe ik het niet. Nu heb ik dat allemaal anders gedaan. Ik heb een uur (en en een uur terug) gereden en mijn chauffeur moeten betalen voor niets. Ook heb ik op de heenweg een andere klant nee verkocht omdat ik deze afspraak net iets eerder had gemaakt. Erg Zonde allemaal.
 
Dankjewel liefje 😘
Ik vraag geen voorschotten, maar ik spreek (bij een nieuwe klant) altijd binnen een straal van +/- 20 min van Delft af voor minimaal 2 uur. Ook vertrouw ik altijd op mijn intuïtie. Als iets niet helemaal goed voelt doe ik het niet. Nu heb ik dat allemaal anders gedaan. Ik heb een uur (en en een uur terug) gereden en mijn chauffeur moeten betalen voor niets. Ook heb ik op de heenweg een andere klant nee verkocht omdat ik deze afspraak net iets eerder had gemaakt. Erg Zonde allemaal.
Maarja, dan moet jouw intuïtie inmiddels ook een 6e zintuig zijn....Ik snap dat je geen voorschot rekent, maar dit is wel een hele nare ervaring. En die gaat verder dan alleen financieel.

Maar ook onbetaald (wij swingen)hebben ik en mijn vrouw dit meegemaakt. Van zeer oude fotos delen tot nepfotos of videos. Of de hele avond wachten op 7 man en dan komt er niemand.
 
Maarja, dan moet jouw intuïtie inmiddels ook een 6e zintuig zijn....Ik snap dat je geen voorschot rekent, maar dit is wel een hele nare ervaring. En die gaat verder dan alleen financieel.

Maar ook onbetaald (wij swingen)hebben ik en mijn vrouw dit meegemaakt. Van zeer oude fotos delen tot nepfotos of videos. Of de hele avond wachten op 7 man en dan komt er niemand.
Onbegrijpelijk. Waarom? 😅
 
Onbegrijpelijk. Waarom? 😅
Vaak zijn dat mensen die hun staart in trekken omdat ze schrik hebben of onzeker zijn. Daarom krijgen dvp´s en swingers zoals @Ricktotheend soms no shows.

Maar als ik jou voorval lees is het iemand die plezier heeft om andere mensen voorschut te zetten. Echt zielig van hem. Jammer dat in nederland je nog anoniem een gsm nummer krijgen anders kon je achterhalen wie het was en een klacht neer leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan