Gezocht kamer Den Haag !!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
07/05/22
9
Voor een (masseuse) kennisje van me zoek ik een kamer die ze per dagdeel kan boeken ofzo ...
Ik ben ooit bij een Spaanse dame (of misschien trans) in een soort hotelletje geweest in Den haag, naar mijn mening beetje richting Scheveningen.
Daar waren meerdere verdiepingen en elke deur was voorzien van een cijferslot. Dit lijkt mij ideaal voor mijn masseuse (ze kan dus niet meer thuis ontvangen).
Helaas ben ik het adres vergeten, maar wellicht kan iemand mij verder helpen. Dan help ik er weer een dame mee waar we allemaal langs kunnen :)
De Spaanse dame geeft geen gehoor meer helaas. t was ook in maart...
 
Mocht die masseuse al een waarschuwing gehad hebben vd zedenpolitie, dan staat ze in de computer met haar gegevens. In Den Haag is de zeden erg streng, het is verboden om commerciële seks thuis of in een ander huis te doen. Dus in Den Haag weer ontvangen is voor haar vragen om financiële problemen. Ze houden haar namelijk in de gaten... een beetje boete kan zo 1000 euro zijn per dag dat je advertentie online staat.
 
hai Joke, bedankt voor je snelle antwoord. Nope, ze woont simpelweg niet meer alleen in haar woning, en wil dus graag voor de privacy van haar klanten een room hebben. salonnetje is te duur nog, dus ik dacht ik help haar aan een locatie als hierboven beschreven.
 
Als ze enkel massages geeft, dan moet het geen probleem zijn. Wel als er seks bij komt kijken, want dat mag maar in max 5 gemeentes in heel Nederland. Helaas zit Den Haag daar niet bij.

Hopelijk vinden jullie snel iets!
 
Mocht die masseuse al een waarschuwing gehad hebben vd zedenpolitie, dan staat ze in de computer met haar gegevens. In Den Haag is de zeden erg streng, het is verboden om commerciële seks thuis of in een ander huis te doen. Dus in Den Haag weer ontvangen is voor haar vragen om financiële problemen. Ze houden haar namelijk in de gaten... een beetje boete kan zo 1000 euro zijn per dag dat je advertentie online staat.
Maar hoe doen die dames het dan? Is wel heel makkelijk op PO te boeken op sites zoals Kinky of SJ? Zou ook eigenlijk een nachtmerrie zijn als ze streng gaan controlleren ook op zulke sites..
 
Heeft de zeden politie dan alleen deze dame in het vizier?
Bij de andere 10 pagina's met dames zijn ze dan al langs geweest?
waarschijnlijk bij een melding van overlast zal er iemand wakker schrikken.

Als je ooit controle hebt gehad is je naam en werknaam bekend in de computer. Dus houden ze je standaard in de gaten.

Hoe ik dat weet? Omdat ze dat mij persoonlijk hebben verteld 🥺
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan