GFE... wie zoent er (op los)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruno

Wandelaar
Forumpionier
92
03/07/21
109
Graag voor diegenen die reeds mooie gfe-ervaringen meegemaakt hebben in Antwerpen (en ook eventueel Gent) met zoenen incluis, namen delen.
Eventueel met wat beschrijving erbij. Doel is de zoektocht gemakkelijker te maken, ofkorse...
 
Zoentjes krijg je van allemaal.
Voluit tongzoenen met overgave, nog nooit meegemaakt in het SKW. Hooguit enkele likjes met het tipje van hun aan jouw tong en klaar is kees wat betreft het tongzoenen.
Dan hoeft het niet voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Zoentjes krijg je van allemaal.
Voluit tongzoenen met overgave, nog nooit meegemaakt in het SKW. Hooguit enkele likjes met het tipje van hun aan jou tong en klaar is kees wat betreft het tongzoenen.
Dan hoeft het niet voor mij.
Bij één van mijn vaste dames is het na 7 jaar tot innig tongzoenen gekomen. Heb het nooit gevraagd, ben er niet naar op zoek, maar opeens was het zover. Nooit extra voor betaald, en ze heeft er nooit extra voor gevraagd. En sindsdien, top!!! Zonder meer te betalen, zonder extra bij haar te komen.
Ik prijs me gelukkig, maar deze dame zal het nooit voor extra geld doen bij eender wie.
Ik kan wel beamen dat het bij diegene die er geld voor vragen het vaak tongen met het uiterste tipje van de tong is en het vaak teleurstellend is.
Maar waarschijnlijk zitten er een paar toppers tussen zoals Alexandra zoals aangegeven door jeancul.
Dus als we er kennen, post ze zeker hier!!
 
Indien de dame enkel PMC doet zie ik tongzoenen wel zitten. Anders vind ik het risico op een soa veel te groot en pas ik. Keep in safe!
 
Voor tongzoenen moet je in mijn ervaring niet bij de ramen zijn. In de saunaclubs ga je véééél vaker dvp's vinden die je met overgave tongzoenen. Op een paar honderd raamdames heb ik het hooguit een vijftal keer gehad. In de saunaclubs grofweg de helft van de keren (op enkele tientallen dates).
Inderdaad, voor lekkere seks met alles erop en eraan (en zonder extra hoeven te betalen) moet je in de FKK saunaclubs zijn, en niet bij de ramen.
Ga eens een keertje naar FKK Babylon (of eventueel Sixsens), dan ben je dat SKW zo vergeten.
 
Wie schrijft er hier dat raamdames niet tongzoenen? Ik kan me zo 4 dames herinneren die zonder bijbetalen gewoon lekker vol overgave zoenen en met tong. Ik moet er wel bij vermelden dat 3 van de 4 niet meer werkzaam zijn in het SKW.

Ik vraag er nooit naar en laat het gebeuren (als het gebeurt).
 
Inderdaad, voor lekkere seks met alles erop en eraan (en zonder extra hoeven te betalen) moet je in de FKK saunaclubs zijn, en niet bij de ramen.
Ga eens een keertje naar FKK Babylon (of eventueel Sixsens), dan ben je dat SKW zo vergeten.

Knappe post op een topic dat over het SKW, een ramenbuurt dus, gaat Shakir. ?

Als je het SKW vergeet, vergeet dit topic dan ook maar en ga je wijsheid verkondigen op de topics over de saunaclubs aub.

Vergeet ook niet dat ramenbezoekers niet hetzelfde publiek zijn dan saunaclubbezoekers.

Nog veel plezier in je saunaclubs, ik amuseer me alvast rot in het SKW ? en heb geen enkele behoefte aan een bezoek aan een saunaclub.

Ieder zijn ding dus en best dat ieder in zijn biotoop blijft en niet komt vertellen dat die andere biotoop toch zoveel beter is.

Jij hebt jouw mening, die ik trouwens respecteer, ik heb dan weer de mijne. Ik breek jouw voorkeuren niet af, doe jij dat dan ook niet met de mijne. ?
 
Laatst bewerkt:
Knappe post op een topic dat over het SKW, een ramenbuurt dus, gaat Shakir. ?

Als je het SKW vergeet, vergeet dit topic dan ook maar en ga je wijsheid verkondigen op de topics over de saunaclubs aub.

Vergeet ook niet dat ramenbezoekers niet hetzelfde publiek zijn dan saunaclubbezoekers.

Nog veel plezier in je saunaclubs, ik amuseer me alvast rot in het SKW ? en heb geen enkele behoefte aan een bezoek aan een saunaclub.

Ieder zijn ding dus en best dat ieder in zijn biotoop blijft en niet komt vertellen dat die andere biotoop toch zoveel beter is.

Jij hebt jouw mening, die ik trouwens respecteer, ik heb dan weer de mijne. Ik breek jouw voorkeuren niet af, doe jij dat dan ook niet met de mijne. ?
Respect? Reageer dan ook niet
 
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...
 
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...
Dat is dan valse informatie. Voor tongzoenen klopt 25% misschien wel, maar voor NZC moet je meer aan 5 of maximaal 10% denken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan