Recensie Gia, Den Haag, Doubletstraat 34 k3 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja klopt @Dragonfly666 vind dit niks voor haar. ze heeft nooit haar nummers zo lang uistaan. Mischien werkt ze in een ander land en zijn de verdienste daar beter. Dus dan is het vogeltje gevlogen.hopen dat goed met haar gaat.
 
Juan, Mijn hartelijke dank voor je bericht. Maakte me echt zorgen over Gia.
Wist dat ze wat problemen had met haar gezondheid, daarom mijn zorgen.
Agressie wist ik niets van, dat is te triest voor woorden. Onbegrijpelijk dat haar dat is aangedaan.
Blij dat het met Gia haar gezondheid beter gaat, hoop dat ze het geluk vindt in haar thuisland.
Als je haar "spreekt" doe dan de groeten van doctor Yan, altijd goed voor een massage.
Bedankt.
 
Ja ik kwam speciaal voor haar naar Alkmaar waar ik regelmatig kwam. Ik was erg blij dat ze naar Den Haag verhuisde maar lang hebben we dus niet van haar aanwezigheid kunnen genieten. Zal haar erg missen want ik vond haar aantrekkelijk en het is een leuke, spontane meid.
 
Gisteren niet gezien. Al gehele tijd afwezig al. Hoop dat ze weer beter is. Misschien via haar buurvrouw op 34 jasmijn/Jasmine kan je weten hoe het met haar nu gaat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan