Gezocht. Seks voor 70 €

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GwnM

Newbie
2
12/01/22
1
Beste lezers.
Ik was er een tijdje uit de wandelwereld.
Nu ben ik weer actief aan het rondkijken maar kan nergens meer iets normaals vinden voor 70 per half uur. Terwijl paar jaar terug dit een gangbare bedrag was.
Als iemand een leuke tip heeft heel graag.
Rondom de hoofdstad .
Bedankt toppers
 
Beste lezers.
Ik was er een tijdje uit de wandelwereld.
Nu ben ik weer actief aan het rondkijken maar kan nergens meer iets normaals vinden voor 70 per half uur. Terwijl paar jaar terug dit een gangbare bedrag was.
Als iemand een leuke tip heeft heel graag.
Rondom de hoofdstad .
Bedankt toppers
Pijp of car dates vind je af en toe nog wel voor zo'n prijsje
vraag een bonnetje voor de belasting
 
Beste lezers.
Ik was er een tijdje uit de wandelwereld.
Nu ben ik weer actief aan het rondkijken maar kan nergens meer iets normaals vinden voor 70 per half uur. Terwijl paar jaar terug dit een gangbare bedrag was.
Als iemand een leuke tip heeft heel graag.
Rondom de hoofdstad .
Bedankt toppers
Alles word duurder. Voor hun word alles ook duurder.
 
Beste lezers.
Ik was er een tijdje uit de wandelwereld.
Nu ben ik weer actief aan het rondkijken maar kan nergens meer iets normaals vinden voor 70 per half uur. Terwijl paar jaar terug dit een gangbare bedrag was.
Als iemand een leuke tip heeft heel graag.
Rondom de hoofdstad .
Bedankt toppers
Jij bent precies een tijdje weg geweest 🤣 welkom back to reality
 
Dat alles duurder is geworden rechtvaardigt nog niet automatisch een prijs van laten we zeggen honderd euro voor een half uur seks. Het is een persoonlijke afweging van wat het je waard is, maar mij zul je dat niet snel neer zien leggen en iemand met een kleine beurs zeker niet.
 
Zeg dan gewoon niks.
Ik snap het allemaal zeer zeker. En begrijp ook op deze manier teveel modereer werk is voor jullie chapeau.

Maar wat ik hier even kwijt wil, denk dat er op den duur steeds meer mannen hun klep houden. Het gevolg, maar niet te hopen een forum wat uitsterft.

En dat is toch serieus niet de bedoeling. Hoe moeilijk of lastig het voor de moderators ook is, en ook voor ons om iets zinnigs hier te pennen in een toegelaten juiste rubriek. En dat valt niet altijd mee…..van het een komt het ander…..
 
Ik snap het allemaal zeer zeker. En begrijp ook op deze manier teveel modereer werk is voor jullie chapeau.

Maar wat ik hier even kwijt wil, denk dat er op den duur steeds meer mannen hun klep houden. Het gevolg, maar niet te hopen een forum wat uitsterft.

En dat is toch serieus niet de bedoeling. Hoe moeilijk of lastig het voor de moderators ook is, en ook voor ons om iets zinnigs hier te pennen in een toegelaten juiste rubriek. En dat valt niet altijd mee…..van het een komt het ander…..
Dit forum is er om elkaar te helpen. Niet om elkaar de grond in te boren.
En dat gebeurd teveel. Die mensen moeten gewoon naar de kroeg gaan.
 
@GwnM Ik vrees dat je onder de €100 voor 30min bijna niks meer gaat vinden.
Ik had een jaar terug prima 30min bezoekjes voor €80.. met PZC erbij.
Ja helaas. 100 € is de norm geworden voor een normale half uurtje. Ik hoef echt geen non stop seks. Ik wil niet voor een half uurtje betalen en dan wordt het een vluggertje.
Bedankt allen
 
Heel simpel zoek je tegenwoordig voor 70 euro/30min op kinky.nl privé kom je voor 99% of bij een gedrocht uit, misschien is een vluggertje bij sommige redelijk leuke dames nog mogelijk voor dit bedrag.
Het leukste is het nog bij de clubs daar kun je nog genoeg vinden van 80 euro voor een half uur maar goed als je persé 70 max wil nog een tip van flip hier betaal je dat nog verwacht er natuurlijk wel geen fotomodellen van 18 jaar oud ook he maar wel gewoon een nette zaak ( en een tering stuk rijden als je uit de randstad moet komen maar goed jij wil goedkoop neuken )

 
Niet helemaal mee eens. Is echt puur regio gebonden. Gisteren naar Genk geweest €60 half uur. Daarna naar Houthalen €50 half uur. En 2de half uur voor €25. Ik merk dat Randstand gewoon veel duurder is dan bij ons in zuiden.
Klopt Nederland is sowieso duurde dan België en de Randstad nog duurder en Amsterdam helemaal.
 
Beste lezers.
Ik was er een tijdje uit de wandelwereld.
Nu ben ik weer actief aan het rondkijken maar kan nergens meer iets normaals vinden voor 70 per half uur. Terwijl paar jaar terug dit een gangbare bedrag was.
Als iemand een leuke tip heeft heel graag.
Rondom de hoofdstad .
Bedankt toppers
Privé huizen zitten vaak nog op 70-80 per half uur
 
Ik weet niet welke "hoofdstad" je in gedachten hebt, maar da's toch de gangbare prijs voor een half uur rond Brussel? Met niet al te veel moeite ga je zelfs privé voor 60 euro en op een enkele plek kan het zelfs nog voor 50 euro in en om Brussel, als je niet al te moeilijk doet over het interieur of het gebrek aan een mooie douche...
NL is echt veel duurder dan Belgie, waarschijnlijk speelt daar toch een taalbarrière: veel Roemeense/Afrikaanse vrouwen hier die de markt overspoelen omdat ze zich hier vlot in het Frans kunnen behelpen en zo de prijs helpen drukken, zelfs als dat niet het type dame is waar jij voor gaat bij jouw bezoekjes; algemene vraag en aanbod enzo...
Leve het Frans: de taal van de (betaalde) liefde. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan