Recensie Gia, Den Haag, Doubletstraat 34 k3 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toppertje, herhalingsgevaar 100%.
Deze dame nieuw in Den Haag, een geweldige persoonlijkheid.
?
 
Voorzover ik het goed begrijp is het deze dame uit vh Alkmaar
 
Voorzover ik het goed begrijp is het deze dame uit vh Alkmaar
Waaruit begrijp je dat dit over Gia uit Alkmaar gaat? Buiten het feit dat ze Gia heet.?
 
@admin , Wat Paulus zegt had ik ook gehoord vanuit 'Alkmaar' en Gia zou werken vanaf 17 uur.

Topic zou dan samen kunnen met de onderstaande (zie daarin ook 2 x melding van haar verhuizing inclusief adres + nr).

 
Laatst bewerkt:
Gia heeft al eerder de Dam verruild voor de Doublet, maar is toen na een poosje op haar schreden teruggekeerd naar de Victoriestad.

Het is niet "follow the money" maar "follow the hope of money". Voor de administratie hier lastig: wie weet wordt ze in Den Haag uiteindelijk toch geen grootverdien-ster en vliegt ze weer met stille trom heen.

In ieder geval: is ze in Den Haag, dan ze is voor de liefhebber daar een aanwinst: uitermate aardig en attent, oprecht geïnteresseerd in (bepaalde) klanten, welbespraakt, niet onontwikkeld en oh ja, haar seksuele diensten - ik zou het bijna vergeten - absoluut vèr boven doorsnee.

Over haar "nieuwe" uiterlijk (méér dan alleen haar borsten) valt te twisten. Sommigen waarderen het. Anderen, onder wie ikzelf, snappen niet goed waarom welgevormde dames, zoals Gia en de "Geleense" Alina, gezegend met een tweetal fraaie natuurlijke heuvels, die toch laten bewerken.

Maar smaken ... nietwaar ...
 
De dame is naar mijn info werkzaam op 6 dagen in de week vanaf 17 uur , maar niet op zondag ....

Echter de recensie is aangemaakt met bezoek op "zondag"....

Waarschijnlijk is "de korte kreet/het heeeele korte verhaaltje" bij de recensie van 'Juan baby' enkel bedoelt als z.g.n. "aankondiging" dat Gia nu in de Doub staat.
In Alkmaar Algemeen staat namelijk ook een soortgelijk kort bericht van dezelfde persoon.

Hopelijk dat @Juan baby reageert om raamnr en werktijden/werkdagen door te geven : ik "proef" dat deze 'Juan' wel meer info zou kunnen geven....
 
Laatst bewerkt:
Heren,
het was zeker geen aankondiging dat ze gaat starten aan de Doubletstraat. Ze is daar gestart vanaf afgelopen vrijdag.
En het is inderdaad de GIA van de Achterdam.
Zij geeft aan om voorlopig in Den Haag te gaan werken en gaat bekijken wat voor haar de beste dagen en tijden zullen zijn.
Maar wat blijft staan, het is een "toppertje".
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€40,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige verschijning in Den Haag.
Wees zuinig met haar behandeld haar met respect krijg je zeker dubbel van terug ?

Ze is Intelligent en sexy!
herhaling wordt het zeker Gia?

Binnenkort gaat ze een dagje bij Geleenstraat draaien om daar de sfeer te beproeven.

Mannen geniet ervan?
 
Ze werkt alleen avond als ik het zo lees
Misschien wil @Juan baby daar wat over zeggen want hij als goede bekende van Gia zal toch wel weten of ze misschien trek heeft in extra klandizie op zaterdag overdag of zondag ...zou wel eens storm kunnen lopen.

Volgens mij had ze ook een advertentie op kinky.nl en weet jij of dit klopt Juan? Wel zo makkelijk om dan contact met haar op te kunnen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Gia vanmiddag gezien bij het passeren van haar raam. Ze zag er heerlijk uit. Echter; toen ik even later bij haar naar binnen wilde gaan was ze zoals zo vaak bezet. Ze is er 8 maanden tussenuit geweest en het goede nieuws is dat ze Alkmaar vaarwel heeft gezegd en nu in Den Haag haar diensten gaat verlenen. Ja ze ziet er goed uit en een beetje voller met flinke borsten inmiddels. Pijpen kan ze als de beste en de sex is lekker intiem. Ze voelt lekker waardoor ik in al mijn geilheid het condoom goed heb volgespoten.

Ze werkt in principe elke dag vanaf 16.00 uur maar gedurende deze "lichte lockdown" van hopelijk 3 weken werkt ze al vanaf 11.00 uur. Herhaling volgt zeker met deze leuke en aantrekkelijke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan