GFE... wie zoent er (op los)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij één van mijn vaste dames is het na 7 jaar tot innig tongzoenen gekomen. Heb het nooit gevraagd, ben er niet naar op zoek, maar opeens was het zover. Nooit extra voor betaald, en ze heeft er nooit extra voor gevraagd. En sindsdien, top!!! Zonder meer te betalen, zonder extra bij haar te komen.
Ik prijs me gelukkig, maar deze dame zal het nooit voor extra geld doen bij eender wie.
Ik kan wel beamen dat het bij diegene die er geld voor vragen het vaak tongen met het uiterste tipje van de tong is en het vaak teleurstellend is.
Maar waarschijnlijk zitten er een paar toppers tussen zoals Alexandra zoals aangegeven door jeancul.
Dus als we er kennen, post ze zeker hier!!
klopt helemaal . als het een gratis optie is is het meestal veel beter
 
Vorige week stapte ik nog we binnen aan de Vingerling 6 , bij de dame aan het linxe raam, (dus NIET de blonde bikini beeb die in het rechtse raam staat , en die ondanks haar ongeintresseerde blik heel veel bezet is.)
Maar de andere, beetje een Milf en ook Roemeens. begon spontaan en zonder bijbetaling met tongzoenen. Dat gebeurt niet zo vaak. Verder was ze wel echte raamdame hoor, de klok is belangrijk.
Naam heeft ze wel gezegd , maar Alzheimer light. Iets van Reni of zo?
Maar wie weet ga ik eens 40 minuten met haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan