Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik krijg hoofdpijn alleen al door het lezen van de tekst.
Zou echt summum van humor zijn als je hem alleen zou antwoorden met: Ja dit is dat bedrijf.
Maar ik weet dat je zo niet in elkaar zit 🤗
Vroeger wel, nu lach ik ermee en verdoe verder geen tijd aan mails waar niets leuks uitkomt 😅
 
Als ik de reactie lees...vraag ik me wel even af wie de nu de echte keutel is...

Uit zijn bericht kun je niet opmaken of hij echt autistisch is of niet.
Maar dan nog...geef het een plaats en laat het gaan.

Het hier delen om er dan met te lachen...triestig.
 
Als ik de reactie lees...vraag ik me wel even af wie de nu de echte keutel is...

Uit zijn bericht kun je niet opmaken of hij echt autistisch is of niet.
Maar dan nog...geef het een plaats en laat het gaan.

Het hier delen om er dan met te lachen...triestig.
Autisme of gelijk welk andere beperking is geen excuus om korting te vragen. Als je de mail leest zie je ook dat hij geen korting vraagt voor zijn autisme, eerder omdat hij bang is dat zijn kleine heer niet recht komt door prestatiedruk.
Moeten wij dan bij iedereen die maar een deel intiem kon gaan iets van de prijs doen?

Man geeft zelf toe dat hij perfect voor zichzelf kan zorgen.
Wat ik ook kan met mijn adhd. (ADHD en autisme zitten op hetzelfde spectrum met andere focus punten).
Maar ik zou dit nooit doen. Ken ook niemand die dit doet.
Verder staat autisme gekend als nood hebben aan structuur. Rood is rood, blauw is blauw. Wat wilt zeggen: €100 is €100 en €150 is €150.
Dan kan je u gaan afvragen of dit überhaupt zelf klopt en geen magere smoes is.

Ben ik een bitch om dit te delen? Goh misschien. Gegevens zijn verwijderd. Dit topic is er om de leuke en minder leuke kanten van ons werk te tonen. Dus bij deze is dit gebeurd.
 
Autisme of gelijk welk andere beperking is geen excuus om korting te vragen. Als je de mail leest zie je ook dat hij geen korting vraagt voor zijn autisme, eerder omdat hij bang is dat zijn kleine heer niet recht komt door prestatiedruk.
Moeten wij dan bij iedereen die maar een deel intiem kon gaan iets van de prijs doen?

Man geeft zelf toe dat hij perfect voor zichzelf kan zorgen.
Wat ik ook kan met mijn adhd. (ADHD en autisme zitten op hetzelfde spectrum met andere focus punten).
Maar ik zou dit nooit doen. Ken ook niemand die dit doet.
Verder staat autisme gekend als nood hebben aan structuur. Rood is rood, blauw is blauw. Wat wilt zeggen: €100 is €100 en €150 is €150.
Dan kan je u gaan afvragen of dit überhaupt zelf klopt en geen magere smoes is.

Ben ik een bitch om dit te delen? Goh misschien. Gegevens zijn verwijderd. Dit topic is er om de leuke en minder leuke kanten van ons werk te tonen. Dus bij deze is dit gebeurd.

Mijnheer mag niet echt klagen toch ?

Zijn probleem word fris in de vroege morgen behandeld.

Normaal geld daar toeslag voor .



🐾🐾🐾🐾
 
Terug
Bovenaan Onderaan