Recensie Gia, Den Haag, Doubletstraat 34 k3 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gesproken zal ik niet zo gauw 40 euro betalen voor een dame in de doubletstraat. Voor Gia wilde ik wel een uitzondering maken. Zoveel over haar gelezen dat ik wel een keer haar moet uitproberen. Toch 20% korting vergeleken met haar standaardtarief uit Alkmaar ?.

Bij binnenkomst social talk gedaan over koetjes en kalfjes. Ze kan best goed babbelen maar daar kom ik niet voor.

Ze bracht het condoom met haar mond om mijn penis. Niet veel dames doen dit tegenwoordig. Een bonuspunt!
Haar pijptechniek was best goed. Met haar hand duwt ze mijn balzak omlaag en nam ze mijn staaf lekker diep in haar mond. Ze kijkt je ook af en toe aan met haar mooie ogen. Dat deed ze zo goed dat ik bijna klaar kwam.

Vervolgens ging ze bovenop, zodat ik een beetje kan spelen met haar borsten. Gelukkig was ze bescheiden met het gebruiken van glijmiddel. Ze voelde lekker strak aan, bewoog lekker en ik hield het niet meer. Met veel genot spoot ik mijn condoom vol.

Best een leuke en knappe meid. Niet helemaal mijn type maar ik ben blij dat ik haar mocht uitproberen. Toch een ervaring rijker.
Jammer dat het zo rustig is in de doubletstraat. Hopelijk gaan meer mensen haar bezoeken zodat ze een blijvertje wordt in Den haag.
 
Is ze de moeite waard? Misschien ff een review schrijven?
Moet ik wel eerst de naam weten. Ik vond haar ok, mooi lichaam, lekker kontje, helaas wel nep tieten maar geen grote (gelukkig)
Staat bij het raam continu met de telefoon in de hand, maar tijdens 'de date' laat ze hem gelukkig met rust. Ze werkt normaal alleen 's avonds
 
Tijd geleden ook bij gia geweest
Ik moest eerst kijken of ze het wel was ik zag het aan de tattoo tussen haar borsten ze is wel wat steviger geworden dan een paar jaar terug

Ze kan goed en lekker pijpen
De sex was ook goed met haar
Maar ik vind het toch een Beetje af werk sex ik had 100€ betaald er was niet een bepaalde sfeer ze wou snel neuken dat vroeg ze wel een paar keer dat viel mij tegen vergeleken met Alkmaar
 
Das vreemd inderdaad. Ik heb haar destijds in Alkmaar bezocht waar ze een douche op haar kamer had en ik betaalde toen nog (maar) 35€ en na afloop mocht ik gewoon douchen en was een half uur binnen.
 
Vandaag Gia bezocht maar moest wel even wachten want ze had nog 2 klantjes te gaan. Daarna naar binnen en werd ik warm verwelkomd. Pijpen doet ze best lang en lekker maar het neuken doet me meer. Ze heeft een aantrekkelijk lichaam en dicht tegen haar aan in missio is zeer intiem waarbij ik zie dat Gia ook geniet en lekker meedoet. Ik wissel het af met doggy en eindig weer in missio waarbij ik uiteindelijk heftig klaarkom.
 
Ze is en was altijd heel selectief met ontvangst in Alkmaar dat zal nu wel niet anders zijn dat ze in den haag zit.. ik heb haar nummer in iedergeval niet was wel vaste klant bij der in Alkmaar..
 
