GFE... wie zoent er (op los)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Het gebruik van mondwater (Lysterine e.d.) is bij deze activiteiten in beide richtingen compleet zinloos en geeft enkel een vals veiligheidsgevoel. Enkel bij de apotheek aangkochte "échte" ontsmettende mondspoelmiddelen hebben enig effect, en dan nóg.

Iedereen moet dus maar zélf zijn inschatting van het risico maken. Om eerlijk te zijn, ik ben geen tongzoener maar beffen en/of rimmen behoren wél tot mijn favoriete activiteiten.
 
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...

Fake news baby, de fora staan daar trouwens vol van.

Tongzoenen (écht dan) ga je nog wel vinden als je een beetje zoekt, NZC zal al een héél stuk moeilijker zijn. Ik denk dat de percentages die Janus vermeldt aardig in de buurt komen (5 tot 10%) waarbij 5% dan geldt voor de dagshift en 10% voor de avondshift.
 
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...

Neuken zonder condoom bij de hoeren is bij mij geleden van begin jaren 80, dus ik denk dat deze vrouwen allemaal gestopt zijn ondertussen ...... ik kan je helaas niet verder helpen .
 

Het aantal condooms dat in de winkeltjes rondom het SKW verkocht wordt is slechts een minderheid. Sommige dames bestellen zelf op internet of laten dat "iemand" voor hen doen óf ze kopen ze van "de man" die ermee rond gaat in het SKW zélf. Het gaat dan om dozen van 144 stuks!

Even een prijsvergelijking:

-bij de winkeltjes in de omgeving betalen de dames ongeveer 1 Euro per condoom

-op internet of bij de leverancier in het SKW betalen ze tussen de 20 en de 25 Eur voor 144 stuks, d.i. ongeveer 0,15 Eur per stuk.

De dames kunnen ook tellen hoor ;)
 
heeft iemand nog tips waar ik lekker kan tongzoenen?
Of neuken zonder condoom in het SKW?
Op andere forums lees ik dat zeker een kwart van de hoeren in het SKW daar voor in is mits bijbetaling...
Al beiden ze me nzc gratis aan, dan nog weiger ik. Ik ben ne flippendoes doch zo ver krijgen ze me nooit.
Denk effe na, man :unsure:
Moet ik toch geen tekeningske bij maken?
Spreek een dame over zulks aan, ik denk dat je bij nagenoeg alle dames nadien best even uit hun gezichtsveld blijft.

Soit, het gaat hier over de zoenkunsten
 
Bibi hier heeft voorlopig slechts bij één meisje NZC beleefd. Ik vroeg er niet achter, zij bood het niet aan. Het gebeurde gewoon. Ook niet extra voor moeten betalen. Ik was vaste klant en had een heel leuke band met haar. Hoewel ik er niet trots op ben hebben we dit toch een paar keer gedaan. Ze droeg een anticonceptieplakkertje. Ik heb er niets aan over gehouden en voor mij was dit het toppunt van een GFE. En, oh ja, we tongzoende ook. Voilà, zo blijft Aitorreke mooi on topic. Oef!
 

Ik ga niet ontkennen dat die winkeltjes gouden zaken doen want er ZIJN inderdaad dames die het aanpakken zoals jij stelt maar er zijn er ook die een beetje meer verstand hebben en dus NIET die winkeltjes frequenteren maar verstandiger (lees goedkoper) al hun spullen inkopen.

Ze wonen ook lang niet allemaal in de straten rond het SKW, er zijn er genoeg die op hun weg naar "het werk" een Delhaize, Carrefour, Albert Heijn of andere grotere supermarkt tegen komen en dus niet de woekerprijzen van die winkeltjes moeten betalen.

En ze hebben daar allemaal wel even een half uurtje de tijd voor, ze staan niet altijd van 8u tot 20u in hun raam hoor, er zijn er genoeg die later beginnen of vroeger stoppen. Die hebben dan allemaal de tijd om langs een voordeligere supermarkt te gaan. Ze moeten trouwens ook "ergens" inkopen doen om thuis voor eten te zorgen en hun huishouden te doen.

Ik denk dus dat je met jouw stelling een beetje te veel veralgemeent en veralgemenen is nooit de beste optie. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanavond ook bij zo n skinny meid geweest , VillaTinto 34 , een Roemeense van 35 met amper borsten , ze deed ook tongzoenen zonder meerkosten , Ze moest echter opeens weg halverwege de date om 21 uur , dat was weer minder.
 
Bij de shemales Paula en Dominique waarbij de laatste erg goed was.
Bij de dames leerde ik in 2007 Leida kennen die volgens mij nog steeds werkt en die zoende ook lekker. Kwam er niet heel veel maar het was voor mij wel een reden omdaar af en toe binnen te stappen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan