200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mmmm... vreemde logica toch!
Dus... als bijvoorbeeld een kunstschilder echt trost is op z'n werk... mag jij dat gratis hebben! Hij/zij heeft er tenslotte ook al plezier aan beleefd!
Zo had ik er niet tegenaan gekeken. Dames van plezier zijn de nieuwe Frans Halsjes en Van Goghjes
 
Nee hoor , ik word die niet zat.
We mogen toch nog wel ergens over praten.
Over geld mag ook al niet meer.

En zoals diverse mensen al tijden hier zeggen.Dan lees je het topic toch niet.

Het lijkt erop dat je hier alleen maar eindeloos mag verkondigen hoe geweldig en van nature geil bepaalde dames zijn.

Ja , er zijn veel dames met heel goede service. Niet moeilijk te vinden.
Veel respect en waardering voor hun.

Maar sommige wandelaars hebben daar niet genoeg aan. Er moet nog een sausje op.
De" van nature geiheid saus,"
Sommige dames spelen daar handig op in.
Hebben die saus in de kast staan.
Het gaat er natuurlijk niet om dat je nergens over mag praten.
Alleen de genieters verwijten dat ze dat doen, dat heeft geen nut.
Ik geloof niet dat er in dit topic ook maar 1 iemand 1 centimeter dichter bij het standpunt van de ander is gekomen.

Dat is geen discussie, dit is gewoon stelling nemen en dat zo hard mogelijk keer op keer op keer herhalen.

Bovendien liggen alle klagers op 1 hoop, en alle mensen die zeggen er meer van te genieten ook.

Ik denk dat er meer nuance is, maar met deze manier van oorlog voeren is voor enige vorm van nuance 0 plek.

Je mag overal over klagen, maar het is wel je eigen klacht.
Die niet veroorzaakt wordt door een ander forumlid die er net iets anders tegenaan kijkt.

En dat is precies waar het hier vaak misgaat.

Want Jan betaalt meer aan Mien, en daardoor gaat Chantal ook meer vragen en moet ik ineens Chantal meer betalen. En dat komt dan door Jan.

Dat is logica zonder kop of staart.
 
Ik ben natuurlijk geen DVP , en zelfs geen vrouw.
Maar als ik DVP was had ik toch liever type Knightrider als klant dan al die kleffe lui
Die elke scheet die je laat van je " liken"
Ik vermoed dat er ook wel dames zijn die er zo instaan.
Maar soort zoekt soort , en die kleffe lui zijn inderdaad minder " op de cent"
Ik weet niet of je mij bij die kleffe lui rekent (heb nogal veel hierop gereageerd de laatste tijd) maar het enige wat ik hier ooit beweerd heb is dat dates waarbij beide partijen genieten heel zeker mogelijk zijn en dat je niet alles over dezelfde kam moet scheren.
Ik bied gewoon tegenwicht aan de visie van sommige hier dat alle dvps van nature tegen hun zin seks hebben met hun klanten en dat genot aan hun kant onbestaande is en dat je dvps niet mag vertrouwen.

Nogmaals dat maakt van mij geen simp, nog iemand die verliefd is op een dvp en haar laat profiteren van mij. Het enige wat ik ben is iemand die het geluk heeft om enkele dvps te hebben mogen ontmoeten die hun job met volle goesting doen en die ook kunnen genieten van seks met klanten(ik zeg niet altijd en met iedereen)

Dat hele zwart wit gedoe is gewoon belachelijk. Het is niet het een noch het ander maar alles door elkaar

En dat is waar ik me aan erger: dat bij 1 partij het gewoon absoluut niet waar kan zijn dat bij bepaalde dates beide partijen oprecht genieten.
 
Dat hele zwart wit gedoe is gewoon belachelijk. Het is niet het een noch het ander maar alles door elkaar

En dat is waar ik me aan erger: dat bij 1 partij het gewoon absoluut niet waar kan zijn dat bij bepaalde dates beide partijen oprecht genieten.
Tsja... je kan het paard wel naar het water leiden... maar je kan het niet doen drinken!
 
Ik vond vanochtend nog een kinky ad van Sisset. Vraagt maarliefst €500p/u. Echt bizar.

Adviesprijs Porsche 911 GT3 RS €350.900,-. Echt bizar.
Vier wielen en een stuur. En toch wordt het verkocht.

Zo is het ook met sekswerkers. In elke prijsklasse zijn ze te vinden.
Mooi toch.
 
Mijn mond valt eigenlijk open van verbazing over hoe knightrider probeert zijn eigen ervaringen universeel aan ieder ander op te leggen: 'dit is hoe ik het ervaar, dús moet het voor jullie ook zo zijn, en wie mij niet gelooft is een naïveling die zich laat bedonderen'. Grappig is dat je die zendingsdrang (want dat is het overduidelijk, gezien zijn fanatisme en drammerigheid) andersom niet ziet.

Het verbaast me ook niks dat hij geen ervaringen heeft met wederzijds plezier en aangenaam samenzijn van beide kanten. Immers, hij betreedt de kamer al met het idee dat de dvp een liegende oplichtster is die hem door middel van trucs probeert te manipuleren om zoveel mogelijk geld los te peuteren. Daardoor wordt iedere aardige opmerking, ieder compliment of uiting van plezier door hem gereduceerd tot een leugen ontstaan uit slechte motieven. Nee, natúúrlijk krijg je met zo'n houding geen beiderzijds plezierige ervaringen. Maar op deze manier is dat een self-fulfilling prophecy; iets dat hij zelf in stand houdt - en waaruit hij dan weer zijn 'gelijk' bevestigt ziet.
 
Adviesprijs Porsche 911 GT3 RS €350.900,-. Echt bizar.
Vier wielen en een stuur. En toch wordt het verkocht.

Zo is het ook met sekswerkers. In elke prijsklasse zijn ze te vinden.
Mooi toch.
Een beetje een vreemde vergelijking,
Van die Sissel moet je maar afwachten of je waar krijgt voor je geld, van die Porsche betaal je voor kwaliteit en exclusiviteit.
 
@Adriaan van Disco afhankelijk van hoe je er mee omgaat, van een dergelijke kar, heb je dus weer een stuk langer plezier. Los van de optionele extras, is er over de prijs van een auto, doorgaans beter te onderhandelen, dan over die van een dvp.

Je kunt het ook niet met elkaar vergelijken. Het was maar een voorbeeld over die eeuwige prijzendiscussie.
Ik onderhandel nooit over een prijzen met een sekswerker. Als haar uurprijs mij te hoog is dan ga ik niet. Hetzelfde geldt voor extra's. Waarom zou ik daar over onderhandelen? Dat is niet leuk voor de vrouw en voor de date die daarna volgt. Dit is wat zij vraagt voor die handeling dan respecteer ik dat.
 
Mijn mond valt eigenlijk open van verbazing over hoe knightrider probeert zijn eigen ervaringen universeel aan ieder ander op te leggen: 'dit is hoe ik het ervaar, dús moet het voor jullie ook zo zijn, en wie mij niet gelooft is een naïveling die zich laat bedonderen'. Grappig is dat je die zendingsdrang (want dat is het overduidelijk, gezien zijn fanatisme en drammerigheid) andersom niet ziet.

Het verbaast me ook niks dat hij geen ervaringen heeft met wederzijds plezier en aangenaam samenzijn van beide kanten. Immers, hij betreedt de kamer al met het idee dat de dvp een liegende oplichtster is die hem door middel van trucs probeert te manipuleren om zoveel mogelijk geld los te peuteren. Daardoor wordt iedere aardige opmerking, ieder compliment of uiting van plezier door hem gereduceerd tot een leugen ontstaan uit slechte motieven. Nee, natúúrlijk krijg je met zo'n houding geen beiderzijds plezierige ervaringen. Maar op deze manier is dat een self-fulfilling prophecy; iets dat hij zelf in stand houdt - en waaruit hij dan weer zijn 'gelijk' bevestigt ziet.
Precies zo!
Jammer toch... want er zijn zoveel mogelijkheden!
Maar... als je jezelf zo defensief en uiterst gereserveerd opstelt... en een ietwat bekwame DVP pikt dat meteen op... zijn al je kansen op een 'geile wederzijdse ervaring' al bij voorbaat verkeken!
 
Ik ben natuurlijk geen DVP , en zelfs geen vrouw.
Maar als ik DVP was had ik toch liever type Knightrider als klant dan al die kleffe lui
Die elke scheet die je laat van je " liken"
Ik vermoed dat er ook wel dames zijn die er zo instaan.
Maar soort zoekt soort , en die kleffe lui zijn inderdaad minder " op de cent"

Ik niet hoor, alle respect voor Micheal Knight, maar niet zoenen/niet beffen/pmc is mij veel te klinisch. Een uiterlijk of klefheid interesseert mij geen hol, maar wil wel een gezellige en retegeile date met een beetje humor! En wie dat niet wilt, zoekt maar een ander 🙂
 
Nee, ze acteert niet dat ze geil is. Ik zie twee vaste sekswerkers. Eén daarvan ontmoet ik bij mij thuis en dat is in een andere sfeer dan op haar werkplek. Eerst even gezellig iets met elkaar drinken, daarna de heerlijke seks. Ik weet dat ze een aantal handelingen (bijvoorbeeld anaal) met mij doet die ze niet aanbiedt aan andere mannen. En jij denkt dat ze niet uit geiligheid doet? Ik hoef er niet extra voor te betalen.
Of een ander voorbeeld van een aantal weken geleden dat ik haar lang vingerde en toen ze klaar kwam dat er een straaltje vocht uitspoot. En jij denkt dat ze dan niet geil is en zich niet volledig laat gaan?
Ik heb inmiddels tientallen afspraken met haar gehad en er is een heel veel verschil met de eerste afspraken en de latere. Dan bouw je met elkaar een seksuele band op.

De andere sekswerker spreek ik ook privé mee af. Onlangs zijn we op een (onbetaalde) stedentrip geweest. En jij denkt dat ze niet geil is als ze tegen mij zegt voor het slapen gaan, maak mij maar wakker met ochtendseks.

Jouw college is ander college dan de mijne. En zoals @flodg onlangs zei, toen een aantal mensen hem niet begrepen, ik zit in een andere league. Ik begreep die opmerking wel. Overigens weet ik welke vrouwen Flodg bezoekt en daar zitten goede sekswerkers bij.

En stop eens met percentages te noemen die nergens op gestoeld zijn. Jij weet toch niet wat er binnenskamers afspeelt? Of nu weet je het wel, tenminste een beetje. Dit zijn mijn ervaringen.

Dit had mijn antwoord kunnen zijn. Tot ik deze week dit bericht ontving:

reason_not_meet_anymore.PNG

Nu weet ik niet meer wat echt was en wat niet. Ik dacht ook dat er bij onze (talloze) ontmoetingen sprake was van wederzijds genot, dat ze echt klaarkwam, dat ze echt squirtte.....

De makkelijk reacties zijn nu:

1) "Dat overkomt mij niet, ik weet wel wat echt is en wat niet".
en
2) "Wat maakt het uit? Je genoot toch van het moment? Wat maakt het dan uit of het theater was of niet?"

Nu ik deze reacties al genoemd heb, kunnen we ze overslaan.

Mijn positieve herinneringen zijn flets geworden, en t.a.v. de verwachting iets te delen bij toekomstige betaalde ontmoetingen regeert cynisme momenteel.
 
@The O Ik neem aan dat de pijn waar de dame over spreekt komt door neuken. Is het dan geen optie om zonder neuken een prettig samenzijn te hebben?
Of denk je dat ze sowieso niet meer met je wil afspreken?
 
Ik lees dit met steeds groter wordende verbazing.

Zo'n 8 paginas geleden ging het er nog over dat er mannen zijn die voor een date van twee uur 500€ neer leggen maar eigenlijk het geld niet hebben en dan een aantal paginas over geld lenen.

Wat betreft kosten voor een date:
Het is wat de gek voor geeft!
We zullen nooit tot een punt komen waar we alle factoren (tijd, service, GFE, uiterlijk, locatie, enz) in een formule krijgen die dan zegt dat de standaardprijs per 10 min 36,82€ hoort te zijn.

Wat geld lenen betreft:
Deze discussie was al ten tijden van Corona bezig, want de dames hadden het zo zwaar. Kennelijk is inmiddels (inflatie, hoge energieprijzen) de realiteit bij menig wandelaar teruggekeerd. De niet terug betaalde hulp van Corona heeft hier waarschijnlijk ook aan bij gedragen.

Voor mij zijn hier twee punten die bij elkaar komen. De lichamelijke intimiteit die wij bij seks hebben wordt door velen gelijk gezet met mentale intimiteit. Hierdoor denken wij dus ook dat een hoge prijs wel gerechtvaardigd is, maar ook dat de DVP door ons vertrouwd kan worden. Dus gaan we geld lenen en geen vragen stellen of 250 p/u wel een gerechtvaardigde prijs is.

Opdracht voor velen hier: Vervang in de volgende zin verkoopster door DVP.
De verkoopster was zo vriendelijk, dat ik graag voor een brood 15,00 € wilde betalen, alhoewel het maar 2,00 € moest kosten.

Bij verkoopster gaat iedereen met de ogen rollen en zeggen: Ja, daaaaaaaag!
Maar als er DVP staat komen er antwoorden zoals: ja, natuurlijk.

Nog een opdracht: Probeer even bij een bank een lening te krijgen als je zegt dat je naam Mickey Mouse is, en je als ID je Donald-Duck-Ledenpas laat zien.

Bij de bank begrijpen we dat je vriendelijk verzocht wordt het pand te verlaten.
Maar als Titjana Driegatsneukskaja - die jij als Cherry kent - vraagt of je haar geld leent, dan gaat het portemonnee open.

Wat zijn voor een bank de voorwaarden om geld te lenen?
Je moet bij de bank bekend zijn (dus NAW, al langer klant, enz) en je moet kunnen aantonen dat je in staat bent het geld terug te betalen. Hier valt bv een vast en gereld inkomen onder, een vast contract, een reeks van goederen die goed verkoopbaar kunnen zijn, enz. Maar als een DVP bij een bank langs gaat, haar broek laat zakken en haar kut laat zien, krijgt ze geen lening. Hoe komt dat toch?
 
@The O Stevig kutbericht om te krijgen. Niets meer of minder.

Dat gezegd, ik haal hier niet uit dat ze geen plezier in het moment had. Alleen dat ze fysieke pijn achteraf had die haar uiteindelijk teveel geworden is.
Vind het zelfs opvallend dat ze de extra stap nam om dronken te worden zodat ze toch met jou kon zijn. Alleen jij weet of je haar zoveel betaalde dat ze dit mogelijk allemaal alleen voor het geld deed.

Wat betreft de rest van de discussie. Zo lang ik ervoor moet betalen doet ze het voor het geld en niet omdat ze mij zo leuk vindt. Ik ga ervan uit dat er zonder het geld geen sex zou zijn.
Dat betekend niet dat ze er geen lol in heeft of dat ze niet echt geil is of echt klaar komt.
Ik werk ook voor het geld maar heb ook regelmatig plezier in mijn werk.
 
@The O Ik neem aan dat de pijn waar de dame over spreekt komt door neuken. Is het dan geen optie om zonder neuken een prettig samenzijn te hebben?
Of denk je dat ze sowieso niet meer met je wil afspreken?
Bedankt voor de suggestie. Dat hebben we inderdaad besproken. Ik leg echter mijn ervaring niet voor om een oplossing te vinden, maar als voorbeeld dat bij sekswerk er altijd de onzekerheid is of dit contact hetzelfde beleefd wordt door de klant en de DvP.

@The O Stevig kutbericht om te krijgen. Niets meer of minder.

Dat gezegd, ik haal hier niet uit dat ze geen plezier in het moment had. Alleen dat ze fysieke pijn achteraf had die haar uiteindelijk teveel geworden is.
Vind het zelfs opvallend dat ze de extra stap nam om dronken te worden zodat ze toch met jou kon zijn. Alleen jij weet of je haar zoveel betaalde dat ze dit mogelijk allemaal alleen voor het geld deed.

Je verwoordt het goed: ik weet inderdaad niet of ze in het moment geen plezier had. Dat vraag ik mij nu ook af.

@The O

Wat betreft de rest van de discussie. Zo lang ik ervoor moet betalen doet ze het voor het geld en niet omdat ze mij zo leuk vindt. Ik ga ervan uit dat er zonder het geld geen sex zou zijn.
Dat betekend niet dat ze er geen lol in heeft of dat ze niet echt geil is of echt klaar komt.
Ik werk ook voor het geld maar heb ook regelmatig plezier in mijn werk.
In dit draadje lopen lopen twee discussies door elkaar. Met de discussie over geld heb ik helemaal niks en ik ga dus ook geen interesse voorwenden (heb vóór p.16 niks gelezen), maar het bovenstaande vat ook mijn idee samen.

Wel is het belangrijk in gedachten te houden dat een DvP inderdaad echt geil kan zijn of echt klaar kan komen, maar dat het uitdrukken van plezier ook deel uit maakt haar taakomschrijving (geen klant zal tevreden de deur uit gaan als haar gezicht op half zeven staat), dat is bij jou niet het geval (tenzij je achter de balie staat of zo): indien een DvP dus geen plezier beleeft zal zij zich dus veelal verplicht voelen dit voor te wenden.
 
Dit had mijn antwoord kunnen zijn. Tot ik deze week dit bericht ontving:

Bekijk bijlage 101529

Wouw, jeempie. Waarom doe je in vredesnaam dit werk als je iemand gaat afstoten vanwege zijn te dikke of lange geslachtsdeel. Als je dat niet kan, moet je achter de kassa bij de AH gaan zitten.

En al die tijd doen alsof er niets aan de hand is, heb er geen woorden voor.

Lullig voor je man!
 
Je framed het nu vrij negatief. Je kunt het juist ook als een positieve eigenschap zien.

Stel je hebt een cliënt met een afschuwelijke lichaamsgeur (ondanks douchen) of die op een bepaalde wijze mismaakt is. Je zet je daar overheen en verleent een goede service, want tegen de man zelf heb je niks. Na verloop van tijd kun je je echter niet meer over het gevoel heenzetten die zijn geur of handicap oproept, en biecht op dat je niet meer kunt afspreken. Moet je de DvP dit nu verwijten of haar juist prijzen dat zij het heeft geprobeerd....?
 
Terug
Bovenaan Onderaan