Zij was op 30 dec even op kinky. Daarna niet meer gezien. Ik denk even snel een account aanmaken voor later en alvast voorbereiden na haar vakantie. Tegen mij zei ze toen ze in doubletstraat werkt dat ze in Den Haag blijft. We gaan het zien..
 
ach ja Gia, leuk mens en ook aardig met de sex. helaas is haar gedrag in Den Haag totaal veranderd t.o.v. Alkmaar. sinds ze nieuwe tieten heeft denkt ze dat ze god is, haar klanten zijn opeens lastig, aangezien Gia zo geniet van andere dingen, haar lichaam. soms is ze nog wel leuk, maar steeds afstandelijker. hoop voor haar dat ze er achter komt dat ze betaald krijgt voor haar diensten. maar ja voor de rest langzaam een leuke vrouw die overgaat tot een zeurtje. kansloos
 
Ik heb liever de oude gia in Alkmaar. @oeps ik geef je groot gelijk. In Alkmaar zag ze beter uit. Haar service bij mij nog nog steeds het zelfde. Alleen in een andere lichaam. Nu is ze wat voller en haar borsten wat groter. Haar borsten vind ik nu wat minder. Andere broeders vinden juist beter. Maar goed. Ik denk dat ze het moeilijk zal krijgen in Den Haag. Totaal andere wandelaars. Is maar een klein groep die op en neer gaan voor de verandering. Ondanks drukke doubletstraat moet ze meer werken op wat lagere niveau. Ook wilde ze met een vriendin naar Geleen. Maar zij laat meer aan haar lichaam verbouwen eerst.
 
Ik heb alleen genoten van Gia in Den haag. De 'oude' Gia uit Alkmaar heb ik nooit gezien dus ik weet niet wat ik mis. Gia is wel vaak bezet van de keren dat ik in de Doublet was. En als ik haar huidige service vergelijkt met de huidige service in Doublet dat gaat ze het wel redden in Den haag. We gaan het zien.
 
Ik heb Gia gedurende haar laatste dagen in Alkmaar nog één keer gesproken (aan de deur) en in Den Haag - mede vanwege haar externe modificaties - nooit meer opgezocht. Een tijd terug schreef ik (met de "natuurlijke Gia" nog voor ogen):

Zij is "voor de liefhebber daar (in Den Haag) een aanwinst: uitermate aardig en attent, oprecht geïnteresseerd in (bepaalde) klanten, welbespraakt, niet onontwikkeld en oh ja, haar seksuele diensten - ik zou het bijna vergeten - absoluut vèr boven doorsnee." (# 40)

Blijkbaar kunnen sommige collegae de inhoud van deze zin niet (meer) volledig beamen.

Wat haar metamorfose betreft: waarom iets moois (onder meer haar fraaie natuurlijke borsten) oppompen tot iets dat in ieder geval mij van haar weghoudt.

In de Griekse mythe wordt Pygmalion stapelverliefd op een door hemzelf gecreëerd beeld van een vrouw met een volmaakte schoonheid. Toen had men nog geen plastificerende middelen om een levende vrouw tot "perfectie" te "beeldhouwen" (en moest de godin Aphrodite dat perfecte beeld "levend" maken).

"(-) zij laat meer aan haar lichaam verbouwen (-)" (# 81). Voor de "fans". Smaken verschillen ... gelukkig maar.

Echter: als ze daadwerkelijk "steeds afstandelijker" (# 80) wordt - mede door "routinewerk" in onze Doublet ? - dan is voor mij niet alleen haar uiterlijke natuurlijke charme op haar retour.

Dan - althans wat mij betreft - liever de herinnering aan wat ooit was, dan wat nu is, en straks wellicht wordt ...
 
Ik had gisteren nog WA-contact met Gia.
Zij is vandaag haar spullen aan het pakken en gaat morgenvroeg terug naar Roemenië.

Ze komt terug wanneer ze weer kan werken in de straat...

Fly
 
Laten we hopen op niet nog meer externe wijzigingen.

Idd zo doodzonde als meiden met een prima lijf langs gaan bij de plastic-dokter.

Vooral ook omdat het merendeel van de mannen er helemaal niet op zit te wachten als ik het zo lees.
Of zouden alle Mocro's en aso's daar wild op gaan waardoor het je uiteindelijk veel meer cash oplevert?
Resteert de vraag of je louter meer mannen met een slechte smaak wilt vs iets minder types die wat fijnzinniger in elkaar steken....
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan