Recensie Ghizlan, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dondomdomst

Newbie
8
18/05/23
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1851568-ghizlan
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd passen en meten in mijn agenda. Had ik tijd om deze dame te bezoeken. Ik kwam binnen en daar stond ze dan in haar pyama. Waar je al kon zien dat ze fantastische billen heeft. Na dat ik haar betaalt had kreeg ik een showtje en kwam ze lekker tegen me aan dansen met haar billen. Ik had al gelijk zin om haar te neuken.

Nadat ze klaar was met twerken. Ging ze in doggy staan en stopte ze hem erin. Ze sloot haar benen dicht zodat haar kutje nog strakker aanvoelde. Na 15 minuten kwam ik klaar. We besloten pauze te nemen en wat te drinken in de woonkamer. Ze ging ook wat roken.

Daarna pijpte me heerlijk stijf en ronde we het af in het standje dat ze bovenop zat. En daarna namen we afscheid.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1851568-ghizlan
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze PAWG(Maar dan Moroccan i.p.v. White) stond all een tijdje op mijn lijst. Makkelijk en snel afgesproken in een flatje in Amsterdam West. Ontvang met een andere dame, Makkelijk parkeren.
Bij binnenkomst was ze initieel niet zo vriendelijk, geen flauw idee waarom. Later werd ze wel wat warmer.
Standaard riedeltje, muziek op, veel op telefoon. Op gegeven moment over op actie. Goed lekker lijf, klein, geil koppie en een gigantische reet zonder dik te zijn. Ik ben oprecht vergeten wat ik betaald heb, maar het was duur, en was 50 euro extra voor PZC. Pijpen was OK, het was allemaal een beetje gerushed voor mijn gevoel. en dan snel en hard cowgirl met de overdreven gekreun.
Wellicht als je vaker gaat en een klik hebt is dit een goede ervarng, voor mij 0% herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1851568-ghizlan
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook ik ben recentelijk bij Gizhlan geweest. Ik ben echt een liefhebber van goeie billen, en daarvoor ben je bij haar op 't juiste adres... Alleen voordat je het adres krijgt gaat wel het eea aan vooraf, althans bij ging het zo.

Ik moest eerst een selfie sturen, dit kan ik nog wel begrijpen ivm veiligheid enz. Vervolgens stelde ze me de vraag of ik werk, en wat voor werk ik doe, of ik hiervan ook bewijs kan leveren. Dit was eigenlijk het punt dat ik wou afkappen, kreeg er echt een apart gevoel bij..

Maar, haar kint had zo'n aantrekkingskracht op mij dat ik voldeed aan haar verzoeken, vervolgens wou ze ook nog videobellen... En blijkbaar was ze overtuigd en kreeg ik haar adres.

Het is een flatje waar meerdere dames zitten, en als je de date met een korreltje zou neemt, heb je echt wel een leuke date.
Ik kon me voor (en daarna) even douchen, vind ik zelf een pre).

Gizhlan heeft echt een knap smoeltje, en daar ze eenmaal haar badjas uitdeed was ik verblind door haar derriere 🍑🍑🍑

Jezusss wat 'n reet, zonder dik te zijn of cellulitis.

Laat ik voorop stellen dat ze idd veel op de telefoon zit, ze vaak even een aaltje neemt van haar vape, maar als je dit - zoals eerder gezegd met een korreltje zout neemt, niet te zwaar aan tilt kan je echt wel met haar lachen.

T is 'n leuk wijfie, die heerlijk kan pijpen (middenklasse).

Ze voert in 't begin idd een showtje op werkt wat, gaat op handen en knieën voor je zitten om je te pijpen. Terwijl ze je pijot blijft ze lekker met d'r kint schudden.

Had in eerste instantie aangegeven dat ik alleen voor een nlowjob kwam, hierop bood ze zelf een discount aan als ik geen gebruik zou maken van intiem.

Maar, helaas... Weer die kint die me over de streep trok moest dat kolossale ding toch tegen me zaken voelen aanstoten.

Dsarna ff snel gedouchen, ik was te snel want ze wou samen douchen, helaas volgende keer beter.

Nog even over het verificatie procedure gehad en dat ik eigenlijk wou afhaken. Ze gaf aan eigenlijk geen Nederlanders te daten omdat ze enorme angst heeft voor de politie, maar dat ze m'n nummer zou opslaan.

Zou ik nog een keer terug gaan? Ja, als ik in de buurt ben en Valentti a heeft geen tijd, prima backup adresje.

Al denk ik dat ze meer tot recht zou komen voor een Hotel date en meerdere uren.
 
Nice review. Ook aan het twijfelen haar te bezoeken maar die verificatie gaat wel ver vindt ik zelf. Vooral het stukje over het werk. Weet niet hoe andere hierover denken?

Welke buurt in Amsterdam ontvangt ze?
Nogmaals of ze altijd zo te werk gaat weet ik niet. Daar kunnen andere medewandelaars uitsluitsel over geven. Ze ontvangt in noord, ze laat je ongeveer . 3 min. Daarvandaan parkeren bij de sportschool.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1851568-ghizlan
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastische ervaring. Het was even zoeken naar het juiste huisnummer (Amsterdam Nieuw-West, niet ver van de snelweg), maar eenmaal aangekomen werd ik hartelijk ontvangen. Ghizlan is open en enthousiast, niet gehaast of zakelijk zoals veel Oost-Europese dames, en is in alles een echte 'Marokkaanse' vrouw. Volle ronde billen, grote natuurlijke borsten, en sensueel. Vlotte babbel. Ze is relaxed en neemt de tijd. Pijpen doet ze fantastisch, heel diep en lekker, vol overgave. Ze maakt je gek door te dansen en twerken. Geil! Daarna kwam ze lekker op me zitten en ging ruig tekeer, heel intiem ook. Daarna zijn we doggystyle verder gegaan, absoluut aan te bevelen met die heerlijke billen, en geweldig klaar gekomen. Voor herhaling vatbaar! Absolute topper, zo zijn er weinig!

Btw, foto's zijn echt, en ze heeft een knap en jong gezicht (dat kan nog wel eens tegenvallen op Kinky is mijn ervaring) - dus ze verdiend de maximale score van 5 sterren.
Nice review. Ook aan het twijfelen haar te bezoeken maar die verificatie gaat wel ver vindt ik zelf. Vooral het stukje over het werk. Weet niet hoe andere hierover denken?

Welke buurt in Amsterdam ontvangt ze?
Dit vroeg ze bij mij ook. Vond het eerst ook wat raar. Aangegeven dat ik 'in de IT' werk, ze vroeg toen niet verder door.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan